Jarrid هوستون ستون: نگاه تازه و علف های هرز برای بهتر نیش

ما در حال حاضر به برخی از ماهیگیری جدید الگوهای که به تغییر ادامه خواهد داد هر چند که درجه حرارت آب در ادامه ب

توسط NEWSMINERAL در 18 خرداد 1399

ما در حال حاضر به برخی از ماهیگیری جدید الگوهای که به تغییر ادامه خواهد داد هر چند که درجه حرارت آب در ادامه به افزایش است. آن را سخت به استدلال می کنند که در ماه ژوئن یکی از بهترین ماه های سال برای رسیدن و پیدا کردن برخی از ماهی.

درجه حرارت آب در داخل و اطراف منطقه در حال نشان دادن طیف وسیعی از 60 درجه به پایین 70s و آب گرم است ترغیب برخی از رشد علف های هرز و مشکلات دریچه. ما نیز شروع به دیدن بیشتر غالب نیش ویندوز را به شکل در زمان های خاص در طول روز است. به عنوان آب و هوا همچنان به روند نسبت به تابستان شرایط ماهیگیری بهتر خواهد شد.

در اینجا ما گزارش:

دریاچه سوپریور, ماهیگیران تفننی در حال نشان دادن تا در اعداد بزرگ. آن است که قطعا شلوغ ترین قایق ترافیک ما تا کنون دیده ام در پورت دوقلو. صدها قایق ترکیب گسترش زیادی از آب و برخی در حال پیدا کردن برخی از خوب جلب. بهترین برای رسیدن به قایق راه اندازی اولیه اگر شما می خواهید برای پیدا کردن یک نقطه پارکینگ.

علاوه بر این, دریاچه های بزرگ ماهی به نظر می رسد به نیش بهترین نور برای اولین بار در نظر من است. طبق معمول دریاچه ماهی قزل آلا مسلط گرفتن نرخ اما برخی از ماهیگیران تفننی در ادامه به انتخاب کنید تا گاه به گاه پاداش قهوه ای یا ماهی قزل آلا.

در اواخر ماه مه ما شاهد هجوم شاه ماهی قزل آلا گرفتار شدن اما نه آنقدر در هفته های گذشته است. بسیاری از قایق های ماهیگیری در حدود 5 مایل از مطالب و چرخش سطح طعمه. من می خواهم بگویم ویسکانسین طرف تحت سلطه گرفتن این آخرین هفته است. اما ساحل شمالی قرار دادن برخی از خوب گزش به عنوان به خوبی.

اگر چه رنگی روشن سطح طعمه و قاشق در حال قرار دادن با هم خوب گزش برخی از ماهیگیران تفننی شروع به پیدا کردن سازگار قلاب یو پی اس در riggers و dipseys. در ضمن محلی جریان ماهیگیران تفننی در ادامه به پلاگین دور هنوز هم پیدا کردن برخی از خوب جلب از steelhead قهوه ای و ماهی قزل آلا بروک. مگس ها در حال شروع به گرفتن به عنوان بهترین ارائه در حساب از اشکال دریچه.

پایین تر St. Louis رودخانه همچنان به قرار دادن برخی از خوب جلب از walleyes pike, گرفتن, crappies و گربه ماهی. چرخش بوده است مسلط روند بیش و کم عمق آپارتمان چیدن خوب چند گونه گزش. این هفته گذشته ما دیده می شود برخی بسیار بزرگ زن crappies آمدن قایق طرف برای یک عکس سریع و انتشار است.

Walleyes باید بیشتر داغ شده است به صورت خزنده سکوهای اما ما به برخی از خوب گزش با جست و خیز کردن و minnows به عنوان به خوبی. بخش سرگرم کننده در مورد استفاده از طعمه زنده است که از آن باز می شود درب به چند گونه جلب. اگر شما پیدا کردن مناطقی که تولید برخی از خوب لوتی گزش شما مطمئن برای پیدا کردن خود را برداشت تا دیگر گونه های ماهی. بهترین اعماق همچنان 2-6 پای آب, اما نمی, نگاه, گذشته, کانال های لبه دار و عمیق تر ،

داخلی دریاچه های در حال دیدن بهترین نشانه ای از تازه پوشش گیاهی شکوفه. ماهیگیری تازه پوشش گیاهی است که اغلب بسیار خوب است. اشکال لارو تعبیه شده در بستر نرم را به چوب تازه و علف های هرز به عنوان آنها می آیند تا. کوچک baitfish عشق به غذا خوردن این و حدس می زنم آنچه را دوست دارد به خوردن baitfish?

ما در بر داشت بزرگ نیش walleyes پایک و باس در داخل و اطراف جدید سال پوشش گیاهی است. یکی دیگر از نیش خوب برای walleyes است اواسط دریاچه کم عمق صخره و کوهان. در پست spawn طبیعت ما در حال حاضر شاهد بسیاری از walleyes انتقال به اواسط دریاچه مناطق. بهترین شرط این هفته گذشته لغزش bobbers و زالو. اما ما یک چند به یک جست و خیز کردن و از بین بردن worm یا جست و خیز کردن و ماهی قنات. من می خواهم به کار در مناطق کم عمق اواسط دریاچه قوز.

در shallows دریاچه محلی ما همچنان به استخدام تخم ریزی panfish. همانطور که ذکر شد در هفته گذشته این ها بسیار آسیب پذیر هستند و برای گرفتن ماهی از بستر آن قبل از تخم ریزی کامل چرخه بیش نیست کمک به آینده جمعیت ماهی. بیایید همه همچنان استوارت عزیز ما منابع است. همه بهترین ها را به شما ماهیگیران تفننی و ما از دیدن شما در آب است.

Jarrid هوستون جنوبی محدوده یک راهنمای ماهیگیری (houstonsguideservice.com) در مینه سوتا و ویسکانسین آبهای داخلی سنت لوئیس رودخانه و در زمستان در دریاچه سوپریور.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب