گلف عمل همه را به توپ را روی گوه کردن فردا

گلف مجموعه برای اولین بار ورزش برای از سرگیری در شهر با دولت داشتن اعطا تصویب کرد. اعتبار Golfshire انتظار می

توسط NEWSMINERAL در 30 اردیبهشت 1399

گلف مجموعه برای اولین بار ورزش برای از سرگیری در شهر با دولت داشتن اعطا تصویب کرد.

اعتبار Golfshire انتظار می رود که منجر به راه با توپ را روی گوه-آف میله میله برای پنج شنبه. KGA و ایگلتون به احتمال زیاد خواهد شد راه اندازی مجدد فعالیت های بیش از آخر هفته.

گلف, اقدام, البته خو با چند اقدامات پیشگیرانه در محل به پایان خواهد رسید و طولانی ورزش خشکسالی ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

اقدامات لازم الاجرا توسط دولت شامل حفظ شش پا فاصله داشتن تنها یک نفر در حشره دار در یک زمان ، افراد زیر سن 10 و بالاتر از 65 مجاز به استفاده از این دوره است.

اعتبار Golfshire خواهد انجام یک تست اجرا در دوره خود را روز چهارشنبه با انتخاب اعضای دعوت به شرکت کنند.

Chetan مدا مدیر ایگلتون گلف رفت و آمد مکرر اعلام کرده است که گلف بازان می توانید انتظار یک "تماس رایگان" تجربه. "Sanitising و بدون پرداخت پول نقد معاملات برخی از اقدامات ما خواهد شد. پس از ویلچرهای مجاز طبق دستورالعمل های ما را به استفاده از آنها به عنوان توپ-spotters.

"ما همچنین برنامه ریزی برای استفاده از اشعه ماورای بنفش ضد عفونی کننده برای تمیز کردن تمام سطوح در این دوره که به اعتقاد ما موثر تر از به طور منظم germicides," مدا گفت.

مشتاق برای اجازه

مدا مشتاق است برای به دست آوردن اجازه از منطقه جمع آوری قبل از باز کردن این دوره است.

KGA در ضمن نیاز به چند روز کار کردن لجستيک مهم است. "ما در حال حاضر عامل در حداقل کارکنان بنابراین ما را چند روز به همه چیز سازمان یافته است. اعضای مطلع شده است از تمام قوانین دولتی" Prithvi راج Urs, KGA محترم. وزیر گفت.

Khalin Joshi 2018 پاناسونیک قهرمان باز است در مورد بازگشت قریب الوقوع به KGA.

"راننده در دست خود و خورشید در چشمان تو — من آن را از دست رفته زیادی است. بازی گلف با دوستان خود خواهد بود; ما در زمان آن را برای اعطا قبلا" Khalin گفت.

Khalin اما اظهار داشت که تصویر بزرگتر هنوز هم شمار نگرانی است. "در حالی که عمل بزرگ است برای همه گلف بازان حرفه ای, بازی مسابقات است و آنچه اهمیت ترین.

"مسابقات ما امرار معاش. و به نظر می رسد theywill نه از سر تا سپتامبر حداقل," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب