لاغری با xbody

در واقع با توجه به حدود 2500 کالری ای که در نتیجه یک جلسه ورزشxbody در شیراز، توسط عضلات شما سوزانده میشود، تن

توسط مدیر سایت در 17 تیر 1402

در واقع با توجه به حدود 2500 کالری ای که در نتیجه یک جلسه ورزشxbody در شیراز، توسط عضلات شما سوزانده میشود، تنها با 2 جلسه شرکت در باشگاه xbody go در شیراز نیاز هفتگی بدن شما برای ورزش و سوخت کالری تامین میگردد. اکتیویواولین و تنها دستگاه دو منظوره ای است که اجازه تمرین با سیم، بی سیم و یا حتی ترکیبی را امکان پذیر کرده است. در هنگام انجام تمرینات xbody و حتی تا ۴۸ ساعت پس از تمرین سوخت ساز بدن همچنان بالا ست که میتوان با پیروی از یک رژیم غد ایی مناسب و هدفمند این روند را افزایش و شاهد لاغری و کاهش وزن چشمگیری بود. کیفیت را حتی در خارج از استودیو ارائه دهد. بر خلاف تبلیغات وسیعی که در زمینه این روش در جریان است، این وسیله نمی تواند جایگزین ورزش باشد اما قادر است در کنار ورزش فواید زیادی را بهمراه داشته باشد.


xbody یکی از بهترین انواع ورزش برای همه افرادی است که با درجات گوناگون از مبتدی تا حرفه ­ای ورزش می­ کنند، که در کنار رژیم ورزشی مناسب زیر نظر دکتر تغذیه می تواند کاهش وزن سریع تر و عضله سازی بهتری ایجاد کند. بلکه توصیه های لازم را انجام داده جدا از این این دستگاه باید در کنار مربی مخصوص صورت گیرد. هزینه ورزش ایکس بادی xbody در شیراز بسته به تعداد جلسات ( 8 - 12 - 16 - 24 )، مهارت مربی و امکانات باشگاه متفاوت می باشد برای اطلاع از هزینه دقیق می توانید با شماره های مندرج در جدول فوق تماس حاصل فرمایید. در این مقاله ما لیستی از بهترین باشگاه های ایکس بادی شیراز به همراه آدرس و شماره تماس آنها را در دسترس علاقه مندان به شرکت در دورههای این ورزش در شیراز قرار دادیم. اگر جز آن دسته از افرادی هستید که زمان کافی برای ورزش و رسیدن به تناسب اندام را ندارید ما را در ادامه این مطلب دنبال کنید تا بهترین باشگاه ایکس بادی شیراز را به همراه آدرس و شماره تماس معرفی کنیم. به طور کلی، جریانهای الکتریکی که در این شیوهی تمرینی شما در معرض آن هستید کاملاً بیضرر هستند!

شما با استفاده از این نوع ورزش می توانید در 20 دقیقه به اندازه 3 جلسه تمرین سنگین کار کنید، در این ورزش با پوشیدن لباس های مخصوص به نام لباس xbody و وارد شدن پالس به قسمت های مختلف بدن شروع به کالری سوزی کنید با استفاده از این دستگاه می توان میزان پالس ها به قسمت های مختلف بدن را تنظیم کرد. اماده شدن برای GPP (آمادگی جسمانی عمومی) بسیار کارآمدتر میشود، چرا که xbodyبه عنوان یک جایگزین جدید برای افزایش شدید فیبر عضلانی و عملکرد ان بصورت انقباض تند عضلات است که همه در حالی انجام میشود که یکپارچگی مفاصل و بافت های فاسیایی (بافت های فیبر مانند که مقاومت در برابر کشش را دارا میباشد) حفظ شود. از جمله مواردی که xxbodyبرای بهبود آن استفاده می­ شود، شامل دردهای مفصلی و اعصاب است. پایه استاندارد در هر فضایی می تواند قرار گیرد و طراحی ارگونومیک و منحصر به فرد آن باعث می شود تا جلوه ی زیبایی به محیط ببخشد. هنگامی که مغز به ماهیچهها دستور انقباض را میدهد بسیاری از فیبرهای عضلانی آماده به کار میشوند اما تعدادی نیز در حالت آماده باش قرار میگیرند تا اگر فیبرهای در حال کار خسته شدند آنها جایگزین شوند.اما دستگاههای (xbody go) از طرف دیگر باعث میشوند که کل فیبرهای ماهیچه ای در یک عضله در آن واحد فعال شوند و به همین دلیل است که در تحقیقات نشان داده شده است که این دستگاهها میتوانند ۳۰% باعث فعال سازی بیشتر فیبرها نسبت به انقباض عضلات در حالت تمرینی شوند.

گلدتگ امروز لاغری با دستگاه xbodyدر موسسه رویا به شما دوستان پیشنهاد میده ، xbody( شبیه سازی الکتروعضله ای است. برنامه ي پنجم ای ام اس كه با٩٠ هرتز در ثانيه كار ميكند. ای ام اس هم ممکن است دارای معایبی باشد. طراحی بی نظیر جلیقه ی تمرینی دست دوز ایکس بادی بگونه ای ویژه و منطبق با ارگونومی بدن انسان بوده که علاوه بر پوشش تمامی گروه های عضلانی، از آزادی عمل و پویایی شما حین تمرینات نمی کاهد. عده ای از مردم تصور میکنند که پالسهای الکتریکی ارسال شده توسط دستگاه ایکس بادی ممکن است برای سیستم قلب و عروق مضر باشد. استفاده از ایکس بادی گرچه آسان است اما باید توسط یک متخصص تغذیه و کارشناس ورزش و آشنا به دستگاه انجام شود. در ابتدای کار با دستگاههای ورزش الکتریکی EMS کاهش چشمگیر سایز خواهید داشت که البته در جلسات اول تنها سایز کاهش پیدا میکند اما با گذشت زمان و طی جلسات بیشتر، کالریسوزی بیشتر و در نهایت کاهش وزن خواهید داشت. AQ8 system، یک دستگاه پیشرفته برای تمرینات EMS است. AQ8 system به صورت همزمان و مستقیما بر روی 10 گروه عضلانی و به صورت غیر مستقیم در بیش از 20 عضله دیگر عمل می کند.



منبع
آخرین مطالب