سورات صنعت نساجی به دنبال دولت برای کمک به توقف مهاجر مهاجرت

توسط: اکسپرس سرویس خبری | سورت | منتشر شده در تاریخ: 29 مه سال 2020 6:45:39 am در سورت وجود دارد حدو

توسط NEWSMINERAL در 9 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | سورت | منتشر شده در تاریخ: 29 مه سال 2020 6:45:39 am
coronavirus, migrant workers, migrant workers in surat, surat textile industry, surat textile industry workers, indian express news در سورت وجود دارد حدود 6 لاخ powerloom ماشین آلات 360 رنگرزی و چاپ خانه ها و 65,000 نساجی تجارت ، مغازه ها. (بازنمودی عکس)

سورت صنعت نساجی که متکی زیادی در مهاجر نیروی کار درخواست دولت برای راه اندازی یک کمیته برای متقاعد کردن کارگران به بازگشت به خانه خود دولت است. آنها همچنین از دولت درخواست کرد به چشم پوشیدن از خود صورتحساب برق برای مدت شش ماه با شروع از مستند.

حداقل 60 درصد از نیروی کار برآورد شده است به سمت چپ سورات از Shramik قطار ویژه آغاز شده است. با توجه به سورت راه آهن مقامات بیش از 6.80 لاخ کارگران را ترک کرده اند سورات در 431 قطار.

صنعت نساجی رهبران ساخته شده یک نماینده به منطقه جمع آوری سورت دانيال پاتل به ترتیبات به طوری که مهاجران که هنوز هم در این شهر را ترک نمی کند سورت و بازگشت به کارخانه ها و کار.

در سورت وجود دارد حدود 6 لاخ powerloom ماشین آلات 360 رنگرزی و چاپ خانه ها و 65,000 نساجی تجارت ، مغازه ها.

Pandesara بافندگان' Association جمهور Ashish گجراتی گفت: "وجود دارد که حدود 15 لاخ کارگران در ارتباط با صنعت نساجی. از آنها بیش از 60 درصد را ترک کرده اند سورات. تنها 10 درصد از powerloom کارخانه های در حال اجرا با 10 تا 20 درصد کارکنان. کارخانه در حال اجرا تنها در طول روز زمان است. ما به درخواست منطقه جمع آوری به ترتیبات به طوری که این کارگران هستند که هنوز هم در اینجا می توان متقاعد به بازگشت به کار. حتی پلیس باید متوقف و کارگران را از رسیدن به کارخانه ها."

فدراسیون هندی هنر بافندگان ابریشم' انجمن نیز با ارسال نامه به وزیر Vijay Rupani دولت و وزیر انرژی Saurabh پاتل درخواست آنها را به چشم پوشیدن از برق هزینه برای شش ماه با شروع از مستند دوره است.

ارتباط رئیس بهارات گاندی گفت: "هزینه برق یک بار در این صنعت در حال اجرا با ظرفیت پایین تر. اکثریت powerloom صاحبان کارخانه ها از طبقه متوسط و آنها مجبور به پرداخت اقساط وام به بانک های خود را برای ماشین آلات و دیگر روز به روز هزینه. با این مستند هنوز در این صنعت بازیکنان در مواجهه با بحران مالی است. بنابراین اگر چنین تسهیلات در صورتحساب برق داده می شود آن را به این صنعت کمک کنند."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب