گجرات: پنبه قیمت پایین ماندن با وجود CCI خرید 11 لاخ عدل

نوشته شده توسط Gopal B Kateshiya | Rajkot | انتشار: 1 جولای سال 2020 5:34:48 am "ما در حال خروج از

توسط NEWSMINERAL در 11 تیر 1399
نوشته شده توسط Gopal B Kateshiya | Rajkot | انتشار: 1 جولای سال 2020 5:34:48 am
Cotton prices, Cotton Corporation of India, CCI purchase, AHmedabad news, Indian express news "ما در حال خروج از بازار در حال حاضر. ما در حال حاضر چند هفته به موسمی و باران مؤثر است خرید عملیات" گفت:, و اضافه کرد که CCI تهیه شده در اطراف یک لاخ عدل در ماه ژوئن. (Rerpesentational)

با وجود این شرکت پنبه از هند (CCI) خرید بیش از 11 لاخ عدل پنبه از گجرات پنبه قیمت در محصولات کشاورزی تولید و به بازار کمیته (APMCs) در حالت افسرده باقی می ماند با توجه به تقاضای کم با کارشناسان گفت که پدیده ای است که به احتمال زیاد برای متقاعد کردن کشاورزان به کاهش سطح زیرکشت پنبه در حمایت از بادام زمینی.

CCI مقامات گفت که آنها خریداری کرده اند بیش از 11 لاخ عدل (هر کدام شامل 170 کیلوگرم کهنه) یا 55 لاخ تن از kapas (خام unginned دانه پنبه)در 2019-20 فصل کمترین تدارکات از گجرات از سال 2008. "ما در حال خروج از بازار در حال حاضر. ما در حال حاضر چند هفته به موسمی و باران مؤثر است خرید عملیات" گفت:, و اضافه کرد که CCI تهیه شده در اطراف یک لاخ عدل در ماه ژوئن.

هر چند اوج پنبه بازاریابی فصل آغاز می شود که در گجرات در ماه اکتبر و اجرا می شود از طریق ژوئن بیش از APMCs هنوز ضبط قابل توجه تازه واردان از الیاف طبیعی در کارگاههای خود و خروج از CCI از بازار بیشتر می تواند به کاهش قیمت ها در بازار خودی می گویند.

بتد APMC یکی از بزرگترین پنبه بازارهای در دولت ثبت ورود 3000 تن پنبه در روز سه شنبه و متوسط قیمت 4,250 تومان. در راجکوت APMC, از 1600 تن پنبه وارد شده که در آن معین قیمت دوباره 4,250 تومان است که از راه های زیر حداقل حمایت قیمت (MSP) از Rs 5,525 ثابت توسط دولت مرکزی.

"کشاورزان نمی تواند خود را به فروش پنبه برای دو ماه آغاز و در اواخر ماه مارس به دلیل مستند... بنابراین ما شاهد نسبتا بالاتر واردان حتی اگر طبیعی پنبه بازاریابی پنجره است" گفت: Babulal Tejani از راجکوت APMC.

"پنبه پردازش خط لوله فشرد. با توجه به محدودیت در جنبش کارگری و کالا در طول مستند پنبه نمی تواند حمل و نقل به نساجی آسیاب در جنوب هند و صادرات نیز بسیار کم است. قیمت ها سقوط کرد. به عنوان APMCs بسته شدند در طول مستند arrivals در حال حاضر بالاتر حتی به عنوان خریداران نیست خوش بین است. بنابراین قیمت ها باقی مانده کم" گفت: Kantitlal Ladola از بتد APMC.

کاشت محصول در این kharif فصل انتهایی به بادام زمینی. همانطور که از دوشنبه کشاورزان در حال کشت پنبه در 15.71 لاخ هکتار (lh) داده ها با مدیر کشاورزی گجرات را نشان می دهد. این نشان دهنده فقط 58.88 درصد از 26.68 lh بود که تحت پنبه فصل قبل. از سوی دیگر بادام زمینی به دست آورده زمین با آن وسعت زمین به جریب ایستاده در 16.36 lh از 15.52 lh ثبت شده در فصل قبل. کشاورزی مقامات می گویند این آمار و ارقام به احتمال زیاد در هفته آینده.

Bhimji Sagarka مدیر گسترش آموزش و پرورش در جوناگاد کشاورزی دانشگاه جوناگاد می گوید: "فصل گذشته برای اولین بار دو گرگرفتگی در پنبه شکست خورده به دلیل بیش از حد باران و صورتی bollworm هجوم مشکل کشاورزان در بعد شسته. بنابراین تولید شد رضایت بخش نیست. چنین عدم قطعیت به طور کلی متصل به بادام زمینی. با آب و هوا اجازه بادام زمینی یک محصول مطمئن که همچنین حق بیمه فراهم می کند علوفه علاوه بر عرضه در بازار دانه های روغنی. بر خلاف پنبه بادام زمینی همچنین اجازه می دهد تا رله-برداشت از قرمز گرم (tur) و دانه کرچک. ما تخمین می زنند که بادام زمینی به وسعت زمین به جریب خواهد شد تا 20 درصد و سطح زیرکشت پنبه پایین خواهد آمد commensurately."

بادام زمینی معامله شده در دمای Rs5500 هر quintal است که بالاتر از MSP از Rs5090.

Sagarka گفت: علاوه بر پاداش, قیمت بادام زمینی مهاجرت از labouers نیز مؤثر کشاورزان را انتخاب کند. "پنبه است و بیشتر کار فشرده نسبت به بادام زمینی. در سال گذشته کار هزینه برای چیدن پنبه بالا بود و کشاورزان آنها را به انتظار و حتی بالاتر در این سال با کارگران و بازگشت به خود را بومی متحده با توجه به مستند" اضافه شده Sagarka.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن