خواننده مشاهده: نیاز به ماسک این است که دولت نفس بیش از حد

داده های اخیر سابقه از دلوت شورای شهر اجباری ماسک پیشنهاد شد محدود به بعد بحث در دفتر ثبت دعاوی حقوقی ("دلوت

توسط NEWSMINERAL در 20 تیر 1399

داده های اخیر سابقه از دلوت شورای شهر اجباری ماسک پیشنهاد شد محدود به بعد بحث در دفتر ثبت دعاوی حقوقی ("دلوت شورای شهر پیشنهاد اجباری ماسک استفاده در فضاهای عمومی" جولای 1). نمایندگان در حال حاضر درگیر مسائل دشوار از مالیات بر کیسه های پلاستیکی و تغییر عناوین مقامات شهرستان. اگر چه این ماسک صورت پیشنهاد است که به عنوان اخطار به این دو پیش از این "مسائل" واقعیت این است که هیچ خنده ماده. فرسایش آزادی های مدنی صرف نظر از علت و درک اصالت از آن باید مربوط به همه است.

من نمی خواهد تکرار مکررات استدلال در مورد ماسک-پوشیدن جز به می گویند که آنها مشکوک ارزش نداره بیشتر از حق افراد برای درمان نمی شود به عنوان اگر آنها طاعون. صدور این حکم تحت شرایط اضطراری قدرت دولت نفس بیش از حد. پانزده مرگ و میر در St. Louis County (همانطور که از نوشتن این نامه) تلقی نمی اضطراری توسط هر کشش از تخیل.

من فکر می کنم همه ما موافق است که این تعلیم لحظه. بیایید مردم را به تمرکز بر روی سلامت خود و ساختمان شدید سیستم ایمنی بدن از طریق رژیم غذایی مناسب و ورزش و هوای تازه و نور خورشید و تعامل اجتماعی است. این نوع از سلامت تصمیمات شورا باید تشویق آنهایی که نیاز به انتخاب فردی و اقدام به جای ادامه مسیر کاهش آزادی فردی. من امیدوارم که ما به خاطر آن است که همانطور که ما جشن این آزادی در چهارم جولای.

استیو با نام تجاری

دلوت



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب