همه گیر مشخصات: Duluth آتش کاپیتان Dan Smith

کاپیتان دن اسمیت از دلوت Fire Department مستقر در ستاد در مرکز شهر دولوت. کاپیتان تیم ملی نجات اسمیت دارای یک

توسط NEWSMINERAL در 14 اردیبهشت 1399

کاپیتان دن اسمیت از دلوت Fire Department مستقر در ستاد در مرکز شهر دولوت. کاپیتان تیم ملی نجات اسمیت دارای یک همسر و دو فرزند در سنین 11 و 5 در خانه.

او متولد و بزرگ شده در Duluth دور نقل مکان کرد و حدود 6 سال و بازگشت به سواحل دریاچه سوپریور در سال 2005.

چه شده است برخی از بزرگترین تغییرات در سازمان آتش نشانی پس از شروع COVID-19 همه گیر?

"بزرگترین تغییرات من فکر می کنم شده اند و ما واقعا در تلاش برای محدود کردن تعامل ما با تغییرات است. هنگامی که ما در حال ورودی و خروجی ما بهترین های اجتماعی را حفظ فاصله. و حتی در محله های زندگی. بنابراین ما تغییر راه ما می خوریم. ما به تغییر راه ما تبادل اطلاعات در تغییر شیفت. بنابراین ما واقعا در تلاش برای انجام بهترین های ما حتی اگر ما در زندگی با هر یک از دیگر در حالی که ما در اینجا برای 24 ساعت به حفظ آن بهترین شیوه به عنوان دیکته شده توسط CDC.

"تغییرات دیگر فقط مقدار زمان آن طول می کشد تا ما بعد رفتن با مواد ضد عفونی کننده. ما تمیز کردن ایستگاه وقتی که می آید به کارهای روزانه شما می دانید زباله و حمام و چیزهای شبیه به آن. و در حال حاضر ما ضد عفونی کردن همه چیز ما را لمس از firetrucks به گاراژ افتتاحیه درب به ما رادیو قابل حمل و تلفن. وجود دارد خیلی بیشتر روش وجود دارد. درست مثل زمانی که ما بر روی تماس ها ما رو اضافی پروتکل های شخصی و تجهیزات حفاظتی که ما انجام می دهیم."

چگونه شما شده احساس را از طریق همه از این ؟

"خوب, خورشید در حال درخشیدن است. روز طولانی تر می شود. آب و هوا گرمتر شدن است بنابراین آن را آسان تر به خارج. شما می دانید آن است که آنچه در آن است. آن چیزی است که ما داریم و این چالشی است که ما امروز داریم. ما باید از این ابزار برای مقابله با آن حال که چیز خوبی است. و ما احساس می کنیم بسیار خوش شانس بوده ایم قادر به امن PPE."

چگونه فرزندان خود را تنظیم به آموزش از راه دور?

"آنها انجام یک کار خوب. آن را به چالش کشیدن. آن را به یک تغییر دهید. من فکر می کنم همه تا حدودی مورد استفاده قرار گرفتن به آن و مقابله در همان زمان. وجود دارد یک سن بین آنها به طوری که آنها همراه بسیار خوب و پشتیبانی از یکدیگر است. ترین روز."

چگونه آن را تحت تاثیر زندگی شخصی خود را با اعضای خانواده و دوستان خارج از خانه خود را ؟

"من فکر می کنم رسانه های اجتماعی است یک برکت و رحمت در این نقطه است. ما شده ایم با استفاده از زوم و همچنین Facetime و مارکو پولو و متفاوت سیستم عامل رسانه های اجتماعی برای برقراری ارتباط با دوستان. ما باید یک برنامه ریزی کروز در ابتدای این کل چیزی که در ماه مارس و ما قادر به لغو آن است. همسر من یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی. بنابراین او نیز هنوز مشغول به کار است. بنابراین ما تا به حال به تعادل است که ما باید شیوه های مشابه. و من فکر می کنم باعث می شود آن را کمی آسان تر است. ما هر دو آن را دریافت کنید. ما هر دو درک خطرات خطرات. آنچه در آن به معنی پاک و آنچه در آن به معنی پوشیدن ما PPE و نه آوردن هر چیز خانه را به بچه های ما."

دوست دارید در چه جامعه به دانستن در مورد چگونه برای ایمن ماندن در طول این زمان ؟

"من فکر می کنم همه ما از شنیدن آن به صورت روزانه است که اگر ما دست و لمس نمی ما در صورت ما در حال رفتن به در یک مکان بسیار بهتر است و یا آن را به طور قابل توجهی کاهش می دهد ما شانس ابتلا به ویروس. بنابراین من فقط در تلاش برای انجام بهترین من وجود دارد. آن را قطعا در اینجا در دولوت و ما رو به انجام بهترین های ما برای حفظ از گسترش آن توسط زیر دستورالعمل CDC."

اگر شما می خواهم برای به اشتراک گذاشتن چگونه COVID-19 همه گیر اتحادش را تغییر زندگی خود را حرفه ای و/یا شخصا ایمیل News Tribune تولید چند رسانه ای سامانتا Erkkila در serkkila@duluthnews.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب