لاک مذاکرات اما ارتش گفت: به عنوان در هر نیاز

نوشته شده توسط Ravish Tiwari | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 16 ژوئن 2020 5:33:38 am هند همچنان به

توسط NEWSMINERAL در 27 خرداد 1399
نوشته شده توسط Ravish Tiwari | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 16 ژوئن 2020 5:33:38 am
UT Ladakh, no leverage behind China tough talk هند همچنان به دفاع از آن قدرت نظامی در سطح مزرعه تا می رسد محترم تفاهم با چین است. (AP Photo/فایل)

به عنوان نظامی و دیپلماتیک مذاکرات نگاه به کاهش تنش ها در امتداد خط کنترل واقعی در شرق لاداخ هند ادامه خواهد داد و به دفاع از آن قدرت نظامی در سطح مزرعه تا می رسد محترم تفاهم با چین بسیار قرار داده شده دولت منابع گفته اند که هند اکسپرس.

چین منابع گفت: تا به تغییر وضعیت موجود در منطقه آورده و در دیگر سربازان است. "ما باید برای نشان دادن قدرت ما بر روی زمین. تنها خواهد شد و سپس آنها را به صحبت کردن جدول" منابع میگویند "وجود دارد بدون نیاز به نشان دادن پرخاشگری تنها قدرت ما". ارتش هند یک منبع بالا گفته شده است با توجه اضطراری قدرت به عمل با توجه به وضعیت بر روی زمین و ارزیابی.

"ارتش داده شده است قدرت اضطراری برای استقرار وجود دارد به عنوان در هر نیاز و موقعیت های جدید بدون نگاه به سمت دهلی نو" این منبع گفت, نشان می دهد که این اجازه می دهد تا ارتش برای نشان دادن قدرت خود را بر روی زمین.

این منبع همچنین نشان داد که دور بعدی مذاکرات در Lt General سطح اتفاق خواهد افتاد و تنها پس از متارکه در گشت امتیاز 14 و 15 و 17 در Galwan و چشمه های آب گرم منطقه در ژوئن 6, چهاردهم, فرمانده سپاه Lt General Harinder سینگ ملاقات جنوب سین کیانگ فرمانده نظامی منطقه محسوب می شود لیو لین در Chushul-Moldo نقطه مرزی.

"آنها (چینی ها) به نظر می رسد آماده برای دور دیگری از نشست در ارشد نظامی سطح (Lt General). ما در حال انتظار برای مشارکت در گشت امتیاز 14 و 15 و 17 قبل از ما رفتن برای دور دیگری از مذاکرات در ارشد نظامی سطح" منبع افزود که ارتش در گفت و گو ادامه خواهد داد.

شنبه گذشته فرمانده ارتش ژنرال MM Naravane گفت: "عدم مشارکت" را آغاز کرده است در Galwan منطقه و هر دو طرف "در حال disengaging شیوه ای مرحله به مرحله".

او به خبرنگاران گفت: در دهرادون نظامی که مذاکرات بین دو طرف شده است "بسیار پربار" و "وضعیت را حفظ خواهد کرد بهبود به عنوان ما به در".

"ما شروع شده از شمال از منطقه Galwan رودخانه که در آن بسیاری از متارکه اتفاق افتاده است."
به طور کلی Naravane گفت که پس از ژوئن 6 نشست بین فرماندهان سپاه وجود داشته است "تعدادی از جلسات در سطح محلی و بین فرماندهان معادل صفوف. به عنوان یک نتیجه از این بسیاری از متارکه صورت گرفته است و ما امیدواریم که از طریق این ادامه گفت و گو است که ما با داشتن همه درک تفاوت که ما خواهد شد به بقیه."

فرمانده ارتش نیست اظهار نظر در مورد وضعیت در Pangong Tso که در آن faceoff همچنان در کرانه شمالی دریاچه.

هند استقرار آگاهانه تغییر در وضعیت زمین در Pangong Tso. چینی نیروهای نظامی باید متوقف هند گشت در انگشت 4 هشت کیلومتری غرب انگشت 8 که هند می گوید نشانه لاک.

در حال حاضر استقرار معتقد است که این وضعیت بوجود آمده به دلیل تفاوت در ادراک در مورد لاک در منطقه است. طرف چینی بیش از حد منبع گفت: هیچ نشان نمی دهد دیگر انگیزه ای برای این تغییر در وضعیت موجود در ژوئن 6 نظامی شد.

"اگر وجود دارد هر گونه انگیزه پشت این گناه آن ساخته شده بود و نه آشکار در طول Lt General سطح مذاکرات. نه آن را ابلاغ طول نظامی سطح مذاکرات" این منبع گفت.

با توجه به این افت منبع گفت: این وضعیت تضمین نمی کند و تماس های سیاسی برای هر نشان می دهد پرخاشگری و یا اعمال jingoism. "این یک وضعیت حساس است و آن را نمی تماس بگیرید برای هر گونه ماجراجویی. چین در سطوح مختلف. این است که آیا در مورد خاک و یا برخی دیگر نهان هدف ما هنوز کاملا مطمئن" این منبع گفت.

نگه داشتن این در ذهن بالا BJP رهبران بیش از حد شده اند با دقت انتخاب خود را از کلمات در اظهارات.

روز یکشنبه وزیر دفاع Rajnath Singh, پرداختن مجازی تجمع گفت: "در حالی که چین ابراز تمایل به حل و فصل (LAC) موضوع از طریق مذاکرات تلاش ما هم این است که برای پیدا کردن یک راه حل برای این مشکل بین چین و هند از طریق مذاکرات در نظامی و دیپلماتیک سطح است."

"ما نمی خواهد نگه داشتن کسی در تاریکی نه مجلس و نه هر کس دیگری. ما فاش خواهد شد همه چیز را در زمان مناسب گفت: با اشاره به سوال خواسته با مخالفت کنگره در لاک وضعیت.

"هند است و دیگر یک ملت ضعیف; قدرت آن افزایش یافته است. اما ما نمی خواهید به استفاده از این قدرت برای ترساندن کسی. آن است که تنها به امن کشور ما," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن