نارایانان حملات آن غنی از مستند زمان

استاد بزرگ S. L. Narayanan شده است عملا سوزاندن نفت نیمه شب برای دو ماه گذشته. این مستند تا به حال باز کردن را

توسط NEWSMINERAL در 31 اردیبهشت 1399

استاد بزرگ S. L. Narayanan شده است عملا سوزاندن نفت نیمه شب برای دو ماه گذشته. این مستند تا به حال باز کردن راه های جدید برای او در قالب شطرنج آنلاین مسابقات که اصلی مسابقات او قرار بود برای شرکت در لغو کردم با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

22 ساله زده بنفش پچ برنده سه تورنمنت علاوه بر ورود به نیمه نهایی از گفتگوی بورسی حمله رعد اسا جام. او برنده شطرنج کرالا Chessmate COVID-19 صندوق بیدار کننده مسابقات و اهدا کل پول جایزه.

ماه پر حادثه

"از دو ماه گذشته کاملا پر حادثه برای من. من برنده یک زن و شوهر از مسابقات. سریع سرعت آنلاین مسابقات شطرنج مناسب سبک من و من خوشحال هستم که با من فرم. این سخت بود برای من برای بیدار ماندن نیمه شب گذشته برای برخی از مسابقات و من تا به حال مشکلات در ابتدا اما به تدریج استفاده کردم به برنامه. اما پس از بازی به طور مداوم من تصمیم به گرفتن یک استراحت کوتاه. من نمی بخشی در هر مسابقات این هفته اما من به عقب خواهد بود, بازی هفته آینده," او گفت:.

نارایانان برداشت از عملکرد خود در شطرنج کرالا مسابقات و گفتگوی بورسی حمله رعد اسا جام به عنوان رضایت بخش است. "هر دو مسابقات قوی از نظر مشارکت و من خوشحال بودم که پیروزی در شطرنج کرالا صندوق-بالابر مسابقات به عنوان من می تواند کمک به یک علت.

"عملکرد من در گفتگوی بورسی حمله رعد اسا مسابقات بسیار رضایت بخش و همچنین حتی اگر من از دست رفته در نیمه نهایی به علیرضا Firouzja. اما بسیاری از مردم متوجه عملکرد من و این به من اعتماد به نفس زیادی," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن