مهاجر کارگر دوچرخه سواری به خانه اوتار پرادش' می میرد و در راه در وادودارا

توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | به روز شده: آوریل 5 سال 2020 6:08:46 am مرحوم شناخته شد Raju Sa

توسط NEWSMINERAL در 16 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | وادودارا | به روز شده: آوریل 5 سال 2020 6:08:46 am
Coronavirus test, covid 19 cases, gujarat death toll, gujarat news indian express news مرحوم شناخته شد Raju Sahani بومی Kushinagar از هویت خود کارت. (بازنمودی)

40-year-old کارگر مهاجر مشکوک به دوچرخه سواری به خانه اش در ایالت اوتار پرادش جان در راه نزدیکی Karjan در وادودارا در روز دوشنبه. یک رهگذر در بر داشت و او را بیهوش در کنار جاده ای و اطلاع داد که پلیس او را به بیمارستان که در آن اعلام شد آورده مرده است.

پلیس بهبود یک کیسه پر از لباس و چرخه خود را از نقطه ای که در آن او به عنوان در بر داشت. مرحوم شناخته شد Raju Sahani بومی Kushinagar از هویت خود کارت.

"او مشغول به کار در یک شرکت خصوصی در انکلشور بود و حدودا از انکلشور تا اینجا. اما ما نمی تواند با اطمینان بگوید که آیا او در مسافرت به شهر مادری خود را تمام راه را به بالا یا به وادودارا از جایی که قطار به آغاز" یک افسر پلیس گفت:. Karjan در حدود 55 کیلومتر از انکلشور.

"ما در بر داشت Aadhaar کارت و یک کیسه پر از لباس است. ما اطلاع اعضای خانواده خود را. او دارای یک برادر که او نیز باقی می ماند در انکلشور. هنگامی که او می رسد در اینجا ما انجام خواهد شد postmortem و دست بر بدن به خانواده است. پس از کالبد شکافی ما می تواند تایید کند که آیا او از خستگی یا هر دلیل دیگر" افسر اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن