لیورپول برنده در لیگ برتر با هفت بازی به فراغت

سی سال از صدمه به پایان رسید برای لیورپول زمانی که آنها تایید شد به عنوان قهرمان لیگ برتر در روز پنج شنبه حسن

توسط NEWSMINERAL در 6 تیر 1399

سی سال از صدمه به پایان رسید برای لیورپول زمانی که آنها تایید شد به عنوان قهرمان لیگ برتر در روز پنج شنبه حسن نیت ارائه میدهد از دوم قرار منچستر سیتی را 2-1 شکست چلسی.

در نتیجه در استمفورد بریج به معنی لیورپول را غیر قابل بحث 23-نقطه سرب بیش از شهرستان با هفت بازی باقی مانده است.

لیورپول شد آخرین قهرمانان انگلستان زمانی که آنها برنده, پیر, بخش اول عنوان در سال 1989-90 و پس از آن کاهش اقبال را دیدم منچستر یونایتد و آرسنال و سپس چلسی و منچستر سیتی به دست گرفتن قدرت است.

الهام بخش مدیر Jurgen Klopp است آتشش Anfield شعله هر چند و تحویل باشگاه 19th بالا پرواز عنوان یکی از پشت قوس رقبای ایران رکورد 20 بعد از اتمام runners-up به شهر در یک مسابقه هیجان انگیز در فصل گذشته.

به عنوان چلسی بازی نقل مکان کرد و به زمان توقف در خالی ورزشگاه در لندن 350km دور خارج آنفیلد لیورپول طرفداران شروع روشنایی قرمز عود به عنوان جشن به صورت جدی آغاز شد.

همچنین مشاهده از راه دور شد و عاطفی Klopp.

"من هیچ کلمه غیر قابل باور است و خیلی بیشتر از من تا حالا فکر کردین امکان پذیر خواهد بود," او گفت: آسمان ورزشی پس از تبریک با لیورپول بزرگ کنی دالگلیش مدیر سال 1989-90 عنوان برندگان.

"این آسان برای ایجاد انگیزه در این تیم به خاطر ما بزرگ تاریخ است. این شادی خالص برای من به مربی آنها."

روز مبارک

در 12 ماه گذشته لیورپول برنده لیگ قهرمانان سوپر جام یوفا و جام باشگاه های جهان, اما به دست آوردن وضعیت خود را به عنوان بالا سگ در انگلستان چیزی بود که تقریبا یک داده در 1970s و 1980s اولویت بود.

"یورگن شده است فوق العاده و تجسم همه چیز باشگاه فوتبال لیورپول برای غرفه" دالگلیش گفت: BT Sport.

"و آن را نه فقط در یک سال گذشته آنها در یک نقطه از آن و در این سال آنها تنها از دست یک بار. به بعد و به سمت بالا من فکر می کنم آنها خیلی بیشتر روز مبارک را به نگاه به جلو به در حال حاضر."

با وجود COVID-19 همه گیر وادار به تعلیق سه ماه از فصل و به تأخیر انداختن لیورپول تاجگذاری آنها موفق به کسب این عنوان را با رکورد هفت بازی به فراغت.

آنها تحت الشعاع علامت گذاری به طور مشترک برگزار شده توسط Manchester United (2000-01) و منچستر سیتی (2017-18) که مهر و موم شده خود را, عناوین مربوطه با پنج بازی باقی مانده است.

شهرستان مدیر پپ گواردیولا پرداخت ادای احترام به لیورپول.

"تبریک بزرگ برای لیورپول گفت:" اسپانیولی که عنوان برنده جایزه طرف به پایان رسید 25 امتیاز جلوتر از تیمهای تیم دو فصل پیش و pipped آنها را با یک نقطه ترم آخر.

"پس از 30 سال بدون عنوان آنها بازی هر بازی در این فصل بود گذشته خود را با تمرکز. ما به اندازه کافی سازگار," او اضافه شده است.

رکورد سرعت

شده است بی سابقه توقف لیورپول در دوره رکورد به سر و صدا برای اولین عقد از عنوان قهرمانی لیگ. آنها در حال حاضر تیم اول به آسانسور آرزو جایزه در اواخر ژوئن.

لیورپول به پایان رسید و فصل گذشته با نه راست برنده لیگ و پس از ادعا نهایی لیگ قهرمانان اروپا با شکست تاتنهام در مادرید آغاز کرد و این مبارزات انتخاباتی جدید در امان مد به ترک رقبای انتهایی در پی خود.

با 28 برد و یک شکست در 31 بازی لیورپول باید تنظیم شکستن رکورد سرعت و به 25 نقطه روشن در ماه فوریه — بزرگترین سرب در لیگ برتر تاریخ است.

هنگامی که آنها را ضرب و شتم West Ham United که ماه بود 18 خود را پی در پی بالا پرواز برنده مطابق با منچستر سیتی رکورد قبل از اینکه امید خود را از یک فصل بدون شکست بودند نقش برآب توسط یک 3-0 شکست در واتفورد یک نتیجه است که صرفا بر روی صفحه رادار.

منجر به اتهام شده است, محمد صلاح مصری رو به جلو است که اولین بازیکن لیورپول به نمره حداقل 20 گل در تمام مسابقات در سه فصل متوالی پس از مایکل اوون در آغاز هزاره.

صلاح به ثمر رساند در روز شنبه به لیورپول کوبید کریستال پالاس 4-0 در آنفیلد — یک نتیجه است که به معنای شهر تا به حال به ضرب و شتم چلسی به تاخیر اجتناب ناپذیر برای مدتی طولانی تر است.

شهرستان اول شد تیم به نقض 100 نقطه مانع در لیگ برتر دو فصل پیش اما لیورپول در دوره به خرد است که علامت گذاری به عنوان به خوبی به عنوان رکورد برای بیشترین امتیاز را در خانه (55) و بیشترین تعداد برد در یک فصل (32).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن