گجرات: 87 افرادی که در بازگشت از انگلستان فرستاده شده به نهادی قرنطینه در خدا

نوشته شده توسط Aditi رجا | وادودارا | منتشر شده در تاریخ: مارس 14 سال 2020 10:15:43 pm سرخپوستان رش

توسط NEWSMINERAL در 25 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Aditi رجا | وادودارا | منتشر شده در تاریخ: مارس 14 سال 2020 10:15:43 pm
uk passengers, india uk passengers, indian from uk, stranded indians in uk, covid 19 passengers, coronavirus, india lockdown, indian express سرخپوستان رشته در سنگاپور روی یک سنگاپور-دهلی هوایی هند پرواز. (توییتر/هند در سنگاپور)

به عنوان بسیاری از 87 بومی مرکزی گجرات که رشته در انگلستان به دلیل COVID-19 گیر رسیده سردار Vallabhbhai Patel بین المللی فرودگاه در احمدآباد پس از 27 ساعت سفر طولانی روز پنج شنبه ارسال شد به نهادی قرنطینه در Swaminarayan معبد در Vadtal خدا در منطقه است.

معبد نیمه راه از وادودارا و احمدآباد شده است تبدیل به یک دولت انزوا مرکز برای آن دسته از بازگشت از کشورهای خارجی است. برخی از مسافران نیز تصمیم گرفتند برای پرداخت امکانات قرنطینه.

چند در میان کسانی که بازگشت و گفت که طولانی صبر کنید تا به خانه به سمت چپ آنها را مضطرب.

آناند ویدینگر ساکن شخصی Panchmatiya که یک پزشک هومیوپاتی بازگشت از لندن پس از اینکه رشته برای بیش از 50 روز است و بررسی می شود به رایگان نهادی قرنطینه در Vadtal معبد است که به سختی به 10 کیلومتر دور از محل اقامت خود. او 10 ساله دوقلو –یک پسر و دختر را خواستار شده است او هر چند ساعت را در او بررسی کنید. "این احساس بسیار نزدیک و در عین حال تا کنون. من شده اند با حسرت به دیدن بچه ها. حتی پس از بازگشت بعد از تقریبا 2 ماه در حال حاضر ما باید منتظر یک هفته دیگر قبل از ما می تواند متحد شود. آنها مرا فرا می خواند تا برای بررسی در صورتی که موسسه می تواند اجازه می دهد ساعت بازدید برای خانواده ها تا حداقل ما می توانیم هر یک از دیگر," او می گوید.

Panchmatiya است های او را قرنطینه اقامت با وادودارا ساکن Hetal منشی که 4 ساله دختر دو قلو. این دو مادر آرزو می کنم آنها می توانید به خانه بروید و هر چه زودتر.

"ما امیدواریم که دولت با در نظر گرفتن درخواست مادران مانند ما که مانده اند و دور از فرزندان جوان است. ما در حال حاضر به قرنطینه برای تا زمانی که آنها می خواهند ما را به اما ما باید اجازه رفتن به خانه را به فرزندان ما می گوید:" منشی که تا به حال سمت چپ برای ارکستر را نشان می دهد در لندن در مارس 3.

در حالی که مسافران گفت که ترتیبات در فرودگاه هیترو در لندن و همچنین در احمدآباد خوب قرار گرفتند و برخی از آنها که تصمیم گرفتند قرنطینه مرکز گفت که آنها مجاز به انتخاب کنید.

"ما فقط خواسته برای انتخاب یک منطقه دیگر از خانه ما منطقه طبق قوانین و جمع به اتوبوس. بعد آنها به ما گفت که آنها را متوقف خواهد کرد و در مکان های در راه است که در آن پرداخت قرنطینه تنظیم شده است" گفت: یک دانش آموز از وادودارا که در بازگشت از لندن و انتخاب پرداخت تسهیلات در نند منطقه پس از مشورت با خانواده اش.

یکی دیگر از 18 سال از احمدآباد تا به حال تصمیم گرفتند برای پرداخت قرنطینه تسهیلات در گاندینگر. پدرش گفته این روزنامه "این مسئله تنها در مورد ارتباطات است. هیچ یک از مسافران به هر حال ارتباطات رسمی در مورد این پروتکل در هنگام ورود و انتخاب شده است. دولت در عصر امروز باید از قرار دادن اطلاعات در رسانه های اجتماعی به طوری که کسانی که سفر در آگاه هستند. بسیاری از شهروندان ارشد نیز در این پرواز که نمی دانید چه باید بکنید."

با توجه به خدا گردآورنده I K پاتل در این منطقه در مجموع 173 خارجی مسافران در قرنطینه پس از گذشته سه روز. "این مسافران که وارد شده اند در سه پرواز از فیلیپین کویت و لندن است. آنها خواهد شد در نهادی قرنطینه برای 14 روز. از این برخی از آنها تصمیم گرفتند برای پرداخت قرنطینه در حالی که حدود 125 نفر در این مرکز در Swaminarayan معبد" پاتل گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن