موقت و اندازه گیری, از آن خواهد شد به حالت عادی پس از COVID وضعیت تحت کنترل: Kumble در بزاق بان

ICC cricket رئیس کمیته آنیل Kumble می گوید: توصیه به ممنوعیت بزاق برای درخشان توپ تنها یک اقدام موقت و "همه چ

توسط NEWSMINERAL در 4 خرداد 1399

ICC cricket رئیس کمیته آنیل Kumble می گوید: توصیه به ممنوعیت بزاق برای درخشان توپ تنها یک اقدام موقت و "همه چیز را به بازگشت به حالت عادی" یک بار COVID-19 همه گیر تحت کنترل در آورده است.

این Kumble-led پانل توصیه می شود ممنوعیت بزاق برای به حداقل رساندن خطر عفونت. روز جمعه ICC در آن دستورالعمل برای از سرگیری بازی همچنین پیشنهاد کرد یک بار در عمل.

"...این است که تنها یک اقدام موقت و تا زمانی که ما امیدوارم کنترل بیش از COVID در چند ماه یا یک سال زمان پس از آن من فکر می کنم همه چیز را به عنوان طبیعی به عنوان می توان آن را" Kumble گفت: Star Sports show 'کریکت متصل می شود'.

همچنین بخوانید: ICC پانل توصیه می کند ممنوعیت استفاده از بزاق به درخشش توپ

این ممنوعیت در بزاق است بدستآمده مخلوط پاسخ از پرتاب کنندگان که گفت: این امر قطعا در راه تولید نوسان است. اما بسیاری نیز اذعان خطر سلامت که ممکن است در برخواهد داشت.

همچنین وجود داشته است بحث در مورد اینکه آیا ICC اجازه می دهد استفاده از مواد خارجی مانند موم به درخشش در توپ. Kumble گفت وجود دارد بحث استفاده از مواد خارجی.

"...اگر شما نگاهی به تاریخچه بازی منظورم این است که ما شده اند بسیار مهم است و ما شده اند بسیار متمرکز از بین بردن هر گونه مواد خارجی از آمدن به بازی" Kumble گفت: از حدس و گمان است.

"این که آیا شما به معنای واقعی کلمه legalising اگر شما به دنبال به انجام است که در حال حاضر بدیهی است که تا به حال تاثیر زیادی در طول چند سال گذشته," او اضافه شده است.

وی 2018 توپ-دستکاری رسوایی که منجر به ممنوعیت در استرالیا اطفال Steve Smith, David Warner و کامرون Bancroft.

"ICC تصمیم گرفت اما پس از آن کریکت استرالیا در زمان و حتی بیشتر سخت تر موضع در مورد آنچه اتفاق افتاده در طول این سری بین آفریقای جنوبی و استرالیا, بنابراین ما در نظر است که" او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب