IOA VP مدعی بی نظمی توسط Batra

سیاست داخلی در المپیک انجمن (IOA) در حال حاضر رفته بین المللی است. IOA معاون رئیس جمهور Sudhanshu Mittal نوشته

توسط NEWSMINERAL در 18 خرداد 1399

سیاست داخلی در المپیک انجمن (IOA) در حال حاضر رفته بین المللی است. IOA معاون رئیس جمهور Sudhanshu Mittal نوشته شده به کمیته بین المللی المپیک (IOC) ادعا بی نظمی و نادرست اظهارات توسط IOA جمهور Narinder Batra در انتخابات خود را به پست.

"ارجاع داده شده است به مقاله 10.3 قانون اساسی از IOA (که متحده) '...نمایندگان معرفی شده توسط هر واحد باید عضو نهادهای اجرایی از جمله واحد است.' آقای نارندرا Batra شد یک نماینده از طرف هاکی هند در دسامبر 2017 انتخابات از IOA و رای دادند به عنوان یک نماینده از طرف هاکی هند است.

"از آنجا که او در حال حاضر به استعفا از هر دفتر حامل پست با هاکی هند به منظور تطابق با FIH اساسنامه وجود ندارد و ممکن است در راه است که او می تواند در کمیته اجرایی هاکی هند مگر اینکه آقای Walters Batra داده است نادرست اظهارات و اطلاعات به FIH و به هر کس دیگری که او استعفا از هاکی هند" Mittal نوشته شده است.

سری از ایمیل

این squabbling در IOA شده است در حالی که در حال حاضر با یک سری از اتهامی ایمیل در حال رد و بدل شده بین جناح های مختلف.

این اولین بار است که این موضوع در نظر گرفته شده برای کمیته بین المللی المپیک.

Batra اتحاد در مقابله با مسئول گفت: او واکنش نشان خواهد داد و پس از از سرگیری کار در اواخر این ماه (او در حال حاضر در قرنطینه).

جالب است که آن را ممکن است به ذکر است که Batra شد IOA رئیس جمهور در سال 2017 پس از نامزدی خود را برای پست پاک شد پس از آن کمیسیون انتخابات.

'تحت نظارت'

با توجه به Mittal نامه آن است که خود را برای گنجاندن در کالج انتخاباتی به عنوان یک هاکی هند عضو هیئت اجرایی است که تحت بررسی.

آن را ممکن است به یاد داشته باشیم که Batra انتخاب شده بود رئیس فدراسیون بین المللی هاکی (FIH) در نوامبر 12, 2016 و به عنوان مورد نیاز توسط FIH قوانین استعفا داد و به عنوان هاکی هند رئیس جمهور دو هفته بعد.

که تصمیم تصویب شد در هاکی کنگره هند در جولای 25, 2017.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن