رئال مادرید حفاری های عمیق به ضرب و شتم گرانادا و حرکت و نزدیک به عنوان

رئال مادرید را تحمل خود را سخت ترین آزمون در گرانادا در روز دوشنبه پس از لالیگا دوباره اما نشان داد عزم واقعی

توسط NEWSMINERAL در 24 تیر 1399

رئال مادرید را تحمل خود را سخت ترین آزمون در گرانادا در روز دوشنبه پس از لالیگا دوباره اما نشان داد عزم واقعی برای عمل خرد کردن یا اسیاب کردن 2-1 برنده و ثبت نهمین پیروزی متوالی به عنوان آنها نقل مکان کرد و در لمس کردن فاصله بازپس عنوان.

اوایل اهداف از Ferland Mendy و کریم بنزما شد به اندازه کافی برای بازگرداندن برتری چهار نقطه بیش بارسلونا و رئال خواهد پرچ خود را برای اولین بار عنوان قهرمانی لیگ پس از سال 2017 با پیروزی بر ویارئال در روز پنج شنبه و یا در لگنس در روز پایانی این فصل است.

"این درست است که ما یک گام نزدیک تر است اما ما باید به رفتن نگه دارید هنوز هم وجود دارد بیشتر امتیاز بازی برای ما در حال رفتن به سعی کنید و برنده هر بازی به عنوان چپ بود که همیشه هدف ما گفت:" کاپیتان Sergio Ramos. "من واقعا امیدوارم که ما می توانیم جشن برنده شدن در این لیگ عنوان نتایج ما برای خود صحبت می کنند."

زین الدین زیدان واقعی طرف رو خاموش برای شروع پرواز زمانی که فرانسه مدافع Mendy قلم به جعبه عملا unopposed و rifled توپ به خالص از ونرخ زاویه در 10 دقیقه به ثمر رساند اولین هدف خود برای باشگاه.

Granada's Gil Dias, left, is tackled by Real Madrid's Luka Modric during the Spanish La Liga soccer match between Granada and Real Madrid at the Los Carmenes stadium in Granada, Spain, Monday, July 13, 2020.

گرانادا را گیل Dias, چپ, است, پنجه های رئال مادرید لوکا مودریچ در طول لالیگا اسپانیا مسابقه فوتبال میان گرانادا و رئال مادرید در لس Carmenes ورزشگاه در گرانادا, اسپانیا دوشنبه 13 ژوئیه سال 2020 است. | عکس های اعتباری: AP

واقعی بهترین گلزن بنزما دو برابر استفاده با سرد پایان شش دقیقه بعد به خالص خود را 19th هدف از این فصل اما گرانادا که هنوز هم تا به حال باریک امید اروپایی صلاحیت حاضر به دروغ پایین.

واقعی در فرم دروازه بان كورتوآ ساخته شده برای اولین بار از دو خوب موجب صرفه جویی در با اوج دور یک شات از مدافع دمینگس دوارت قبل از شکستن و ونزوئلا رو به جلو داروین Machis کشیده یکی پشت در اوایل نیمه دوم.

این اولین هدف واقعی تا به حال خورده در شش بازی اما گرانادا تهدید به تساوی به عنوان Machis از دست رفته هدف در شلیک در حالی که کورتوا نشان داد فوق العاده رفلکس به انکار جلو آنتونین در اواخر.

راموس بود و سپس قهرمان به عنوان او پاک رامون Azeez شات کردن خط ثانیه بعد و رهبران مجبور به مقاومت در برابر goalmouth تقلا در زمان اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن