هند-چین Galwan faceoff: پیشرفت در مذاکرات در زمین ارتش روشن هیچ سرباز گم شده

نوشته شده توسط Sushant Singh | دهلی نو | به روز شده: 18 ژوئن 2020 9:05:42 pm یک کاروان ارتش هند حرک

توسط NEWSMINERAL در 29 خرداد 1399
نوشته شده توسط Sushant Singh | دهلی نو | به روز شده: 18 ژوئن 2020 9:05:42 pm
india china, india china border, india china ladakh, india china border face off, galwan news, galwan valley, pangong tso, india china ladakh, ladakh news, india china today latest news, india border news یک کاروان ارتش هند حرکت در امتداد یک بزرگراه منتهی به لاداخ در Gagangeer در کشمیر را Ganderbal منطقه 18 ژوئن 2020. (تصویر های اعتباری: فردا نیوز)

دور سوم نظامی و مذاکرات بین هند و چین در Galwan دره ساخته شده پیشرفت روز شنبه, شکستن این بن بست همیشه از خشونت و درگیری دوشنبه شب که در سمت چپ 20 سربازان هندی کشته شدند.

سرلشگر Abhijit Bapat, GOC, 3 Infantry Division, رهبری تیم هند در مذاکرات با همتای چینی خود در گشت نقطه-14 در Galwan دره. چهارمین دور از مذاکرات قرار است جمعه وجود دارد.

این نشست روز شنبه یک افسر گفت مثمر ثمر بود که در آن بن بست از سه روز گذشته شکسته شد و با هر دو طرف موافقت خود در مورد مسائل خاص. بسیاری از چیزهایی هستند که انتظار می رود در آینده جلسات افسر گفت.

👉 گوش دادن به پادکست ما در اینجا 👉 پیگیری به روز رسانی های زنده در اینجا

این مذاکرات اما هنوز منجر به متارکه بیشتر یا د-تنش در حوزه های مختلف faceoff مکان در Ladakh مرز.

همچنین روز شنبه ارتش در یک بیانیه رسمی توضیح داد که هیچ سرباز درگیر در روز دوشنبه خشونت faceoff گم شده بود در عمل است. در این بیانیه آمد و پس از گزارش که 10 سربازان هندی از جمله یک سرگرد و یک سروان شده بود در زندان پس از پنج شنبه شب. این گمان وجود دارد در سرنوشت این مردان است. آخرین بار که سربازان هندی بودند اسیر گرفته شده توسط چینی ها بود که در سال 1962 چین و هند جنگ.

در ضمن یک تحلیل آخرین تصاویر ماهواره ای توسط استرالیا سیاست راهبردی موسسه (ASPI) آمده است که "در تمام نقاط در امتداد Ladakh بخش از هند در مرز با چین هر دو طرف درگیر در تلاش های قابل توجهی برای ساخت تا نیروهای خود را در جلو موقعیت و تغییر وضع موجود به همراه لاک."

توضیح داد: چقدر جدی است و این وضعیت چه اتفاقی می افتد ؟

به ASPI گزارش پنجشنبه منتشر شد آمده است که در Pangong Tso منطقه "نیروهای چینی تبدیل شده اند و اکثریت قریب به اتفاق در مناطق مورد مناقشه" در شمال بانک و مجاور ridgeline.

یک تصویر ماهواره ای بر گرفته شده Galwan ولی در Ladakh. (تصویر های اعتباری: سیاره آزمایشگاه کرج/16 ژوئن 2020)

"موقعیت قابل توجهی ساخته شده (توسط چینی ها) بین انگشتان 4 و 5 از جمله حدود 500 سازه های غنی شده از ترانشه و جدید boatshed بیش از 20 کیلومتر بیشتر رو به جلو نسبت به قبلا. بیشتر ساختار به نظر می رسد تحت ساخت و ساز" در این گزارش آمده.

"مقیاس و تحریک آمیز طبیعت از این چینی پاسگاه سخت است به غلو: 53 مختلف رو به جلو موقعیت ساخته شده است از جمله 19 که نشستن دقیقا در ridgeline جدا هندی و چینی گشت" آن را می گوید.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن