هند مستند: کارناتاکا به راه اندازی مجدد قطار برای مهاجران اما بسیاری از شروع به راه رفتن

نوشته شده توسط آمریتا Dutta جانسون T A | بنگلور | منتشر شده در تاریخ: 8 مه سال 2020 4:45:24 am چندی

توسط NEWSMINERAL در 18 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط آمریتا Dutta جانسون T A | بنگلور | منتشر شده در تاریخ: 8 مه سال 2020 4:45:24 am
karnataka government, karnataka migrants, migrant train karnataka, migrant trains karnataka, indian express چندین گروه از کارگران مهاجر در بنگلور در پا برای خود خانه متحده پس از دولت متوقف قطار خدمات برای مهاجران در روز چهارشنبه. (اکسپرس عکس)

یک روز پس از آن تصمیم به توقف قطار خدمات برای رشته کارگران مهاجر تحت انتقاد شدید از دولت بی جی پی در کارناتاکا در روز پنج شنبه تصمیم به از سرگیری خدمات قطار.

توسط آن Chandrabhushan Sahani, 24 کارگر در یک شرکت ساخت و ساز در Hebbal شمالی بنگلور آغاز شده بود راه رفتن. با 300 تومان در جیب خود و تلفن خود را در 90 درصد شارژ که هر دو او امیدوار بود که آخرین بار او را در 2,100-متر-خانه سفر طولانی. در روز پنج شنبه بعد از ظهر Sahani شروع به راه رفتن در NH-44 بزرگراه به سمت حیدرآباد امید به رسیدن به خانه اش در Siddharth ناگار در منطقه اوتار پرادش است.

"ما را در رسیدن به حیدرآباد و سپس به نحوی اگر آنها به ما اجازه عبور از مرزهای ما را نگه می دارد. من نیاز به نگه داشتن زبان به مادرم و همسرم در خانه. من نگران هستم در مورد در حال اجرا می باشد. بنابراین من با استفاده از آن صرفهجویی," او گفت:. با او بودند یک گروه از 23 همکار کارگران در همان سایت ساخت و ساز تمام از تا Siddharth نگر و گوراکپور مناطق.

آنها در میان چندین گروه از کارگران مهاجر در بنگلور است که با پای خود به خانه متحده پس از دولت متوقف قطار خدمات برای مهاجران در روز چهارشنبه. مخالفان و دیگران واکنش نشان داد و با عصبانیت به تصمیم دولت این ادعا آن متوقف شده بود قطار تحت فشار از ساخت و ساز و زیرساخت های لابی که می ترسید در دراز مدت به تاخیر انداختن از پروژه های خود را اگر کارگران مهاجر ترک دولت سرمایه است.

به عنوان دولت معکوس تصمیم خود دولت درآمد کار در نامه ای به دولت از کشورهای دیگر درخواست آنها را به آماده شدن برای ورود مهاجران.

"هنگامی که قطار برنامه ثابت هستند و سپس کارگران را به ارمغان آورد از سایت های ساخت و ساز به محل خروج از قطار. آنها را گرفته و به ایستگاه های راه آهن و قرار داده خواهد شد در قطار رفتن به ایالات خود گفت:" کارناتاکا وزیر آموزش و پرورش S سورش کومار.

"قطار خدمات می تواند رزومه کاری خود را در یک یا دو روز. لجستیکی تصمیمات باید گرفته شود به عنوان به که باید جایگزین شود در قطار و جایی که آنها باید اجازه داده شود به هیئت مدیره قطار به منظور جلوگیری از هرج و مرج است. آن است که رفتن به احتیاط انجام می شود و تمام کسانی که می خواهند برای رفتن اجازه خواهد داشت برای رفتن گفت:" یک مقام ارشد بارگیری در این دولت در برخورد با مهاجران.

اما Sahani که مشغول به کار به عنوان یک نقاش در Hebbal شرکت ساخت و ساز نیست منتظر قطار برای شروع است.

"وجود دارد هیچ چیز برای ما در اینجا. ما شده اند نه غذایی و نه پول. Bahut pareshani hai. Yahan ka سرکار humari sunti nahi hai. Woh ورود andar baithe hai hum dikhte ناهی unko (وجود دارد بسیاری از ناراحتی در اینجا. دولت در اینجا گوش نمی کند به ما. همه آنها در داخل خانه های خود ما هستند و نه حتی قابل رویت به آنها)" او گفت:.

او گفت که در پنج سال گذشته, او تا به حال شده است از آمدن به بنگالور به کار و کسب درآمد در حدود 20 ، 000 تومان در ماه است که او ارسال خواهد 12,000 تومان به خانواده اش. "در حال حاضر ما نیاز به آنها را به ما ارسال پول است. من تنها درآمد عضو در خانه," او گفت:.

"ما رفت و چند بار به Amrutahalli ایستگاه پلیس در پر کردن فرم ها به درخواست برای یک بلیط قطار. اما پس از آن آنها گفت: آنها باید لغو قطار بنابراین ما بسته بندی شده چند لباس و شروع به راه رفتن. پلیس ممکن است ما را متوقف کند. اما چه چیز دیگری می توانیم انجام دهیم ؟ Dheere dheere pahuch jayenge (ما را به آرامی برسد)" گفت: Bhagirathi Sahani یک زن 22 ساله از همان منطقه بود که راه رفتن با Sahani. به غیر از چند صد روپیه در هر یک از این کارگران گفت: آنها از انجام هیچ منابع غذایی.

در هفته اولیه این مستند این شرکت است که کار آنها را به آنها را در هر 500 تومان یک بار در هفته. "به مدت سه هفته در حال حاضر آنها را متوقف کرده اند به حتی. آب تانکر استفاده می شود که برای عرضه به ما مستعمره متوقف آمدن از آنجا که ما هیچ پول است. وجود آب برای استحمام یا شستن دست. ما برخی از جیره اما که بیش از حد کردم ، دولت در اینجا کمک می کند تنها محلی آنها اهمیتی نمی دهند چه اتفاقی می افتد به ما" Sahani گفت.

هر دو کارگران گفت: آنها پس از جان گذشته برای رسیدن به خانه که آنها در حال انتظار برای پیمانکار به آنها پرداخت. "این شرکت شده است پرداخت ما حقوق و دستمزد کامل از دسامبر. این را مدیون همه ما در مورد Rs 8 لاخ. حتی پس از آن ما نمی خواهید به صبر کنید. اینجا زندگی ما در خطر هستند" گفت: Sahani.

Raju, 28, یک paani پوری فروشنده در بنگلور را Wilson باغ نیز تنظیم کردن با اعضای خانواده و چند نفر از دوستان. گروه هفت راه رفتن مهاجران شامل برادر و خواهر و زن و شوهر را یک و نیم سال. آنها تمام سر به جانسی, Uttar Pradesh, فاصله 2100 متر.

"در حال حاضر هیچ راهی وجود دارد به سفر جز با پا. اما شب من مطمئن هستم که برخی از کامیون موافقت ما را برای یک مقدار معقول" او گفت:. برخی از کامیون رانندگان خواستار شدند تومان 5,000-تومان 8000 در هر سر Raju گفت.

او گفت: خانواده تصمیم به شروع به راه رفتن به دلیل درآمد خود را تا به حال نیز با کاهش به صفر و آنها مطمئن شدند این مستند را گسترش فراتر از مارس 17. "نه تنها ایالات متحده و دیگران باید شروع به راه رفتن بیش از حد. ما ملاقات بسیاری از گروه ها در راه است," او گفت:.

در شهرستان راجو گفت: در حالی که صاحبخانه خود چشم پوشی اجاره برای مدت زمان از مستند آن را دشوار است برای پول خود را گذشته با قیمت پایه محصولات عکسبرداری تا. "آنچه باید هزینه 50 تومان در حال حاضر هزینه 100 تومان. و نگهداری آنها گفت: قطار می شود: امروز, فردا, روز پس از. بله برخی از مردم کمک ما برخی از جیره. اما چه مدت می تواند زنده ماندن ما در موسسه خیریه?" او گفت:.

برخی از آشنایان همین سفر چند روز پیش. "آنها گرفتار شده بودند در آندرا مرز اما سپس آنها پرداخت 2,000 تومان کمیسیون و تضعیف کردن در شب. اجازه دهید من در رسیدن به مرز خانوم. من با شما تماس خواهد کرد و به شما بگویم که اگر ما آن را یا نه" او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب