گجرات قرض 5,000 تومان کرور روپیه به عنوان درآمد شیب در طول مستند

نوشته شده توسط Avinash Nair | احمدآباد | منتشر شده در تاریخ: 30 مه سال 2020 8:58:06 pm درآمد از گجر

توسط NEWSMINERAL در 10 خرداد 1399
نوشته شده توسط Avinash Nair | احمدآباد | منتشر شده در تاریخ: 30 مه سال 2020 8:58:06 pm
gujarat revenues, gujarat lockdown, gujarat news, india lockdown, coronavirus lockdown, covid 19 lockdown, indian express درآمد از گجرات دولت گرفته اند ضربه عمده در حال انجام Covid-19 مستند.

درآمد از گجرات دولت گرفته اند ضربه عمده در حال انجام Covid-19 مستند. درآمد از مالیات های مختلف اعمال شده توسط دولت را بیش از 50 درصد باعث دولت به قرض گرفتن 5,000 تومان کرور روپیه در دو ماه اول سال مالی 2020-'21.

"ما درآمد پایین 50 درصد با توجه به مستند. این شامل درآمد حاصل از مالیات بر ارزش افزوده (مالیات بر ارزش افزوده) تمبر موتور خودرو مالیاتی (MVT), برق, وظیفه, در میان دیگران" یک مقام ارشد دولت رسمی گفت: هند اکسپرس.

"برای ماه مارس را دیدم که یک کل مستند, درآمد حاصل از مالیات بر ارزش افزوده از فروش گاز و بنزین و دیزل شد به 800 تومان کرور روپیه... ما استفاده می شود برای دریافت 2,400 تومان کرور روپیه در هر ماه است. به طور مشابه, تمبر, مجموعه است که معمولا می افتد بین تومان و 500 تومان 600 تومان کرور روپیه در هر ماه نیز با کاهش به فقط 15 تومان کرور روپیه در ماه آوریل است. در ماه آوریل به دلیل کاهش معاملات درآمد عبور کرده اند تنها Rs 25 کرور و نمی خواهد بیش از پنج درصد" این مقام گفت.

کمبود درآمد از منابع دیگر از جمله MVT و برق وظیفه نیز نهفته است. با توجه به تقریبا صفر فروش جدید خودروهای MVT مجموعه برای مارس سال 2020 بود فقط 10 درصد ماهانه هدف 350 تومان کرور روپیه. پول جمع آوری شده است که از پرداخت سالانه از مالیات آنلاین ساخته شده است. اگر چه شده است وجود دارد هیچ تاثیری در برق وظیفه جمع آوری شده از مشتریان مسکونی وظیفه جمع آوری شده از صنعتی و تجاری مشتریان کاهش یافته است. در مقایسه با متوسط ماهانه هدف از 800 تومان کرور روپیه از دولت دریافت تنها 650 تومان کرور روپیه به عنوان برق وظیفه در ماه آوریل است.

شیب در درآمد را نیز تحت تاثیر هزینه های دولت. "ما لازم نیست خیلی هزینه (در حال حاضر) به عنوان بسیاری از فعالیت ها نمی گذرد با توجه به مستند. اما دولت اجباری هزینه 8,000 تومان کرور روپیه است که شامل 4,500 تومان کرور روپیه به عنوان حقوق و اضافی 3,500 تومان کرور روپیه به عنوان بازپرداخت بدهی و علاقه است. به منظور دیدار با این هزینه ها ما را مجبور به قرض گرفتن 2,500 تومان کرور روپیه" این مقام گفت.

در ماه آوریل گجرات دولت در حال حاضر با اقتباس 2,500 تومان کرور روپیه و برای ماه مارس یک مقدار مشابه خواهد بود قرض گرفته شده. "در مجموع 5,000 تومان کرور روپیه خواهد بود که مجموع وام در دو ماه اول این سال مالی. این استقراض ها از طریق باز کردن مزایده از طریق بانک مرکزی هند که در آن موسسات مالی مانند بیمه عمر شرکت ها و بانک ها با مازاد بودجه شرکت کنند. این دولت وام های توسعه ارائه شده در قالب اوراق قرضه با ثابت نظر پنج یا نه سال که در آن نرخ بهره متفاوت از 6.5-7.5 درصد" این مقام گفت.

گجرات می توانید به قرض گرفتن بیش از حد معمول در این سال به عنوان کسری مالی ناخالص داخلی دولت محصول (GSDP) مطرح شده تا پنج درصد است. "برای دولت به عنوان یک کل مرکز موافقت کرده است بر برخی از مسائل ساختاری. مثلا کسری مالی است که اجازه داده می شود در حال حاضر پنج درصد از قبل سه درصد از GSDP. بنابراین سقف بدهی افزایش یافته است. این خواهد شد به برخی از کمک به دولت برای رسیدگی به برخی فوری نقدینگی مسائل" این مقام گفت.

به گجرات دولت در حال حاضر قرض 5000 تومان کرور روپیه در دو ماه اول سال مالی جاری با وجود گرفتن اضافی 1,500 تومان کرور روپیه به عنوان مرکزی مالیات و اضافی 1,800 تومان کرور روپیه به عنوان مرکزی-طرح-کمک های مالی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب