کنپور حمله حمله سه پولیس به حالت تعلیق به عنوان پلیس پروب خودی نقش 3 نفر دیگر برگزار شد

نوشته شده توسط Manish Sahu | لکنو | به روز شده در: جولای 7, 2020 1:31:31 pm Vikas Dubey خانه در Bik

توسط NEWSMINERAL در 17 تیر 1399
نوشته شده توسط Manish Sahu | لکنو | به روز شده در: جولای 7, 2020 1:31:31 pm
Kanpur raid attack: Three cops suspended as police probe insider role, 3 others held Vikas Dubey خانه در Bikru روستا در کنپور. (Express Photo by Vishal Srivastav)

سه پرسنل ارسال شده در Chaubeypur ایستگاه پلیس در کنپور منطقه بودند به حالت تعلیق در روز دوشنبه به اتهام ارتباط با Vikas Dubey تاریخ-sheeter که موفق به فرار از یک حمله در برخورد هفته گذشته که در سمت چپ هشت پلیس کشته شدند. زودتر ایستگاه افسر Vinay Tiwari بود به حالت تعلیق در میان یک پلیس پروب به اینکه Dubey بود و با نوک انگشتانش کردن در مورد حمله.

SSP Dinesh Kumar P گفت: Sub-بازرسان Kunwar پال سینگ و کریشنا کومار ورما و پاسبان Rajeev متوقف شد به عنوان بخشی از یک پروب به نشت. "بر اساس گزارش پرس و جو اقدام خواهد شد," او گفت:.

دولت افزایش یافته است پاداش در Dubey که باقی مانده است از دست رفته از اوایل صبح روز جمعه در ضربات پنالتی در Bikru روستا در کانپور به تومان 2.5 لاخ.

Bikru می افتد تحت Chaubeypur ایستگاه پلیس.

یک هشدار بوده و صدا در سراسر کشور و همچنین مناطق مرزی از جمله مرز با نپال و عکس از Dubey شده اند و جا به جا در تلفات میدان اتوبوس می ایستد و ایستگاه های راه آهن. IG, کانپور, Mohit Agarwal گفت: مناطق گفته شده به گردش در عکس های خود را.

بعد در شب پلیس بازداشت سه نفر از جمله دو زن به اتهام تحریک مهاجمان که در حمله پلیس تیم در پنج شنبه شب. پلیس گفت که آنها به اتهام ارائه اطلاعات در مورد پلیس حرکات به مهاجمان در هنگام شلیک بود.

سه شناخته شده به عنوان Suresh Verma, Kshama Dubey و Rekha Agnihotri.

پلیس گفت: Suresh و Kshama در حال همسایگان از Vikas Dubey در حالی که Rekha است داخلی کمک کند. روز یکشنبه پلیس دستگیر شده بود Rekha شوهر اوما شانکار Agnihotri. او متهم شده است که از شلیک به پلیس تیم.

زن و شوهر مورد استفاده قرار گیرد به ماندن در Dubey ،

به گفته پلیس آنها آمد به می دانم که Suresh, Rekha و Kshama نقش حیاتی در این حادثه.

"زمانی که پلیس آمد به Kshama خانه برای کمک به در شلیک او باز نیست. او آگاه بود که مهاجمان پلیس پنهان شده بودند در خارج از خانه او و پس از آن Dubey مردان آمد و کشته شدن پلیس" مطبوعات توجه صادر شده توسط کنپور پلیس بخوانید. آن را نیز اضافه شده است که Rekha اطلاع بود مهاجمان از پلیس حرکت.

مطبوعات توجه داشته باشید اضافه شده که Suresh Verma همچنین تحریک مهاجمان و آگاهانه آنها در مورد جنبش پلیس در حمله.

در همین حال پلیس در حال جمع آوری اطلاعات از Dubey خواص از جمله خانه ها و زمین های کشاورزی به خصوص که او چگونه آنها را به دست آورد. IG Agarwal گفت: آنها همچنین کاوش چگونه این خواص خریداری شد.

مدیر کل اضافی Kanpur منطقه Michael Jai Singh گفت: آنها تا به حال ترسیم املاک خود را در کنپور نگر, Kanpur Dehat, هردوی و قنوج.

یک تحقیق نیز به سلاح Dudbey است که ثبت نام خود و اعضای خانواده و همکاران. یک افسر ارشد پلیس گفت: آنها می دانستند که 11 مورد از چنین سلاح مجوز.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن