Windies برای ترک 3-تست تور انگلستان

غرب هند کریکت تیم رفتگان از آنتیگوا روز دوشنبه برای سه آزمون تور انگلستان با کل حزب تور مستقر در کارائیب و باز

توسط NEWSMINERAL در 20 خرداد 1399

غرب هند کریکت تیم رفتگان از آنتیگوا روز دوشنبه برای سه آزمون تور انگلستان با کل حزب تور مستقر در کارائیب و بازگشت منفی آزمون برای COVID-19.

پیش از آن در روز دو هواپیما جمع آوری شده از بازیکنان مختلف در جزایر هند غربی و آنها پیوست منشور خصوصی است که با توجه به رسیدن در منچستر صبح روز سه شنبه.

West Indies Cricket گفت: در بیانیه ای که روز شنبه در بدو ورود در اولدترافورد در منچستر, کل تور را از قرنطینه و آزمایش دوباره برای COVID-19 به عنوان آنها شروع هفت روز تور جایی که آنها زندگی می کنند, آموزش و بازی در "بیوگرافی امن" محیط زیست است.

آن پروتکل را محدود کردن جنبش در داخل و خارج از سالن بنابراین یک گروه از بازیکنان ذخیره سفر خواهد کرد برای آموزش و کمک به آماده شدن آزمون به تیم ملی و اطمینان جایگزین در دسترس هستند در صورت آسیب. وجود خواهد داشت بدون تماشاگر مجاز در سه آزمون که بیش از فقط در 21 روز - شروع جولای 8 در ساوتهمپتون در اولدترافورد از جولای 16-20 و دوباره از جولای 24-28.

مکانهای انتخاب شده بودند چرا که آنها تا به حال هتل ها متصل شده و یا در نزدیکی و می تواند تبدیل به زیستی-محیط امن.

اصلی تور برنامه ریزی شده برای ماه مه و ژوئن بود اما به تعویق افتاد و با توجه به کروناویروس محدودیت.

"این یک گام بزرگ به جلو در کریکت و ورزش به طور کلی همانطور که ما در طول سفر به انگلستان برای این سری" کاپیتان Jason دارنده گفت. "بسیاری رفته به آماده سازی برای چه خواهد بود یک مرحله جدید در بازی است."

غرب هند تست تیم ملی

ason دارنده (کاپیتان), Jermaine بلک وود, نکرومه در عنا بونر, Kraigg Brathwaite, Shamarh Brooks, John Campbell Roston تعقیب Rahkeem کرن شین Dowrich, Chemar دارنده Shai امید Alzarri یوسف Raymon Reifer و Kemar روچ.

رزرو بازیکنان: Sunil Ambris جاشوا DaSilva Shannon گابریل Keon هاردینگ کایل Mayers, Preston McSween, Marquino Mindley دیم Moseley, Anderson, فیلیپ Oshane توماس و Jomel Warrican.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب