"ما فکر نمی کنم ما این همه حق": رهبران دولت وزن در پاسخ به مینیاپولیس شورش

این اولین بار است که دولت مأموران اجرای قانون باید وقایع در عمق تلاش های خود را برای پاسخ به اعتراضات. دهها ه

توسط NEWSMINERAL در 20 تیر 1399

این اولین بار است که دولت مأموران اجرای قانون باید وقایع در عمق تلاش های خود را برای پاسخ به اعتراضات.

دهها هزار نفر از مردم به خیابان ها ریختند و در شهرهای دوقلو را نشان می دهد پس از سابق مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین زانو در جورج فلوید گردن در مه 25 در نتیجه فلوید مرگ است. و پس از یک شب از اولیه اعتراضات برخی از تظاهرکنندگان شروع به تنظیم آتش به کسب و کار و شکستن را به ده ها تن از فروشگاه های.

آتش سوزی و غارت آسیب دیده و یا نابود 1,500 کسب و کار و متصلب تا بیش از 500 میلیون دلار خسارت. رژیم صهیونیستی. تیم Walz پی فدرال کمک از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برای بازسازی.

سران مینه سوتا گارد ملی و وزارت امنیت عمومی در روز پنج شنبه گفت: یک کلکسیون است که واکنش خود را عقب مانده به عنوان ناآرامی های مدنی رشد فراتر از آنچه که مقامات دولتی می رود و به عنوان گارد ملی مقامات اقدام به تنظیم مجدد برنامه های بسیج مناسب تعداد اعضا به آدرس صحنه است.

قانونگذاران جمهوری خواه در این پنل بودند به نقد پاسخ گفته مقامات بالا باید تو پا در دیر برای محدود کردن آسیب از شورش.

"من سوال که آیا شما و فرماندار موفق به تشخیص تهدید برای امنیت عمومی در مینیاپولیس و سنت پل در زمان" سناتور. اسکات نیومن, R-هاچینسون گفت. "واضح است که سطح خشونت جنایی بود و افزایش سرعت."

مینه سوتا گارد ملی آجودان ژنرال جان جنسن گفت که او و دیگر مقامات امنیت عمومی در چهارشنبه 27 مه شروع به آماده شدن برای استقرار 200 اعضای خدمات برای کمک به پاسخ دادن به نا آرامی های مدنی در مینیاپولیس و سنت پل. اما مشخص شد در اواخر روز شنبه به تظاهرکنندگان شروع آتش سوزی, آتش سوزی در اطراف مینیاپولیس و دوباره پنج شنبه, مارس 28 عنوان مردم به آتش کشیده سوم پلیس در حوزه, که بیشتر اعضای مورد نیاز خواهد بود.

"بلافاصله آن را به من رخ داده است که 200 بود نمی تواند به اندازه کافی" جنسن گفت.

در روز شنبه 28 مارس در جنسن و امنیت عمومی کمیسر جان هارینگتون توافق برای ارسال صدها نفر از اعضای بیش از آنها می خواهم در ابتدا برنامه ریزی شده است. و آنها شروع به آماده سازی 700 روت guardsmen برای رسیدن به شهرهای دوقلو برای پاسخ دادن به ناآرامی. دولت گشت اداره منابع طبیعی و چندین سازمان های اجرای قانون محلی در حال حاضر فرستاده اضافی افسران برای کمک به مینیاپولیس و سنت پل ،

"ارزیابی من از وضعیت این است که این یک سوئیچ نور آن را خاموش یا روشن کردن آن را بیشتر شبیه به یک دیمر" جنسن گفت. "آن را فوق العاده روشن شب پنجشنبه توانایی ما برای شروع نور که نور چیزی است که ما مشغول به کار بودند به سمت."

Walz در پنجشنبه 28 مه گفت که در تماس guardsmen برای کمک به اجرای قانون محلی در پاسخ به اعتراضات و آتش سوزی و غارت. و رسمی نوشته شده است منظور از اوایل جمعه, مارس 29.

و به آرامی افزایش حضور آغاز شد نورد از سراسر شهرهای دوقلو و به تدریج کمک در سرکوب ناآرامی های مدنی. اما کمتر از 24 ساعت پس از ارسال گارد ملی اعضای جنسن و Walz متوجه آنها نیاز به حضور قوی تر. و اوایل روز شنبه, مارس 30 آنها به نام در بیش از 7000 عضو از سراسر منطقه به پاسخ.

در همان زمان گارد ملی و رهبران شروع به تعجب که آیا رویکرد خود می تواند تاثیر منفی شهرهای دیگر اگر مشابه تظاهرات بریدن وجود دارد.

"در حالی که ما همه متمرکز در مینیاپولیس و سنت Paul ما مطمئن بودیم اگر روچستر یا دلوت یا منکیتو یا بمیجی بود و بعد مینیاپولیس" جنسن گفت. "چه اتفاقی می افتد اگر ما همه صرفا متمرکز بر مینیاپولیس که چیزی در دولوت اتفاقی می افتد ؟ ما نیاز به این فرصت را به سرعت پاسخ می دهند."

Guardsmen شد و بعد از اعزام به مورهد برای کمک به مدیریت ناآرامی های مدنی وجود دارد.

Harrington گفت: بالا اجرای قانون رهبران فکر اولیه تظاهرات خواهد شد و در طول این هفته و انتخاب کنید تا دوباره بیش از آخر هفته زیر فلوید مرگ است. و به عنوان آنها شروع به آماده سازی برای تظاهرات آنها انتظار می رود می تواند از 75,000 مردم که شنبه دیگر تظاهرات و شورش برداشت در سراسر این منطقه بیش از اجرای قانون محلی ظرفیت پاسخگویی.

"ما کامل نیست که ما فکر نمی کردیم این همه حق" Harrington قانونگذاران گفت. "وجود دارد درس آموخته می شود از کسانی که تجربیات و اگر ما هوشمند هستند که من فکر می کنم ما در حال رفتن به باید به پایین که همان جاده دوباره."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب