آن است که حتی ارزش آن را? داکوتای شمالی به mull که آیا پمپاژ نفت در قیمت های پایین اتلاف

داکوتای شمالی صنعتی کمیسیون که مقررات مربوط به نفت و گاز است تعمق این سوال جرقه یک بحث شدید در مورد اینکه آیا

توسط NEWSMINERAL در 30 اردیبهشت 1399

داکوتای شمالی صنعتی کمیسیون که مقررات مربوط به نفت و گاز است تعمق این سوال جرقه یک بحث شدید در مورد اینکه آیا بازار آزاد و یا دخالت دولت باید مورد استفاده قرار گیرد را به نفت عرضه و تقاضا را به تعادل.

تقریبا در 100 صفحه نوشته شده نظرات ثبت با تنظیم کننده های نفت و گاز نمایندگان و معدنی صاحبان شدت مخالف اعلام روغن تولید شده در قابل ملاحظه ای کاهش می یابد قیمت ضایعات — عزم و اراده است که می تواند فعال دولت-دستور کاهش تولید.

داکوتای شمالی صنعتی کمیسیون شنیدن شهادت جمعه, مارس 20 برای تعیین اینکه آیا نفت تولید شده در این پچ نفت به منزله زباله تحت یک شرط در قانون دولت است که به دنبال جلوگیری از هدر دادن منابع طبیعی ،

یک تعریف از زباله تحت قانون: "تولید نفت و گاز در بیش از حمل و نقل و یا امکانات بازاریابی و یا در حد معقول تقاضای بازار است."

به "زباله" نفت پیشنهاد حمایت چند تولید کنندگان نفت از جمله هارولد هام-led قاره منابع — اما بسیاری از شرکت های نفتی استدلال در برابر دخالت دولت در نظر نوشته شده است.

"بازار آزاد بهترین هستند قادر به بازیابی از دوره بی ثباتی در عرضه و تقاضا" نوشت: هالی Camilli مدیر کل از اکسون موبیل تابعه XTO انرژی Bakken واحد کسب و کار. داکوتای شمالی اعلام نشده نفت در قیمت های بسیار پایین به زباله و دستور تولید کاهش از سال 1965 اجازه می دهد بیشتر قیمت اخیر فرو می ریزد و به selfcorrect او اشاره کرد.

"اپراتورها و تولید کنندگان در بهترین موقعیت برای تعیین اینکه آیا اقتصادی زباله رخ داده است," او نوشت. "تعیین که آیا زباله است که اتفاق می افتد در هر خوبی یا واحد بستگی به شرایط منحصر به فرد هر یک از اپراتور است."

اعلام روغن ضایعات می تواند منجر به تولید محدودیت که به نوبه خود می تواند اجازه می دهد شرکت های نفتی خود موافقت نامه با شرکت خط لوله و تعلیق پرداخت حق امتیاز به مواد معدنی صاحبان برخی از منتقدان گفت.

بنابراین اعضای صنعتی کمیسیون دولتی داگ بورگوم دادستان کل Wayne Stenehjem و کشاورزی کمیسر داگ Goerhing — باید به تعادل منافع مختلف در حوزه ساخت هدر تصمیم گفت: Ed Hirs انرژی اقتصاددان با دانشگاه هوستون و BDO یک حسابداری و مشاوره شرکت.

اگر چه دردناک و البته بهتر است برای شرکت های تولید محدود و منتظر رکود اقتصادی ناشی از کوروناویروس بحران به پایان اجازه می دهد بازارهای نفت برای بازگشت تعادل به جای مداخله توسط رگولاتور Hirs گفت.

"همه صدمه دیده است گرفتن در اینجا," او گفت: از آنچه که به احتمال زیاد یک رکود است. "برای داکوتای شمالی و یا هر حوزه قضایی به واقع انتخاب برندگان و بازندگان چیزی است که رفتن به بسیار چالش برانگیز است."

تنظیم کننده در آرکانزاس و اوکلاهما و تگزاس در نظر گرفته اند سفارش تولید نفت کاهش اما باید گرفته نمی شود چنین اقدامی با توجه به نظرات ثبت شده با صنعتی کمیسیون.

تاد Slawson رئیس جمهور Slawson اکتشاف شرکت ، خواست اتلاف اعلام شده است. او نوشت که بخشی از جهش قیمت ها را بی درنگ برخی از تولید کنندگان به قبل از موعد مقرر افزایش تولید و ساخت و عرضه بیش از تقاضا بدتر است. تولید سهمیه می کند و سرمایه گذاری پایدار و محیط زیست او نوشت.

اما Hirs و دیگران استدلال می کنند که اقدام صورت گرفته در داکوتای شمالی نمی تواند تاثیر بازارهای جهانی است. در تولید آن اوج در ماه فوریه زمانی که داکوتای شمالی تولید 1.5 میلیون بشکه نفت در هر روز دولت برای اختصاص 1.45% جهانی عرضه نفت نوشت.

اعضای سه وابسته به قبایل قلعه Berthold, رزرو, زمینه های متعدد نوشته شده نظرات مخالف ضایعات نفت اعلام شده است.

ریموند عبور یک وکیل بازنشسته است نگران این حرکت می تواند منجر به تعلیق پرداخت حق امتیاز یک منبع مهم درآمد در فورت Berthold.

"این امر به آنها مصونیت از داشتن به خود را دنبال اجاره," او گفت:. انجام این کار را ایجاد آنچه اقتصاددانان تماس "خطر اخلاقی" ایجاد بی پروا تصمیم گیری به دلیل شرکت نمی خواهد رنج می برند عواقب صلیب گفت.

Blu Hulsey یک معاون ارشد رئيس جمهور از قاره منابع گفت: این صنعت دست و پنجه نرم کردن با یک "دوره دستکاری عرضه جهانی با به چالش کشیدن قیمت کالاها" با اشاره به کروناویروس بحران و افزایش قیمت نفت به جنگ برانگیخت توسط روسیه و عربستان سعودی است.

او حمایت موقت تخصیص تولید کلاه اجازه می دهد تا عرضه و تقاضا به تراز قرار گیرند.

ران نس رئیس جمهور از داکوتای شمالی, نفت, شورای, که نشان دهنده, صنعت, گفت, رایگان اصول بازار باید اجازه داده شود به کار می کنند. او پیوست قاره, منابع در خواست صنعتی کمیسیون برای انجام یک تحلیل هزینه منفعت از مقررات برای شناسایی کسانی هستند که "قابل ملاحظه ای بهبود سلامت ایمنی و محیط زیست شرایط است." کسانی که نمی باید لغو و یا اصلاح نس گفت.

جودی اسمیت کمیسر داکوتای شمالی بخش از زمین های عمومی گفت: زباله اعلامیه "می تواند در نتیجه از دست دادن مهم درآمد برای دولت بی ارزش تولید محدود."

او موافقت کرد و با بسیاری از مدیران نفت که به ذکر است که شرکت باید سرعت عمل خود برای کاهش تولید در داکوتای شمالی در حال حاضر تخمین زده می شود حدود 950,000 بشکه در روز با بیش از 7000 حلقه چاه idled.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن