حکم صادر شده برای دلوت قتل متهم

برایان راس شاو که متهم به قتل 35 ساله کوین ویس در دسامبر سال 2018 در حال حاضر می خواستم در چند حکم در Carlton

توسط NEWSMINERAL در 10 تیر 1399

برایان راس شاو که متهم به قتل 35 ساله کوین ویس در دسامبر سال 2018 در حال حاضر می خواستم در چند حکم در Carlton County است. اسناد دادگاه نشان می دهد او متهم شده است در سه داخلی-خشونت مربوط به حوادث در 18 ماه پس از او نوشته شده اوراق قرضه خود را در مورد قتل.

Shaw, 36, به نظر می رسد از طریق ویدئو به صورت یک کنترل از راه دور شنیدن دوشنبه در منطقه دولت, دادگاه, در, Duluth, که در آن چهره او به اتهام عمدی قتل درجه دوم و درجه دوم در قتل نفس.

مقامات ادعا می کنند که شاو به عمد شات Weiss, 35, در جریان درگیری های مربوط به خود را-دوست دختر سابق, که قدمت شده بود وایس. شاو گفت: پلیس تیراندازی اتفاقی بود که او راندند توسط ویس — اما که حساب مورد مناقشه توسط کارشناسان پزشکی قانونی.

شده است وجود دارد هیچ توافق به حل و فصل پرونده وکیل مدافع متی Benfield گفت: دادگاه در روز دوشنبه جلسه نشان می دهد شاو خواهد اقدام به محاکمه در عین حال-به-می شود-تاریخ برنامه ریزی شده. Benfield فاش کرد که شاو در حال حاضر تحت درمان را ارائه جزئیات بیشتر در مورد خدمات و یا امکانات.

Kevin Weiss

کوین Weiss

قاضی جیل Eichenwald توافق برای به تعویق انداختن شاو نهایی پیش از محاکمه شنوایی تا Aug. 10 اما ابراز تمایل به دیدن این مورد در آینده نزدیک حل شود.

"ما در نقطه ای که آن زمان به این مورد به نتیجه گیری نهایی," Eichenwald گفت: احزاب است.

در این میان قاضی گفت شاو که او ممکن است دستگیر شود هنگامی که او برگ درمان است.

اسناد دادگاه نشان می دهد که او متهم شده بود در ماه مه با دو جنایت فقره درجه دوم حمله با یک سلاح خطرناک و دو بزه فقره حمله های داخلی بعد از یک حادثه در کارلتون منطقه است.

با توجه به شکایت کیفری فوند دو لک افسران پلیس نامیده می شدند به اقامت در بزرگراه 210 نزدیکی خرس سیاه, کازینو, on May 11, با شاو گزارش به "خارج از کنترل است."

قربانی بود که گریه و تکان دادن, حال خونین و یک علامت قرمز بر روی قفسه سینه همراه با برخی از خراش و شکایت گفت. او به پلیس گفت که او و شاو بدست کرده بود به بحث و که او جیغ و شروع به حمله به او را.

زن گفت که او "منفجر مانند یک بازیکن فوتبال" با شاو کوبیدن شانه خود را به قفسه سینه خود را مجبور به سقوط به عقب به یک میز آشپزخانه, با توجه به شکایت. او گفت که پلیس شاو در تلاش بود به اطراف پرتاب مبلمان زمانی که او 16 ساله و پسر دخالت در نتیجه شاو گاز گرفتن هر دو آنها است.

متهم سپس برداشت یک جفت قیچی و شروع سلاح سرد در جهت مادر و پسر شکایت متحده.. او نیز برداشت چاقو و تلاش برای آسیب رساندن به خود را در یک نقطه قربانی پلیس گفت.

شاو قبلا شارژ شده در مارس 2019 با بزه حمله های داخلی پس از گفته قابل توجه کاسه ای که در دست زن باعث آن را به او ضربه در صورت. او همچنین متهم است که در ماه دسامبر با نقض استفاده داخلی بدون تماس جهت است که تا به حال صادر شده است.

قربانی ادعا در انتظار داخلی موارد همان است که در موضوع در ویس' مرگ است. او و شاو شده اند در یک "در دوباره خاموش-دوباره رابطه" برای 17 سال با توجه به اسناد دادگاه.

در مورد قتل مقامات گفت: Weiss شده بود لگد از محل اقامت و بازگشت و در دسامبر. 10, 2018 اقدام نامنظم و شکستن یک پنجره. شاو بود که زندگی در هیبینگ پس از شکستن با این زن که گفته می شود رد و بدل تهدید پیام های متنی با ویس قبل از رانندگی را به مقابله با او.

شاو پلیس گفت که ویس ادامه داد: برای پیشرفت در او و رد دستورات به عقب نشینی در رویارویی خارج از اقامت در 100 بلوک غرب Reis خیابان. شاو که اظهار داشت که او یک بیماری ترمینال گفت: ویس در نهایت راندند او باعث تصادفی, تیراندازی, با توجه به شکایت.

اما دادستان اعتراض خود نسخه با استناد به تجزیه و تحلیل پزشکی قانونی از مینه سوتا اداره جنایی دلهره که ظاهرا نشان داد که تفنگ ساچمهای را تخلیه اگر اهرم ایمنی بود به صورت دستی منتقل شد به "آتش" و موقعیت و ماشه کشیده شد. علاوه بر این در این گزارش گفت: Weiss بود به ضرب گلوله تفنگ گلوله در رو به پایین مسیر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب