مینیاپولیس پلیس حوزه تاخت و تاز کردن به عنوان جورج فلوید ادامه اعتراضات

ST. پل — گروه تظاهرکنندگان تصرف 3 پلیس در حوزه ساختمان در اواخر شب پنج شنبه و جمع در نقطه تشویق و تنظیم کردن

توسط NEWSMINERAL در 9 خرداد 1399

ST. پل — گروه تظاهرکنندگان تصرف 3 پلیس در حوزه ساختمان در اواخر شب پنج شنبه و جمع در نقطه تشویق و تنظیم کردن آتش به عنوان ساختمان به آتش کشیده شد.

مینیاپولیس شهردار یعقوب فری به خبرنگاران گفت: اوایل جمعه که او می خواهم سفارش داده که ماموران تخلیه ساختمان. هیچ افسران به شدت مجروح شدند در این رویداد است.

در سراسر مینیاپولیس و سنت Paul غارت ادامه داد: در طول شب و آتش سوزی, آتش سوزی شد در صدها مغازه در اعتراض به مرگ جورج فلوید روز دوشنبه در حالی که در بازداشت پلیس مینیاپولیس بخش. آتش سوزی همچنان به سوزاندن صبح روز جمعه و صاحبان کسب و کار و ساکنان دوباره بیرون آمد و به بررسی آسیب و شروع به چیدن قطعات.

در خیابان به تنهایی بیش از 170 ساختمان های آسیب دیده و یا غارت به گفته این مقام پلیس شهر حساب توییتر. ده ها تن از آتش سوزی گزارش شده است به عنوان به خوبی به عنوان یک اسلحه قتل که هنوز در حال بررسی است.

اضافه کردن به تنش بود اواخر شب صدای جیر جیر از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که به نظر می رسد به تهدید بیشتر گارد ملی اقدام پنج شنبه. "هر گونه مشکل و ما فرض را بر کنترل اما زمانی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود" رئیس جمهور توییتی.

رژیم صهیونیستی. تیم Walz و وزارت امنیت عمومی کمیسر جان هارینگتون در صبح روز جمعه تنظیم شد به صحبت با خبرنگاران در مورد تظاهرات و آسیب از تظاهرکنندگان.

Walz در روز پنج شنبه به نام در مینه سوتا گارد ملی که اعزام بیش از 500 سرباز برای کمک به مینیاپولیس ایالت گشت, St. Paul پلیس و دیگر جوخه های فعال برای نظارت بر تظاهرات.

Walz نیز انتظار می رود به اظهار نظر در مورد دستگیری سه CNN خبرنگاران که دستگیر شدند در صحنه مینیاپولیس تظاهرات در حالی که پخش زنده. آنها شناسایی خود را به عنوان روزنامه نگاران اما دستگیر شدند به هر حال. دولت گشت در یک توییت گفت: آنها آزاد شدند پس از آنها تایید شد به خبرنگاران گفت اما خبرنگاران خود و سی ان ان گفت: روزنامه نگاران روشن ساخته شده است در سراسر این حادثه که آنها مشغول به کار بودند ، Walz عذرخواهی به سی ان ان برای حادثه جمعه و کمک گرفتن سه منتشر شد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب