قرقره ماهیگیری در جمعیت جدید: Minnesotans در حال ماهیگیری مانند دیوانه در گیر — و میله و قرقره فروش مانند کاغذ توالت

به احتمال زیاد باعث شده جوانان با هیچ مدرسه و لغو برنامه های تابستانی تحت مراقبت از بزرگسالان کار از خانه و یا

توسط NEWSMINERAL در 30 خرداد 1399

به احتمال زیاد باعث شده جوانان با هیچ مدرسه و لغو برنامه های تابستانی تحت مراقبت از بزرگسالان کار از خانه و یا از کار 2020 شاهد ماهیگیری رنسانس بر خلاف هر چیزی که دیده می شود در دهه.

مجوز ماهیگیری قصد فروش bonkers, طعمه مغازه ها و رمپ قایق مشغول هستند و ورود به سطح میله و قرقره ها در آستانه پیوستن به rarefied هوا از کاغذ توالت و آرد به عنوان اقلام در یک COVID ناشی از کمبود.

"شما نام آن را ما در حال فروش آن گفت:" دیو بکر, فروش مرتبط در روبان آبی طعمه & Tackle در اوکدیل که در آن کارگران به سختی می تواند unbox جدید حمل و نقل از موارد خاص قبل از آنها برداشت توسط ماهیگیران تفننی — و یا در مورد به شود ماهیگیران تفننی. "ما تا به حال بسیاری از زوج های جوان و بسیاری از جدیدتر ماهیگیران. و پدر و مادر با بچه ها خرید میله برای اولین بار."

به یک خارجی لخت لکه های روی قفسه های ماهیگیری راهرو ممکن است به نظر می رسد خودسرانه و غیر منطقی اما آنها در واقع یک الگوی مناسب: چاشنی ماهیگیران تفننی در حال ماهیگیری بیش از حد معمول و تازه در حال گرفتن, ورزش, که, تا این سال شده بود شاهد یک کاهش عمومی در مشارکت.

یک جزء اصلی از مبتدی راه اندازی یک میله و حلقه دسته کوچک موسیقی جاز است که اغلب همراه با خط در حال حاضر متصل شده و مقابله با جعبه با قلاب و bobbers. آنها هنوز هم در دسترس در شهرهای دوقلو منطقه — تا حدودی. در اوایل این هفته cabela's در وودبوری شد نشان از شکاف ناوگان مزرعه در هادسون, Wis., برداشت شد تقریبا لخت با هر دو فروشگاه در انتظار عرضه مجدد به زودی و آمازون حتی دیدم محبوب ترین combos مهارت — همه فن حریف نمیشود در $40 به 60 دلار در محدوده خارج از بورس.

"جاش شده است خرید همه چیز در شهر" بکر گفت: از روبان آبی مالک جاش استیونسون و اشاره کرد که هر هفته در فروشگاه یا به فروش می رساند و یا نزدیک به آن اما یک نظم جدید می رسد فقط در زمان.

معلوم نیست چه گسترده COVID-19 تولیدی تعطیل در سراسر جهان تحت تاثیر ماهیگیری آب شیرین زنجیره تامین, اما واضح است که تقاضا برای یک چند مورد کلیدی پیشی گرفته بشریت توانایی تولید آنها.

مثال: 8-پوند سیلیکونی خط — رفتن به برای نمونه در غرب میانه بالا انواع مختلف اردک ماهی گیر. "اگر شما پیدا کردن یک هزار حیاط قرقره برکلی XL 8-پوند مونو lemme می دانم که چون من به آن نیاز دارید برای خود من قرقره" بکر barked.

اما اگر شما یک هارد muskie ماهیگیر به دنبال restock مورد علاقه خود را 20 دلار lures و یا شما در بازار برای یک بالا پایان سفارشی راد, شما باید بدون مشکل پیدا کردن کالا.

وقتی بهار آمد اولیه و مدارس تعطیل از coronavirus مشخص شد ماهیگیری بود میخوام یک چیز خوب قبل از باز کن برای انواع مختلف اردک ماهی و ماهی بازی.

به عنوان بازکن با نزدیک شدن مجوز ماهیگیری فروش بودند پیشی نرخ به عنوان دور برگشت به عنوان به راحتی در دسترس اعداد go — سال 2000.

با توجه به وزارت منابع طبیعی داده است که روند و اساسا ادامه داد: اگر چه 2020 کمی کاهش سرعت 2000.

در نظر گرفتن این نقاط داده ها:

  • همانطور که از دوشنبه قبل از آخر هفته روز یادبود تقریبا 557,000 پروانه تا به حال فروخته شده است 26 درصد افزایش می دهد — و یا بیش از 114,000 بیشتر مجوز به فروش می رسد بیش از سال گذشته در همان زمان. چنین سرعت دیده نشده از سال 2000.

  • به عنوان که همان نقطه تعداد 5 دلار مجوز به فروش می رسد به 16 و 17 ساله بود که تقریبا حدود 21,000 69 درصد افزایش بیش از 2019 و تا کنون بیشترین تعداد از این گروه خاص ایجاد شد و در سال 2013. بنابراین بیشتر انجام می دهند آن است.

  • همانطور که از ژوئن 11, تعدادی از عمر ماهیگیری مجوز فروخته شده به مردم 51 ساله و مسن تر در حال حاضر جای کسی را گرفتن فروش برای دو سال گذشته پس از ژوئیه 4 تعطیلات آخر هفته. بنابراین میانسال مردمی در حال ارتکاب به آن است.

  • غیر ساکن ماهیگیری مجوز هستند تا 22 درصد بیش از سال گذشته و ترکیبی مجوز ارائه شده به غیر ساکن زوج های ازدواج کرده است که فروش حق در بالاترین سطح از سال 2000. پس-از-staters و خارج از کشور خانواده در حال آمدن به اینجا به ماهی.

چنین آمار و ارقام به طور معمول به خوبی جواب برای دولت در بخش گردشگری و همچنین ماهیگیری خرده فروشان.

اما دقیقا چگونه این فعل و انفعال بین یک بیکار جمعیت و رکود اقتصادی نقش نامشخص باقی مانده است. Anecdotally گزارش از شلوغ لیک فرانت کابین فراوان با یک نظریه رایج این است که — به خصوص برای کسانی که با معنی — لغو تعطیلات در جای دیگر باید ترجمه شده به زمان بیشتری در خانه دریاچه.

و زمان بیشتری را برای ماهی.

ماهیگیری برای تابستان را می توان با انجام به عنوان کمی به عنوان یک چوب خط دوخت و قلاب با یک هسته از ذرت در آن است. و یا می توانید آن را گران است.

"ما فقط یک محموله جدید و این که در او سه پسر که ندارد هر چیزی" بکر گفت. "او صرف $430."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن