ناگپور: مرگ Dalit جوانان در Katol جرقه جنجال Ambedkar به دنبال پرونده قتل علیه 'متهم'

نوشته شده توسط Vivek Deshpande | Nagpur | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 12:04:55 am با توجه به Am

توسط NEWSMINERAL در 19 خرداد 1399
نوشته شده توسط Vivek Deshpande | Nagpur | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 12:04:55 am
Vanchit Bahujan Aghadi, Prakash Ambedkar, Dalit youth murder, Nagpur news, Indian express news با توجه به Ambedkar این مرحوم Arvind Bansod (32) بود VBA کارگر. (بازنمودی)

مرگ یک Dalit جوانان مشخص شده tahsil از ناگپور منطقه on May 28, که گفته می شود مصرف حشره کش است snowballed به عمده سیاسی ردیف با Vanchit Bahujan Aghadi (VBA) رهبر Prakash Ambedkar این ادعا که وجود دارد به اندازه کافی زمینه را برای ثبت یک پرونده قتل علیه فرد با آنها مرحوم گفته می شود یک درگیری.

در یک بیانیه Ambedkar اشاره کرده است که مشخص شده tahsil بخشی از Katol مجلس مربوط به حوزه های ماهاراشترا صفحه اصلی وزیر آنیل Deshmukh.

با توجه به Ambedkar این مرحوم Arvind Bansod (32) بود VBA کارگر. او گفت: فرد Bansod حال درگیری با, Mayur نام مستعار Baj Umarkar یک عضو Narkhed panchayat برای samiti و پدرش Bandopant Umarkar است ناگپور منطقه معاون رئیس جمهور از NCP که گفت: Ambedkar بیشتر "ظن را تقویت می کند که این حادثه بود به دنبال خواهد گذشت به عنوان خودکشی".

زیر بخشی افسر پلیس (SDPO), Katol, Nagesh Jadhav گفت: "ما با دریافت شکایتی از یکی Gajanan Raut بود که بنا به گزارش ها همراه Bansod زمانی که درگیری رخ داده است و برادر مرحوم که Bansod و Raut رفته بود به Thadipavni روستا در مه 27 به برداشت پول از یک بانک. وجود دارد که آنها تا به حال یک درگیری با Mayur Umarkar بیش از Bansod گفته گرفتن عکس از گاز LPG آژانس Umarkar اجرا می شود. گفتند Umarkar پرتاب نقض حقوق بشر در Bansod. پس از آن Bansod گفت Raut برای پر کردن دوچرخه مخزن بنزین. پس از Raut چپ Bansod گفته می شود مصرف این سموم که پدرش از او خواسته بود تا برای دریافت".

"این حادثه صورت گرفت در یک نقطه شلوغ و بسیاری از مردم جمع آوری شده بلافاصله. در حالی که Raut چپ برای Bansod را ایجاد کرد به دومی برادر Umarkar در زمان Bansod اول به Jalalkheda مرکز بهداشتی اولیه در وسیله نقلیه خود را. از وجود او با اشاره به Katol دولت بیمارستان در آمبولانس. Raut و Bansod برادر کوچکتر... به دنبال آمبولانس به Katol. از او گرفته شد به ناگپور دولت کالج پزشکی... این بود که چگونه Raut و Bansod برادر روایت دنباله ای از وقایع... بر این اساس ما باید ثبت نام جرم از abetment به خودکشی (بخش 306 IPC) با انگیزه مشترک (بخش 34)," او اضافه شده است.

"در حالی که شاکی اشاره Umarkar که با کمک برخی از همدستان آنها مشخص نشده اند. بنابراین ما تنها به ذکر افراد ناشناس در ن" او گفت:.

سرپرست پلیس Rakesh Ola گفت: "ما سعی کردیم به Bansod بیانیه در مارس 27 و 28 اما نبود او در یک وضعیت به صحبت. او در شب مه 28."

Ambedkar ادعا کرده است که Umarkar حال پرتاب کاست موارد نقض حقوق بشر در Bansod و او و همدستان حمله قربانی. اما Jadhav گفت: "شاکیان نیست ذکر است هر گونه حمله و صحبت تنها از یک درگیری. پس از مرگ گزارش همچنین گفت: هیچ حول و حوش پس از مرگ زخم شد... ما ثبت eye-witness اظهارات تماشاگران هیچ یک از آنها ذکر کرده است هر گونه حمله به Bansod".

Ambedkar درخواست کرده است که به جرم قتل و قساوت باید ثبت نام برابر Umarkar او باید خود محروم Panchayat برای samiti عضویت یک کار باید با توجه به یک عضو خانواده از Bansod خود خانواده باید با توجه به حفاظت پلیس و افسر پلیس که به انجام تحقیقات اولیه و باید متوقف شود.

آنیل Deshmukh نمی تواند نظر رسیده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب