بانک مرکزی اروپا می گوید نژادپرستی نظاممند وجود دارد متعهد به تغییر

انگلستان و ولز Cricket Board اذعان کرده است که "نژادپرستی نظاممند" وجود دارد و در سراسر کشور و کریکت سیستم ای

توسط NEWSMINERAL در 24 خرداد 1399

انگلستان و ولز Cricket Board اذعان کرده است که "نژادپرستی نظاممند" وجود دارد و در سراسر کشور و کریکت سیستم ایمنی بدن است به معضل آن را به عنوان خود را متعهد به آوردن تغییرات در بحبوحه مبارزات انتخاباتی در سراسر جهان علیه تبعیض بر اساس رنگ پوست.

در بیانیه ای در روز پنج شنبه بانک مرکزی اروپا گفت: آن را باید یاد بگیرند از 'Black Lives Matter' جنبش فوران پس از قتل آفریقایی-آمریکایی جورج فلوید توسط یک پلیس سفیدپوست در مینیاپولیس.

"ما با دقت گوش به کسانی که صحبت کردن در هفته های اخیر در مورد تجارب خود را از بودن در کریکت, ورزش و جامعه است. ما آنها را تحسین بودن آوازی در این مهم موضوع" بانک مرکزی اروپا گفت.

"ما می دانیم که نژادپرستی نظاممند دهانه موسسات و بخش های سراسر کشور و ما می دانیم که ورزش ما سیستم ایمنی بدن است ،

ورزشی برادری اتحاد پیوست و در سراسر جهان علیه تبعیض نژادی. انگلستان بازیکنان Jofra آرچر و منجر pacer جیمز اندرسون و غرب سرخپوستان مانند دارن سامی و Chris Gayle سخن گفته اند در برابر نژادپرستی و حمایت از 'Black Lives Matter' جنبش است.

ما واقعا بر این باورند که کریکت یک بازی برای همه است اما درک آن متاسفانه موانع آن لذت وجود داشته باشد برای بسیاری از جوامع است. ما را ساخته اند پیشرفت در آوردن کریکت و بیشتر و بیشتر مردم در سراسر کشور است و عزم ما برای شکستن موانع و اصلاحات ما ساختار در همه جا در سراسر بازی.

"در هفته های اخیر ما منعکس کرده اند و اذعان کرد که بازیکنان و طرفداران است که کمک زیادی به تاریخ بازی ما در حال حاضر احساس محروم. آنها احساس نمی کنند که اگر کریکت یک بازی برای آنها. این باید تغییر کند."

بانک مرکزی اروپا گفت: این مهم است که "همچنان به گوش دادن به صدای کسانی که باید صحبت کردن به خودمان آموزش و چهره حقایق ناراحت کننده به منظور ایجاد عمل داخلی و در طول بازی به اطمینان حاصل شود در دراز مدت تغییر".

"ما در حال حاضر کار به تعامل با رهبران جامعه و اثرگذارندهها در کریکت به طوری که ما می توانیم بررسی و تکامل ما موجود شمول و تنوع کار و به طور خاص رسیدگی به مسائل مطرح شده توسط سیاه و سفید جامعه است."

"از وجود دارد آن است که ما به طور کلی تمایل به ایجاد علل اقدام به منظور ارائه معنی دار و در دراز مدت تغییر است که نفوذ هر لایه از بازی" هیئت مدیره اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن