Vizag جاسوسی راکت: نیا بازداشت 'لوله' که روت کردن پول از پاکستان به مقامات نیروی دریایی

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 15 مه سال 2020 6:27:31 pm در دسامبر 2019 در مقابله با هو

توسط NEWSMINERAL در 26 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 15 مه سال 2020 6:27:31 pm
Delhi: Five held for making, selling fake cumin در دسامبر 2019 در مقابله با هوش همراه آندرا پرادش ساخته شده و چهار بازداشت های بیشتر – از سه بمبئی پایگاه نیروی دریایی و یکی از کرور پایگاه نیروی دریایی. (بازنمودی تصویر)

ملی سازمان تحقیقاتی (NIA) در روز جمعه بازداشت یک کلید متهم در Vizag جاسوسی موردمعروف 'دلفین بینی' عملیات که در هند پرسنل نیروی دریایی ادعا را منتقل اطلاعات حساس به پاکستان هندلر.

Haji Abdul Rehman Lakdawala کلید متهم ساکن بمبئی و یک مجرا از طریق آنها به پاکستان جاسوسان گفته روت پول به مقامات نیروی دریایی.

سال گذشته در دسامبر 20, آندرا پرادش هوش گروه تا به حال گران جاسوسی راکت در نیروی دریایی هند و بازداشت ملوانان هفت – سه از ویساکاپاتنام دو از کرور پایگاه نیروی دریایی و دو از بمبئی پایگاه نیروی دریایی پس از آنها گفته می شود در گذشته اطلاعات حساس مانند مکان های دریایی کشتی ها و زیردریایی به پاکستان هندلر.

تمام هفت ملوانان شدند در سال 2017 و آنها سقوط به دام عسل در ماه سپتامبر 2018 منابع ادعا کرده.

"این مردان جوان بودند اولین تماس در Facebook توسط سه یا چهار زنان و جذب آنها به یک ارتباط آنلاین. زنان بعد از معرفی آنها را آنلاین به یک مرد که مطرح شده به عنوان یک تاجر بود اما در واقع پاکستان هندلر که شروع به استخراج اطلاعات از ملوانان. ملوانان که چت با زنان بودند جنسی در طبیعت نیز بعد تهدید به فاش کردن مواضع و حرکت ما کشتی های جنگی و زیردریایی. ملوانان نیز پرداخت پول در هر ماه از طریق حواله دادن اپراتور" رسمی بود okaysaid.

بعد که ماه در 2019 در مقابله با هوش همراه آندرا پرادش ساخته شده و چهار بازداشت های بیشتر – از سه بمبئی پایگاه نیروی دریایی و یکی از کرور پایگاه نیروی دریایی.

این یازده ملوانان سقوط به دام عسل در ماه سپتامبر 2018 و اتهام دریافت پول از طریق حواله برای انتقال اطلاعات حساس است. یک حواله دادن اپراتور از بمبئی بود نیز دستگیر شد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب