پرتاب موشک فضایی سایت انتخاب شده در بالا شبه جزیره

میشیگان هوافضا انجمن تولید کنندگان که نظارت میشیگان هوافضا و دفاع تولیدی جامعه در صنعت جهانی اعلام کرد یافته ه

توسط NEWSMINERAL در 8 مرداد 1399

میشیگان هوافضا انجمن تولید کنندگان که نظارت میشیگان هوافضا و دفاع تولیدی جامعه در صنعت جهانی اعلام کرد یافته های حاصل از یک سایت-انتخاب فرایند اواخر هفته گذشته است.

جستجو های انجام شده توسط پایگاه فضایی مشاوران BRPH و Kimley-شاخ رتبه بندی سایت ها بر اساس عوامل مختلف از جمله موجود تجاری و زیرساخت های عمومی جغرافیایی و زمینی نقشه برداری استانداردهای زندگی و توسعه نیروی کار. عملیات انتظار می رود برای شروع در اوایل سال 2025 است.

"بالا شبه جزیره میشیگان است که به برخی از سخت ترین کار و اکثر افراد مدبر در جهان" گفت: ایالات متحده هرزه جک برگمن که نشان دهنده 1st District. "محل این پایگاه فضایی در U. P. ایجاد خواهد شد این فرصت را برای ما ساکنان خود را به استفاده از مهارت و استعداد و فن آوری و تخصص برای انطباق با تغییر نیازهای تجاری و دفاعی صنایع فضایی.

اعلام برای فضای عمودی می آید پس از راه اندازی MAMA شناسایی اسکودا-Wurtsmith فرودگاه خارج از اسکودا به عنوان نامزد برتر به صورت افقی پایگاه فضایی در ماه فوریه است. صدور مجوز از طریق اداره هوانوردی فدرال یا FAA را آغاز کرده است که سایت با عملیات پیش بینی شده برای شروع در اواخر 2023 یا اوایل 2024.

"این خبر درست است پیروزی برای مردم U. P. گفت:" Sen اد McBroom که نشان دهنده میشیگان 38 منطقه. "ما بسیار خوشحالیم که U. P. بسیاری از ویژگی های به رسمیت شناخته شد از طریق پروسه بررسی. عمودی فضایی می تواند کیفیت کار چشم انداز به منطقه و برجسته میشیگان به عنوان یک مرکز برای تعالی و نوآوری است."

دو راه اندازی سایت در مارکیوت و اسکودا همراه با یک و در عین حال-به-می شود-شناسایی فرماندهی و کنترل مرکز ایجاد خواهد شد بیش از 2000 شغل با توجه به انتشار اخبار. این سایت با هدف ترویج رشد صنعت در کشور است که می تواند منجر به پیش بینی 40,000 شغل جدید تا سال 2025.

"میشیگان یک فرصت واقعی برای حمایت از یک فضای مبتنی بر اکوسیستم" گفت: Gavin Brown, مدیر اجرایی MAMA. "این مارکت محل خواهد بود یک جزء حیاتی آوردن پایین مدار زمین عمودی قابلیت راه اندازی به دولت برای پاسخگویی به تقاضای داخلی و جهانی. با یکپارچه سازی زیرساخت های پیچیده با اول استعداد انسانی میشیگان می تواند یکی از رهبران در صنعت فضا."

در ژوئن 2019 در مجلس میشیگان اختصاص 2 میلیون دلار به ارزیابی امکان سنجی توسعه یک یا چند کم-مدار راه اندازی سایت در میشیگان.

"من خوشحال Marquette منطقه انتخاب شده است به عنوان یک فضای عمودی راه اندازی سایت و درک جامع و اندیشمندانه روند که منجر به انتخاب" گفت: Rep. سارا Cambensy که نشان دهنده میشیگان 109 در منطقه است. "این کمک خواهد کرد را به یک صنعت جدید به U. P. و به دولت ما است که ارائه خواهد شد شغل خوب و پردرآمد برای ما ساکنان."

در حال حاضر که سایت انتخاب شده است MAMA با جامعه محلی و شرکای دولت به درخواست بازخورد به عنوان بخشی از فرآیند صدور مجوز با FAA. یک فرمان و مرکز کنترل تجزیه و تحلیل در حال انجام است و انتظار می رود تاریخ اتمام نوامبر سال 2020 است.

©2020 MLive.com Walker, Mich.

بازدید MLive.com Walker, Mich. در www.mlive.com.

توزیع شده توسط تریبون content Agency, LLC.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب