Pravin Tambe: بازنشسته خارج و بازنشسته دوباره به بازی CPL

BCCI متوقف نخواهد شد veteran پا-عنکبوتی که تار میتند Pravin Tambe از بازی برای Trinbago Knight Riders در کارا

توسط NEWSMINERAL در 17 تیر 1399

BCCI متوقف نخواهد شد veteran پا-عنکبوتی که تار میتند Pravin Tambe از بازی برای Trinbago Knight Riders در کارائیب لیگ برتر (CPL) آن را به عنوان تایید شده است که او رسما بازنشسته, البته, بار دوم, داشتن خارج, به مناسبت اول.

این زن 48 ساله Tambe است برای تبدیل شدن به اولین هندی بازیکن به بازی در CPL و هر BCCI قوانین است که در حال حاضر واجد شرایط داشتن اعلام بازنشستگی خود را از همه اشکال از کریکت.

ارشد بمبئی انجمن کریکت (MCA) رسمی, اما, پاک, هوا, گفت Tambe وضعیت فعلی است "بازنشسته".

"به عنوان در هر مورد وصول سوابق وضعیت فعلی خود را بازنشسته شده است. او به تازگی بازنشسته شد. اول او بازنشسته شده بود و پس از آن او از آن کناره گیری کرد و در حال حاضر دوباره او بازنشسته شد. او نوشته است یک e-mail به MCA در این راستا" این MCA گفت: با توجه به PTI روز سه شنبه در شرایط گمنامی.

وجود دارد برخی از شک و تردید خود را در مورد وضعیت بازنشستگی به عنوان او زودتر به حالت تعلیق برای شرکت در این T10 لیگ پس از برداشت توسط KKR برای ₹20 lakh در لیگ مزایده.

BCCI اجازه نمی دهد که هر فعال داخلی کریکت به شرکت در هر گونه خصوصی دیگر لیگ های خارج از هند.

با این حال هند بازیکنان مجاز به بازی در شهرستان داکا لیگ به نام چند.

در واقع, Yuvraj Singh نیز تا به حال به بازنشستگی قبل از پیمودن خود را در تجارت جهانی T20 کانادا.

Tambe بازی 33 لیگ مسابقات و در زمان 28 درها با متوسط 30.5.

سفر شک و تردید

این مسابقات برگزار خواهد شد بین ماه های آگوست تا 18 سپتامبر 10, اما آن را نیز بستگی دارد که آیا Tambe می تواند سفر به جزایر کارائیب با دولت هند در حال حاضر ممنوعیت بین المللی پروازهای تجاری تا ژوئیه 31.

در مورد ممنوعیت سفر این است که تمدید Tambe رویاهای را نقش برآب می شود.

این مسابقات برگزار خواهد شد در پشت درهای بسته با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. Tambe تنها دو کلاس اول مسابقات در حرفه خود.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب