Dattajirao Gaekwad گروه راک خود را در رویارویی با اورتون Weekes

Dattajirao Gaekwad تنها زندگی کریکت هند به بازی در برابر جاویدان 'سه Ws' از غرب هند کریکت.جمع و جور رودخانه و

توسط NEWSMINERAL در 16 تیر 1399

Dattajirao Gaekwad تنها زندگی کریکت هند به بازی در برابر جاویدان 'سه Ws' از غرب هند کریکت.

جمع و جور رودخانه و درخشان fielder Dattajirao که کاپیتان های هند در سال 1959 و پدر سابق هند بازکن Aunshuman Gaekwad بخشی از تیم است که در سفر غرب هند در سال 1953. در حال حاضر 92 حافظه خود را هنوز هم تیز Dattajirao صحبت در مورد اورتون Weekes که گذشت به تازگی.

اشتهای سیری ناپذیر

Dattajirao گفت هندو "هند تا به حال یک حمله خوب. ما تا به حال Dattu Phadkar, Vinoo Mankad و Subhash Harding. اما غرب سرخپوستان بودند توانمند با سه Ws. در خصوص Weekes بود و اشتهای سیری ناپذیر برای اجرا می شود."

در Weekes' پنبه حلاجی شده Dattajirao گفت: "حتی در برابر بزرگ Subhash Harding که تا به حال باطل پا-استراحت فریبنده googly و مقدار زیادی از تغییرات در پرواز Weekes خواهد ماندن در داخل چین و اجرا کردن او را. او به ندرت پا. او سازماندهی بازیکن در برابر هر دو سرعت و چرخش است."

 

در این آزمون برای اولین بار از این سری در بندر اسپانیا Weekes آمد تا با یک نوبت 207.

Dattajirao گفت: "یک چیزی که من متوجه شده بود که او می خواست برای به دست آوردن این علامت بلافاصله. چند بار سعی کردم او را به خارج از پوشش می دهد اما از دست رفته محدود است. من به یاد داشته باشید او به من نگاه شوم. او دوست داشت به میدان درایو بر روی یک زانو. که مورد علاقه او بود به گلوله بست. و آن را بسیار جذاب است."

عطف به غرب هند حلاجی خط Dattajirao اشاره کرد: "شما تا به حال الان Rae و کاپیتان جفری Stollmeyer باز نوبت. سپس وارد سه Ws. فرانک Worrell در شماره 3 Weekes در 4 و کلاید والکات در شماره 5. این Ws همواره غرب کریکت هند."

تعمق عمیق تر به خود روش های Dattajirao گفت: "Worrell ترین شیک از بسیاری Weekes بود, اجرای ماشین. هر دو به ندرت آمار sixes. همه سکته مغزی خواهد بود در کنار زمین. اما والکات متفاوت بود او سخت ترین hitter. ضربه بزرگ sixes."

گنج

در سطح شخصی Dattajirao یافت Worrell آسان برای ارتباط برقرار کردن با. "او یک مرد است. ما دوستان خوب شد."

زمانی که Dattajirao بازگشت از تور که او به ارمغان آورد یک گنجینه ای از خاطرات است. در بالای لیست بود دوئل آن را با سه Ws.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب