J&K DySP Davinder سینگ برگزار شد Hizbul لینک بود که مرتب توسط پاکستان: نیا chargesheet

نوشته شده توسط Deeptiman Tiwary | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 6 2020 9:18:06 pm هنگامی که زمان خود را

توسط NEWSMINERAL در 16 تیر 1399
نوشته شده توسط Deeptiman Tiwary | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 6 2020 9:18:06 pm
Deputy Superintendent of Jammu and Kashmir Police, Davinder Singh, davinder singh case, davinder singh bail, Hizbul Mujahideen terrorists davinder singh, davinder sinh nia latest news, هنگامی که زمان خود را برای زمین شبکه و برای داشتن تاثیر چندین عملیات موفق علیه تروریست ها در دره Davinder سینگ است که اعتقاد به سقوط قربانی به فریب پول و درگیر شدم با صدا.

بازداشت جامو و کشمیر DySP Davinder سینگ بود "در حال مرتب با مقامات پاکستانی برای به دست آوردن اطلاعات حساس" بود و کمک کرد تا حزب-ul-مجاهدین (HuM) تروریست به دست آوردن سلاح از مرز ملی تحقیقات آژانس (نیا) گفته است که یک دادگاه ویژه در جامو.

آن نیز گفت: یکی از متهمان دستگیر و در مورد وظیفه بود توسط پاکستان کمیسیون عالی در دهلی نو برای ایجاد ناآرامی در دره در پی abrogation از ماده 370.

آژانس در روز دوشنبه ثبت آن chargesheet در مورد حدود شش ماه پس از Singh دستگیر شد همراه با همهمه تروریستی نوید ببو به عنوان دو با هم سفر از سرینگر به Jammu در ژانویه 11. دو نفر از آنها در میان شش chargesheeted.

این ادعا که سینگ بود و به خوبی تثبیت در همهمه شبکه ارائه آن فعالان پناهگاه سلاح و پشتیبانی لجستیکی در دستور پاکستان نیا chargesheet می گوید: "متهم Davinder سینگ نیز در تماس با برخی از مقامات کمیسیون عالی پاکستان در دهلی نو از طریق امن سیستم عامل رسانه های اجتماعی. تحقیقات نشان داد که او بود که مرتب با مقامات پاکستانی برای به دست آوردن اطلاعات حساس است."

این chargesheet ادعا می کند که شواهد قانع کننده که همهمه تروریست "بودند به دست آوردن سلاح و مهمات از سراسر مرز با کمک قاچاقچیان اسلحه و متهم Davinder سینگ. این سلاح مورد استفاده قرار گرفت برای فعالیت های تروریستی."

جدا از سینگ و همهمه منطقه فرمانده Shopian و Ganderbal سید نوید مشتاق با نام مستعار نوید ببو این chargesheet نام همهمه عمل رفیع احمد نه (سوم شخص دستگیر شده در سینگ ماشین در ژانویه 11) سابق LoC گر تنویر احمد ونی مدافع عرفان شفیعی میر و نوید برادر Syed Irfan Ahmad. ونی میر و عرفان بودند بازداشت نیا بعد.

"تحقیقات نشان داده است که متهم بخشی از یک ریشه دار توطئه تخم پاکستان مبتنی بر سازمان تروریستی حزب-ul-مجاهدین و پاکستان در سازمان های دولتی به ارتکاب اعمال خشونت آمیز و به راه انداختن جنگ علیه این اتحادیه از هند" به chargesheet می گوید.

به عنوان بخشی از توطئه بزرگتر از chargesheet نام همهمه رئیس سید صلاح الدین, همهمه, معاون امیر خان همهمه مالی سر نذار محمود و همهمه عملیاتی سر Khursheed علم. آن را می گوید که آنها "همراه با دستگاه پاکستان" در حال گسترش و حمایت از همهمه مردان مستقر در جامو و کشمیر.

با توجه به chargesheet, Mir رفته بود به پاکستان و ملاقات نه تنها همهمه رهبری بلکه "Umar Cheema, Ahshan چودری, سهیل عباس و دیگران از آی اس آی پاکستان". به نیا ادعا میر وظیفه بود با شناسایی و فعال کردن جدید حواله دادن کانال برای انتقال پول برای فعالیت های تروریستی در کشمیر.

"بررسی همچنین نشان داد که برخی از مقامات کمیسیون عالی پاکستان در دهلی نو شد و در تماس مداوم با عرفان شفیعی میر بود که با ارائه بودجه به سازماندهی سمینارها در J&K برای بسیج توده ها علیه دولت هند است. عرفان شفیعی میر نیز استفاده می شود به دستورالعمل و دریافت پول از کمیسیون عالی پاکستان در دهلی نو و همچنین تسهیل ویزا برای تعداد کشمیری برای سفر خود را به پاکستان" به chargesheet می گوید.

نوید متهم به انجام فعالیت های تروریستی پس از abrogation از ماده 370. "تحقیقات نشان داده است که سابق پلیس پاسبان نوید ببو او ترک نیروی پلیس همراه با برخی از سلاح ها و مسئول های مختلف قتل از جمله حوادث تروریستی که در آن کارگران و رانندگان کامیون کشته شدند پس از abrogation از 370 مقاله از J&K می گوید:" chargesheet.

آن را نوید می گوید تا به حال نیز تلاش برای جذب "ساده لوح جوانان مسلمان برای پیوستن به کادر حزب-ul-مجاهدین" و دریافت بودجه از LoC معامله گران به خصوص ونی رییس جمهور سابق LoC معامله گران انجمن. در این معامله گران مستقر در پاکستان کشمیر تحت اشغال شد کمک به نیا گفته است.

بر روی لینک کلیک کنید بين سینگ و نوید آژانس می گوید که در ماه فوریه 2019 "در سفارش به سپر نوید ببو از افزایش نظارت سازمان های امنیتی" سینگ سپس خدمت DySP از J&K پلیس همراه با میر و Syed Irfan Ahmad حال مرتب پناهگاه امن برای او و دیپلم خود را در جامو.

"متهم Davinder سینگ مورد استفاده در وسیله نقلیه خود را برای حرکت HM تروریست ها و همچنین به آنها اطمینان داد کمک در تهیه سلاح. تحقیقات بیشتر به ثبت رسانید که پاکستان ایجاد شده است و ابداع در تمام راه های ممکن است و به معنی صندوق بازو و حفظ فعالیت های تروریستی از ممنوع سازمان تروریستی Hizbul مجاهدین" به نیا گفته است.

سینگ به حالت تعلیق از خدمات پس از دستگیری او در ژانویه 11 شده بود دستگیر و در صدد جلوگیری از نکا در Qazigund توسط یک تیم به رهبری توسط J&K پلیس حفاری Atul Goyal, در هنگام سفر با نوید و نه در i20 ماشین.

هنگامی که زمان خود را برای زمین شبکه و برای داشتن تاثیر چندین عملیات موفق علیه تروریست ها در دره سینگ است که اعتقاد به سقوط قربانی به فریب پول و درگیر شدم با صدا.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن