Ladakh BJP MP خانواده نگهداری در قرنطینه پس از بازگشت از جامو

نوشته شده توسط Arun Sharma | جامو | منتشر شده در تاریخ: 6 مه سال 2020 9:35:40 pm متوجه شد و جا به ج

توسط NEWSMINERAL در 17 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Arun Sharma | جامو | منتشر شده در تاریخ: 6 مه سال 2020 9:35:40 pm
tripura coronavirus cases, india coronavirus, covid 19 india cases, tripura bsf battalion coronavirus cases, corornvavirus news, latest news, tripura news, indian express متوجه شد و جا به جا در خارج از محل اقامت خود را بیان 'بازدید کنندگان مجاز' در منطقه مدیریت بحران اقتدار. (بازنمودی)

BJP نشسته Lok سبها عضو در له منطقه از اتحادیه سرزمین لاداخ نگه داشته شده است تحت قرنطینه به مدت 14 روز به زودی پس از بازگشت او از جامو توسط جاده, منابع رسمی تایید کرد در روز چهارشنبه.

متوجه شد و جا به جا در خارج از محل اقامت خود را بیان 'بازدید کنندگان مجاز' در منطقه مدیریت بحران اقتدار. آن را بیشتر ذکر شده است که 14 روز دوره قرنطینه خواهد آمد اثر از مه 5 برای تمام پنج عضو خانه. Jamyang تسرینگ Namgyal همراه با خانواده اش در حال بازگشت از جامو روز سه شنبه.

بخشی کمیسر Saugat Biswas زمانی که تماس گرفت گفت که آن را انجام شده است طبق پروتکل تجویز می شوند شامل COVID-19 بیماری همه گیر. هر کسی که در حال آمدن است به لاداخ از جاهای دیگر کشور است که قرنطینه, او گفت:, و اضافه کرد که نزدیک به 1000 نفر در رشته جاهای دیگر که تا کنون بازگشت به لاداخ در طول هفته گذشته. به طور قابل توجهی اجرایی عضو شورا به همراه معاون خود و دیگر نمایندگان Ladakh خودمختار هیل شورای انکشافی له کرده بود روز دوشنبه برگزار شد dharna در خارج از محل اقامت از دانشگاه تهران است Lt فرماندار در اعتراض به شکست دولت در تخلیه هزاران نفر از مردم له شدند رشته در نقاط مختلف کشور است. قبلا BJP را Ladakh واحد جمهور Chering Dorjay استعفا کرده بود از زعفران بر این مسئله است.

در ضمن با در نظر گرفتن افزایش در COVID-19 موارد مثبت در جامو و کشمیر, UT دولت امروز قبل از آن را اجباری برای کارکنان خود را به نصب Aarogyasetu نرم افزار تلفن همراه.

صدور دستورالعمل برای استفاده از Aarogyasetu برنامه UT دولت دستور صادر شده توسط مدیریت کل گروه در اینجا خواسته تمام آن مقامات و کارکنان به "بررسی وضعیت خود را در Aarogyastue و رفت و آمد تنها زمانی که برنامه را نشان می دهد بی خطر و یا کم خطر وضعیت". "در مورد این برنامه نشان می دهد یک پیام است که او/او در حد متوسط و یا بالا خطر محاسبه شده بر اساس مجاورت, بلوتوث, (آخرین تماس با فرد آلوده) او/او باید می آیند و از خود جدا برای 14 روز یا تا وضعیت می شود امن و کم خطر" به آن اضافه شده است.

این خواسته تمام اداری, دبیر رئیس بخش و رئیس دفاتر به اطمینان حاصل شود که از این جهت به شدت به دنبال آن در دفاتر مربوطه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن