شرکت دیزاین خانه های لوکس و لاکچری

دیزاین خانه منزل یکی از مسائل ضروری برای زیبایی منحصر به فرد دکوراسیون داخلی منزل شما می باشد، اما متاسفانه

توسط NEWSMINERAL در 12 شهریور 1401

دیزاین خانه منزل یکی از مسائل ضروری برای زیبایی منحصر به فرد دکوراسیون داخلی منزل شما می باشد، اما متاسفانه مشکل عدیده ای که در زمان دیزاین خانه منزل اتفاق می‌افتد این است که افراد مختلف بدون دانستن یک سری نکات ضروری و مهم و یک سری از ترفند های اساسی برای دیزاین خانه منزل اقدام به انجام این کار می کنند.

 

اما اما لازم است که این کار توسط متخصصین مربوط به طراحی و دکوراسیون منزل انجام شود.

 

متخصصین طراحی و دیزاین خانه داخلی منزل و آپارتمان می توانند ایده های جدیدی را به شما ارائه دهند تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن دیزاین خانه داخلی وسایل منزل خود را را انجام دهید و با انجام ترفندهای مناسب بهترین دیزاین خانه را برای وسایل منزل خود به ارمغان آورید.

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بهترین ترفندهای ممکن برای دیزاین خانه منزل ایرانی و اصول دیزاین خانه منزل را به شما ارائه دهیم.

 

پیشنهاد ویژه »» طراحی و ساخت ویلا توسط متخصصین آچیلان دکور

 

اصول دیزاین خانه منزل

در این بخش قصد داریم که اصول مربوط به دیزاین خانه منزل را را به شما ارائه دهیم تا یک سری از اشتباهات رایج در زمان دیزاین خانه وسایل منزل را دیگر انجام ندهید.

 

اول از همه یادتان باشد که طراحی شلوغه اطراف تلویزیون را به هیچ عنوان انجام ندهید، دستگاه رایج که امروزه در بسیاری از خانه‌های ایرانی انجام می‌شود.

 

میدانی بعضی از افراد هستند که تمام دکوری ها وسایل تزیینی خود را در اطراف تلویزیون در نظر می گیرد در حالی که به غیر از تلویزیون فضاهای دیگری در منزل وجود دارد که می‌توان از آن‌ها نیز استفاده کرد.

 

در درجه اول سعی کنید که از تمامی فضاهای منزل خود برای قرار دادن وسایل تزیینی و دکوری ها استفاده نمایید و در درجه اول ذهن شما به سمت تلویزیون نرود.

 

عدم وجود گیاهان خانگی، مورد بعدی که باز هم متاسفانه در بسیاری از منازل مشاهده می شود این است که استفاده از گیاهان خانگی را بسیاری از افراد نادیده می‌گیرند در صورتی که گیاهان خانگی می توانند نقش بسزایی در طراحی و دیزاین خانه ایده آل برای منزل شما داشته باشند.

 

و اگر ما بخواهیم فاکتورهای مربوط به دیزاین خانه وسایل منزل را هم نادیده بگیریم همانطور که می دانید امروزه در بسیاری از خانه ها از وسایل مانند وای فای و مودمهای ADSL استفاده می شود، چه نوع نیز ایجاد شده توسط آنها برای سلامت انسان ها بسیار خطرناک می باشد.

 

و استفاده از گیاهی مانند کاکتوس هم می‌تواند برای سلامتی شما مفید باشد و هم اینکه به دکوراسیون و دیزاین خانه هرچه بهتر فضای منزل شما کمک کند.

 

مورد بعدی که در دیزاین خانه وسایل منزل را هم به آن توجه نمی‌شود انتخاب آباژور نامناسب در زمان دیزاین خانه است.

 

بهتر است در انتخاب مدل کلاهک آباژور خود دقت بیشتری داشته باشید و صرف و اندازه آن را متناسب با اتاق در نظر بگیرید.

 

استفاده از قاب عکس های زیاد و نامتقارن نسبت به طراحی داخل منزل هم یکی دیگر از اشتباهات رایج است که در زمان دیزاین خانه وسایل منزل انجام می شود.

 

اول از همه اینکه برای انتخاب قاب عکس مناسب با توجه به رنگ بندی دیوار ها و فضای منزل شما کارشناسان دکوراسیون و دیزاین خانه داخلی وسایل منزل در این زمینه می توانند راهکارهای مناسبی را به شما ارائه می دهند که خالی از لطف نیست که از مشاوره کارشناسان مربوطه در این زمینه استفاده نمایید.

مورد بعدی اینکه با ایجاد گالری دیواری بهتر است یکی از دیوارهای خالی خانه تان را انتخاب کرده و آن را به گالری عکس تبدیل نمایید.

 

البته این فقط یک پیشنهاد است و نباید فضای منزل شما توسط شناسان مربوطه بررسی شود و شاید راه‌حل‌های بهتری نیز برای آن وجود داشته باشد.

 

مورد بعدی که در اصول دیزاین خانه منزل شما باید به آن توجه ویژه داشته باشید این است که فضای ورودی خانه خود را حتماً به آن اهمیت ویژه دهید چرا که زمانی که شخصی می خواهد وارد منزل شما شود اولین چیزی را که مشاهده می کند فضای ورودی منزل می باشد که باید حتما ایده های مناسبی را برای آن در نظر گرفت.

 

مورد بعدی که در اصول دیزاین خانه منزل باید به آن دقت کنید استفاده از مبلمان و نحوه درست دیزاین خانه آنها می باشد، سعی کنید که تعادل را بین مبلمان و وسایل برقرار کرده و تنوعی بی نشان ایجاد کنید به طور مثال اگر موهای بزرگ و سنگین دارید از میز جلو مبلی شیشه ای و آباژور ظریف در کنارش استفاده کنید.

 

مورد بعدی هم که در اصول دیزاین خانه منزل باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید انتخاب میز ناهارخوری مناسب برای دیزاین خانه وسایل منزل می باشد.

 

نکته بعدی که حتماً باید برای دیزاین خانه وسایل منزل به آن توجه داشته باشید این است که از مد روز برای دیزاین خانه وسایل منزل خود استفاده کنید.

 

که در این زمینه می توانید از مشاوره کارشناسان ما استفاده نمایید.

 

سعی کنید رنگ ها و نقشه ها را در ترکیب با یکدیگر انتخاب کرده و از کنار هم قرار دادن نقش متفاوت خودداری کنید.

انتخاب فرش مناسب مورد بعدی است که در دیزاین خانه وسایل منزل می تواند به شما کمک کند.

 

انتخاب یک قالیچه با ابعاد مناسب با طرح و رنگ مناسب نسبت به فضای منزل شما می‌تواند در چشم مخاطب بسیار تاثیر گذار باشد.

 

من اگر خود شما علاقه مند به سبک های کلاسیک هستید می توانید از فرش های دستباف استفاده نمایید که فضای کلاسیک ویژه را می تواند به منزل شما ارائه دهد.

 

مورد بعدی که در اصول دیزاین خانه منزل باید به آن توجه داشته باشید مسئله نورپردازی است.

حرف و باید با توجه به عملکرد و کاربردش نورپردازی شده و این امر نیاز به درک درستی از روشنایی دارد به عنوان مثال نورپردازی زیر کابینت با نورپردازی کلیه آشپزخانه قطعاً متفاوت خواهد بود.

 

پیشنهاد ویژه »» طراحی و ساخت آپارتمان توسط متخصصین آچیلان دکور

 

اصول دیزاین خانه منزل

دیزاین خانه منزل ایرانی

اگر به دنبال یک طرح و ایده جذاب برای دیزاین خانه مناسب برای یک منزل ایرانی هستید پیشنهاد می کنیم که در این بخش مدلهای مختلف مربوط به دیزاین خانه در منازل ایرانی را مشاهده نمایید.

 

در این قسمت ما یک گالری تصاویر برای شما آماده کرده ایم که مدل‌های مختلف دیزاین خانه منزل برای خانه های ایرانی را به شما نشان می‌دهد خانه‌هایی که دارای متراژهای مختلف از ۳۰ ۴۰ متر گرفته تا بالای ۱۰۰ متر.

 

البته در صورتی که قصد دارید که اطلاعات بیشتری راجع به اصول دیزاین خانه منزل برای خانه های ایرانی داشته باشید پیشنهاد می کنیم که با همکاران ما تماس گرفته تا برای شما کاتالوگ دیزاین خانه منزل را ارسال نمایند تا بتوانید بهترین مدل ها را با توجه به متراژ منزل خود انتخاب نمایید.

 

پیشنهاد ویژه » دکوراسیون داخلی توسط مهندسین شرکت آچیلان دکور

 

 

قوانین دیزاین خانه منزل

انجام هر کاری نیازمند یک سری اصول و قوانین دارد، شما بتوانید بهترین دیزاین خانه را برای داخل منزل و آپارتمان خود انجام دهید نیازمند این هستیم که یک سری قوانین ابتدایی را بدانید، این قوانین عبارتند از :

 

ابتدا یک ناحیه از منزل خود را به عنوان ناحیه اصلی انتخاب کنید و سعی کنید بهترین ایده ها را در این ناحیه جالب کنید که معمولا در اکثر خانه‌ها ناحیه اصلی مربوط به بخش پذیرایی منزل است.

 

روز بعد این است که بتوانید شکل های هندسی مختلف را با همدیگر ترکیب کنید به عنوان مثال در سرویس بهداشتی در یک دیوار مستطیلی می توانید از یک آینه گرد استفاده نمایید.

 

در زمان نصب تابلوها دقت زیادی به خرج دهید که درست نصب شوند، ترجیحا نصب تابلوها را بر روی دیوار به عهده آقایان در منزل نگذارید و بهتر از این کار توسط خانم ها با دقت و ظرافت بیشتری انجام شود.

مورد بعدی این است که با استفاده از پرده های مناسب سعی کنید یک ارتفاع کاذب برای دیوارها و پنجره های منزل خود به وجود آورید.

 

آن بعدی که در دیزاین خانه وسایل منزل توجه ویژه باید به آن شود که در قسمت های قبلی هم به آن اشاره شد انتخاب فرش می باشد، سونی در زمان خرید فرش به هیچ عنوان خساست به خرج ندهید و اگر می خواهید بهترین دیزاین خانه ممکن را برای منزل خود داشته باشید حتماً یک فرش زیبا تهیه کنید.

 

مورد بعدی که می توان آن را به عنوان یک قانون مهم در دیزاین خانه وسایل منزل در نظر گرفت استفاده از کتابخانه می باشد، که می تواند جلوه ای زیبا به یک قسمت از خانه شما اضافه کند.

 

فیلم بعدی که شما حتما باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید این است که نیازی نیست همه فضاها را شما پر کنید و گاهی اوقات نیاز است کمی فضای خالی هم در قسمت‌هایی از منزل در نظر بگیرید.

 

و در آخر نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم استفاده از المان آینه در دکوراسیون و دیزاین خانه منزل نقش بسیار مثبتی دارد و آیینه آن نه تنها نور و آن را به اتاق اضافه می کنند بلکه می توانند منظره ها را به خوبی منعکس کنند و زیبایی قصری فضا را افزایش دهند.

آخرین مطالب