دو NDRF تیم از پونا airlifted برای کار امداد رسانی در طوفان-آمار بنگال

توسط: اکسپرس سرویس خبری | پونا | منتشر شده در تاریخ: 22 مه سال 2020 5:55:01 am هر گردان از NDRF 18 خ

توسط NEWSMINERAL در 2 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | پونا | منتشر شده در تاریخ: 22 مه سال 2020 5:55:01 am
ndrf, National Disaster Response Force, National Disaster Response Force pune, National Disaster Response Force airlifted to bengal, cyclone amphan, cyclone amphan in bengal, indian express news هر گردان از NDRF 18 خود شامل تخصصی جستجو و نجات تیم از 45 پرسنل از جمله مهندسی, تکنسین, برق, سگ جوخه و امدادگران (بازنمودی عکس)

دو تیم از پونا-بر اساس 5 گردان از فاجعه ملی در پاسخ به زور (NDRF) بودند airlifted روز پنج شنبه توسط نیروی هوایی هواپیما برای استقرار در غرب بنگال برای تخلیه امداد و عملیات در مناطق ضربه طوفان Amphan.

یک افسر از گردان گفت: جنگنده ها حمل و نقل هواپیما حامل دو NDRF تیم در زمان خاموش از Lohegaon پایگاه نیروی هوایی در پونا حدود 7.30 ساعت است و قرار بود مستقر در Amphan-مناطق آسیب دیده پس از فرود در کلکته.

"این بسیار مهم است برای استقرار NDRF با توجه به این واقعیت است که تیم می تواند در مواجهه با دو فوريت به طور همزمان است که قابل مشاهده سیکلون و یکی دیگر از نامرئی Covid-19. توجه به این حساب تیم مجهز شده اند و حساس درآمده است. NDRF شده است آموزش و تجهیز خود را پس از وقوع Covid-19 به صورت و دنده تا برای چنین پیچیده شرایط اضطراری. ما باید دوباره فرموله و بهینه سازی ما دستورالعملهای عملیاتی استاندارد به کار در چنین شرایطی است." گفت: Sachchidanand Gawade معاون فرمانده از 5 گردان.

هر گردان از NDRF 18 خود شامل تخصصی جستجو و نجات تیم از 45 پرسنل از جمله مهندسی, تکنسین, برق, سگ جوخه و امدادگران. کل قدرت از هر گردان است 1,150. یکی از این گردان – 5 گردان است – مستقر در Sudumbare نزدیکی تلگن Dabhade در منطقه پونا.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن