مستند کاسته حیدرآباد مغازه ها برای باز کردن در فرد حتی اساس

نوشته شده توسط Rahul V Pisharody | حیدرآباد | منتشر شده در تاریخ: مارس 19 سال 2020 11:01:44 pm در ض

توسط NEWSMINERAL در 30 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Rahul V Pisharody | حیدرآباد | منتشر شده در تاریخ: مارس 19 سال 2020 11:01:44 pm
Hyderabad shops, coronavirus Lockdown, odd-even policy, hyderabad news, Indian express news در ضمن مغازه ها خواسته شده است به اتخاذ یک سیاست بدون ماسک, بدون محصولات/خدمات. مشتریان و همچنین به عنوان کسانی که مشغول به کار در مغازه نیاز به پوشیدن ماسک. متخلفان خواهد بود تحمیل جریمه 1000 تومان. (بازنمودی)

پس از 58 روز حیدرآباد بازگشت به تقریبا زندگی عادی سهشنبه پس آرامش در این مستند که هنجارهای مجاز در تمام مغازه ها و موسسات کسب و کار و ادارات خصوصی و دولتی برای شروع عملیات در قدرت کامل به جز در مهار مناطق.

در مورد مغازه های عجیب و غریب-حتی سیاست شده است به تصویب رسید با هر یک از آنها را با رنگ یا 1 یا 2 در خارج است. فروشگاه شماره 1 باز خواهد شد در روزهای فرد و حتی شماره مغازه ها باز خواهد شد در دیگر روزهای هفته از دوشنبه تا اینکه یک روز.

در حالی که مراکز و رستوران ها و بارها و بارها و سینما سالن باقی می ماند بسته دور و رستوران ها مجاز به کار گیرند. تمام مغازه ها در مهار مناطق بسته باقی می ماند.

مغازه فروش کالاهای ضروری از جمله مواد مخدر و داروخانه ها, مواد غذایی, لبنیات, سبزیجات و غیره را به کار گیرند به عنوان معمول است. مغازه خرید و فروش با ساخت و ساز-فعالیت های مرتبط نیز تابع بدون هیچ گونه محدودیت.

پس از وزیر K چاندراسکار رائو را به اطلاعیه روز دوشنبه چندین صاحبان فروشگاه ها و انجمن ها تا به حال ابراز نگرانی که چگونه آن را اجرا و به خصوص در داخل و اطراف Charminar منطقه است.

پذیرش آن است که یک کار بسیار دشوار منطقهای کمیساریای Charminar N Samrat Ashok دارند در حالی که صحبت کردن به indianexpress.com گفت: "روند شماره گذاری از مغازه ها آغاز شده و در ساعت 8 صبح ما می تواند به برقراری ارتباط با همه صاحبان فروشگاه ها و انجمن ها در صبح زود خود را و شروع به کار از شماره ها ، وجود حالات مختلف. برخی می خواستم برای باز کردن مغازه ها تنها پس از ماه رمضان. همه ما انجام می دهند ما بیت و شب آن را کامل خواهد بود," او گفت:.

این فرد حتی سناریو خواهد بود نظارت توسط کارکنان این زمینه هر روز.

سنجش چالش درگیر در اجرای قوانین جدید به خصوص در شهر حیدرآباد با جمعیت بیش از یک کرور بیشتر حیدرآباد Municipal Corporation (GHMC) سهشنبه صادر شده جهت روشن در این زمینه است.

با توجه به سفارش از کمیسر GHMC DS Lokesh کومار "این مسئله در مورد باز کردن متناوب مغازه ها را می توان به راحتی کار می کرد به مشاوره در هر کجا وجود دارد هر گونه سردرگمی با فروشگاه شماره. یکی می توانید شروع با گوشه اکثر مغازه ها (یا اولین مغازه در خیابان به هیچ عنوان.1 و غیره)."

تمام منطقهای کمیسیون و معاون کمیسیون شد را به اطمینان حاصل شود که جایگزین فروشگاه باز است رعایت از پنج شنبه به شدت.

در ضمن مغازه ها خواسته شده است به اتخاذ یک سیاست بدون ماسک, بدون محصولات/خدمات. مشتریان و همچنین به عنوان کسانی که مشغول به کار در مغازه نیاز به پوشیدن ماسک. متخلفان خواهد بود تحمیل جریمه 1000 تومان.

فروشگاه-صاحبان خواسته شده است به پا نشانه گذاری در فاصله 4-پا به اطمینان فیزیکی فاصله. آنها نیاز به ارائه دست sanitisers در ورودی و خروجی. رنگ نشانه ای در نیاز به داده می شود به صورت مشترک تاچ پونت مانند دکمه های آسانسور, درب, دستگیره, و غیره.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن