ایالت مشخصات: با مدارس بسته سلامت روان دانشجويان در معرض خطر

در حالی که فرزندان ما ممکن است انعطاف پذیر و سازگار در سطح تحقیقات جدید پیدا کردن که shakeup به روال خود را می

توسط NEWSMINERAL در 2 خرداد 1399

در حالی که فرزندان ما ممکن است انعطاف پذیر و سازگار در سطح تحقیقات جدید پیدا کردن که shakeup به روال خود را می تواند به داشتن بیشتر اثرات منفی بر سلامت روان خود را از یکی ممکن است فکر می کنم. در چین یک JAMA Pediatrics مطالعه نشان داد که حدود یک پنجم کودکان گزارش علائم افسردگی پس از خود را به مدارس بسته برای یک ماه.

در حالی که بزرگسالان در حال مبارزه کنیم باید برخی از ابزار در اختیار ما برای کمک به ما در تنظیم برنامه های جدید و کار انتظارات اطلاعات را در نوک انگشتان ما اگر ما نیاز به شروع به کاوش در سلامت روان منابع برای خودمان و یا حتی به سادگی گزینه ای برای commiserate با همکاران و دوستان از طریق چت تصویری. فرزندان ما ندارد و آن همان ابزار — و آنها نیاز یک فرد بالغ به رسمیت شناختن آنها در حال مبارزه و کسانی که اتصال به آنها را.

نشانه هایی که نوجوانان ممکن است در مبارزه شامل غیر معمول و یا بیش از حد تحریک پذیری و یا اقدام و در کودکان کوچکتر از بازگشت به رفتارهای آنها به بزرگتر شدن است.

در مدرسه کودکان دارای یک برنامه تعیین شده و قابل پیش بینی مجموعه ای از قوانین است که معلمان در جای خود قرار داده و در آغاز سال تحصیلی.برای کسانی که با سلامت روانی و تشخیص و معلمان نیز باید پشتیبانی های اضافی در مدرسه در قالب درمانگران مص مدرسه مددکاران اجتماعی و بیشتر. در حالی که معلمان و کارکنان و دانش آموزان سخت کار کرده اند به ترجمه آن به آموزش از راه دور ساختار اجتماعی و روز به روز انتظارات به سادگی نمی تواند تبدیل به یک صفحه نمایش.

پدر و مادر در حال تلاش برای تدریس به کودکان خود در خانه اغلب در حالی که کار و معلمان که ممکن است بیشتر آشنا با چگونه یک کودک مسائل مربوط به سلامت روانی رخنه کردن در یک کلاس درس دیگر وجود دارد در فرد برای کمک به آنها در مقابله و یا ارائه استراتژی. به جای پدر و مادر رو به این چالش ها تنها با کمی و یا بدون پشتیبانی تلاش خود را به پدر و مادر و مربی و درمانگر برای کودک خود را.

دست و پنجه نرم کردن با فرزند خود استرس از عدم معمول دشوار است در خود و برای خود. اما اگر بالغ در خانواده نیز مبارزه با یک بیماری روانی کل خانواده می تواند به سرعت پیدا کردن خود را در یک وضعیت لرزان.

به کسانی که خانواده ها در سراسر مینه سوتا که در حال مبارزه, ما می خواهم به یک چیز می گویند: شما تنها نیستید. و وجود دارد برای کمک در دسترس است اگر شما به آن نیاز دارید.

پدر و مادر با کودکان که در حال مبارزه باید شروع با درخواست خود را در مدارس برای پشتیبانی در اسرع وقت به طوری که آنها مجهز به رسیدگی به هر گونه مسائل مربوط به سلامت روان در طول تابستان ، حتی اگر شما هرگز نیاز به درخواست مدرسه برای سلامت روانی منابع قبل از دریغ نکنید برای شروع این مکالمه هر چه زودتر به جای بعد. بسیاری از مدرسه های اجتماعی کارگران می تواند اتصال به طور مستقیم با دانش آموزان و دیگران ارائه روزانه باز به کمک جلسات تصویری. بسیاری از مدارس نیز یک مدرسه وابسته به برنامه بهداشت روان که در آن جامعه ارائه دهندگان درمانی و سایر خدمات است.

برای اضافی خارج از منابع خانواده ها می تواند به نوبه خود به مردم گنجانیده آموزش موسسه (traininginstitute.org) و NAMI مینه سوتا (namimn.org) که هر دو در حال ارائه در کلاس های رایگان برای کمک به خانواده ها در مقابله با مسائل مربوط به سلامت روان در طول بیماری همه گیر. از طریق کلاس های تدریس توسط موسسه آموزش والدین و دانش آموزان می توانند یاد بگیرند که عملی تابآوری-ساختمان و د تشدید راهنمایی. نامی همچنین دارای مجموعهای از کلاسهای رایگان و همچنین پشتیبانی آنلاین گروه و یک خط تلفن (651-645-2948 ext. 117).

در طول سلامت روان آگاهی, به خصوص در حال حاضر ما می خواهیم به شما برای شروع یک گفتگو در خانواده خود را هنگامی که آن را می آید به چالش های بهداشت روانی در آغوش منابع در دسترس را به شما و رسیدن به آن در جامعه خود را با کودکان در سن مدرسه. ما همه سالم برای آن است.

جیل Wiedemann-وست سنت پل است مدیر عامل شرکت مردم گنجانیده شده خدمات بهداشت روانی, مینه سوتا, بزرگترین جامعه ارائه حیاتی یکپارچه رفتاری و خدمات بهداشت روان. و سو Abderholden سنت پل است, مدیر اجرایی, نامی, مینه سوتا, یک سازمان غیر انتفاعی اختصاص داده شده به بهبود زندگی کودکان و بزرگسالان مبتلا به بیماری های روانی و خانواده خود را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن