هند مستند خاطرات روز 53: مبارزه با 'asur' Covid-19 با نیروهای الهی; به e-learning و بیشتر

توسط: اکسپرس میز وب | چنای و دهلی نو | به روز شده: May 16, 2020 9:03:51 pm کودکان کارگران مهاجر هستن

توسط NEWSMINERAL در 27 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | چنای و دهلی نو | به روز شده: May 16, 2020 9:03:51 pm
India's Lockdown Diary, Day 53: کودکان کارگران مهاجر هستند به نمایش در Guru Nanak Dev ورزشگاه در Ludhiana قبل از سوار شدن Shramik قطار ویژه برای بازگشت به گندا در اوتار پرادش. (اکسپرس عکس: Gurmeet سینگ)

تعداد مثبت Covid-19 نفر در هند افزایش یافت به 83,187 روز شنبه 1,217 تازه عفونت گزارش شده در 24 ساعت گذشته. در این میان 53,035 فعال بودند موارد است. مرگ و میر در کشور لمس 2,752 در حالی که تعداد بیماران تحت درمان و مرخص رز به 30,152.

اتحادیه امور Nirmala Sitharaman اعلام کرد tranche چهارم از Rs. 20 lakh کرور اقتصادی بسته تحت "Atmanirbhar بهارات (متکی به خود)" مبارزات انتخاباتی در روز شنبه. او اعلام شامل اصلاحات ساختاری به هشت بخش زغال سنگ, مواد معدنی, دفاع, تولید, حریم هوایی, مدیریت فرودگاه, MRO قدرت شرکت های توزیع در UTs فضا و انرژی اتمی.

دنبال coronavirus هند زندگی می کنند به روز رسانی

هند به ورود به مرحله چهارم از مستند در سراسر کشور در دو روز در مارس 18. نارندرا نخست وزیر تا به حال دستورالعمل در این مرحله خواهد بود جدید و متفاوت است. هند مستند که در حال حاضر به اتمام 53 روز بود که برای اولین بار تحمیل شده به مدت 21 روز در مارس 25 بعد از آن تمدید شد در 15 آوریل و در مارس 4.

در اینجا یک لیست سرپرستی از برخی از داستان های جالب از سراسر هند در روز 53:

Samagra Shiksha – J&K دولت ترویج آموزش الکترونیکی

در جامو و کشمیر دولت آغاز اقدامات مختلف خود را تحت Samagra Shiksha برنامه به اعطای دسترسی دانش آموزان به آموزش و پرورش از طریق فن آوری مداخلات و دیگر به معنای عملی در طول Covid-19 مستند.

با توجه به بیانیه رسمی لپ تاپ رایگان در حال توزیع در میان منابع اتاق و خط بریل لمسی خوانندگان به بینایی. دولت نیز آغاز شده حرفه ای و پورتال برای دانش آموزان است.

TASMAC, Tamil Nadu, Liquor Store مشروب بازگشایی مغازه ها در تامیل نادو منجر به صف های طولانی در آفتاب داغ. (اکسپرس عکس: Srinivas K)

نوجوان تیرانداز کمک می کند بخشی از درآمد به تلاش ورزشکاران

Shivam Thakur, a 17-year-old تیرانداز که رقابت در 10 متر تپانچه بادی گفت: شنبه او کمک 60 درصد از درآمد خود را به ورزشکاران و تلاش برای زنده ماندن با توجه به همه گیر.

Thakur که انتخاب شده است به نمایندگی از هند در آینده جوانان بازی های آسیایی در ماه جولای جوانان اروپایی بازی در ماه سپتامبر و جهان بازی های جوانان در پرتغال نسبت به پایان سال را بدست آورده در حدود Rs. 5 لاخ یک سال خود را از طریق کمک هزینه تحصیلی و کمک های مالی برنامه.

"من تصمیم گرفته اند به دور از 60 درصد از آنچه من به دست آورده اند تا کنون از طریق سیستم عامل های مختلف به ورزشکاران و مبارزه در نبرد خود را در برابر این بیماری همه گیر. من فکر می کنم هر کس باید به جلو آمده و کمک هر چه آنها می توانند برای کمک به این کشور در جلوگیری از این بیماری از گسترش بیشتر و تاثیر بیشتر مردم", او گفت:, گزارش, خبرگزاری PTI.

کشیش درخواست بازگشایی معابد برای مبارزه با 'asur' Covid-19

همه-هند سازمان کشیش شنبه در اعتراض به نخست وزیر نارندرا مودی به بازگشایی معابد و مراکز زیارت برای مبارزه با Covid-19 بیماری همه گیر. کشیش ادعا کرد این بیماری بود 'asur' (شیطان) است که می تواند تنها از کشته شدن توسط نیروهای الهی.

"اگر تمام معابد و زیارتگاه ها و مراکز زیارت در حال بازگشایی coronavirus نمی تواند انجام دهد هر گونه آسیب (kuch ناهی bigad sakta یونجه)", Akhil Bhartiya Tirth Purohit mahasabha تواند بود ملی رئیس جمهور ماهش Pathak گفت: در نامه ای به نخست وزیر.

او همچنین گفت: بسته شدن معابد به حال منفی تحت تاثیر وضعیت اقتصادی کشیش و خواستار ویژه بسته مالی برای آنها.

HRD وزیر, راه اندازی اولین مجموعه از تحقیقات کتاب در coronavirus

اتحادیه HRD وزیر رامش Pokhriyal Nishank e-راه اندازی یک سری از هفت کتاب در مطالعات مربوط به رمان coronavirus تحت عنوان 'روانی-اجتماعی تاثیر بیماری همه گیر و مستند و چگونه به مقابله'. این کتاب در دسترس خواهد بود در ملی کتاب اعتماد (NBT), هندوستان.

این اولین سری که تحت آن هفت کتاب راه اندازی شد. هفت چنین مجموعه ای در حال گردآوری و تحت عنوان 'تاج سری مطالعات' توسط NBT هند که در آن هر کتاب خواهد بود بر اساس تحقیقات بر روی این ویروس است. تصویرگران نیز طناب برای هر کتاب است.

یک تصویر از یک کلیسا توییتی توسط Mizoram وزیر. (توییتر/@ZoramthangaCM)

Mizoram را در کلیساها مورد استفاده قرار گیرد به عنوان قرنطینه امکانات

پس از درخواست توسط دولت و کلیساها در Mizoram توافق کرده اند که برای محل خود را به عنوان قرنطینه امکانات در طول Covid-19 بیماری همه گیر. "این مربوط به اکثر کلیسا سالن های موجود با بزرگتر کلیساها" گفت: دولت دبیر کل Lalnunmawia Chuaungo اضافه کرد که این تصمیم گرفته شده است نگه داشتن در ذهن تعداد زیادی از ساکنان در حال بازگشت به دولت است.

"پس از مه 4 حدود 2000 نفر بازگشته اند و ما در انتظار یکی دیگر از 10000 به بازگشت در چند هفته آینده," او گفت:. روز جمعه 833 مسافران de-سوار یک ویژه 'shramik' قطار که از چنای. طبق قوانین همه مسافران ورود به کشور از طریق این آموزش نیاز به نهادی تحت قرنطینه برای 14 روز.

روزنامه نگار می دهد کفش خود را به پابرهنه مهاجر را بدست آورده ستایش

برای چند روز در حال حاضر تصویری از یک روزنامه نگار تعامل با یک گروه از کارگران مهاجر ویروسی رفته است. دلیل این است که در وسط مصاحبه روزنامه نگار دیده می شود مصرف کردن کفش های خود را و ارائه آن به یک کارگر است که پابرهنه.

BBC روزنامه نگار سلمان راوی بود مصاحبه مهاجران بودند که به کوه پیمایی از پنجاب به, Madhya Pradesh. در این ویدئو به کارگران نشان می دهد که آنها راه رفتن به مدت شش روز. آنها همچنین ادعا کرد که آنها مورد ضرب و شتم توسط پلیس در حالی که تلاش برای عبور از مرزهای دولتی.

افرادی که در سراسر فیلم ستایش روزنامه نگار برای حرکت.

(با ورودی از PTI)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب