خواننده مشاهده: ما بهترین حرکت: حمایت پلیس

این به معنای به ما اطمینان افسران پلیس است که هنوز هم وجود دارد بسیاری از ما که حمایت و قدردانی دشوار و خطرنا

توسط NEWSMINERAL در 1 تیر 1399

این به معنای به ما اطمینان افسران پلیس است که هنوز هم وجود دارد بسیاری از ما که حمایت و قدردانی دشوار و خطرناک کار آنها انجام روزانه. اکثر مردم نمی شجاعت یا تمایل به انجام وظایف و رویارویی با خطرات افسران پلیس انجام دهد. آنها بهتر آموزش دیده و مجهز بهتر از همیشه قبل از. اکثریت قریب به اتفاق آنها رفتار خود را شجاعانه, كارش و قانونی را بدون توجه به نژاد و مذهب و قومیت و طبقه اجتماعی.

هیچ افسر می خواهد درگیر در هر مرگبار, استفاده-از-نیروی وضعیت. هیچ افسر پلیس می خواهد به زندگی و نه به خود. اما آنها را انجام آنچه آنها آموزش دیده بودند انجام دهید. آنها ادامه خواهد داد برای آن دسته از خطرات است که کار خود را خواسته به نفع دیگران است. مهم نیست که چگونه مشروع اقدامات آنها در مرگبار-نیروی مواقع پس از یک کابوس برای آنها و خانواده های آنها.

افسران پلیس در حال نقاشی با قلم پهن نژادپرستی و خشونت که اکثریت قریب به اتفاق آنها سزاوار نیست. چه اتفاقی افتاد در مینیاپولیس شد واقعا غیر انسانی و ظالمانه است. اما اقدامات یک افسر هستند نه نماینده از اقدامات پلیس در سراسر کشور.

بهترین عمل همه ما شهروندان را می توانید به صحبت کردن و به همچنان به حمایت از ما ، اگر شما در تماس با یک افسر پلیس در خیابان نمی تواند فیزیکی با آنها را مقاومت در برابر نیست و نه فرار. اگر شما فکر می کنم افسر با شما رفتار نامناسب را از نگرانی های خود را به افسر ناظر صحبت به شهرستان یا شهر دفتر دادستان و یا با یک وکیل مشورت.

کلارنس Nylund جونیور

دلوت



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب