'هند و چین نمی نیاز به هر گونه کمک از خارج': وزیر امور خارجه روسیه در مرز ردیف

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 23 ژوئن 2020 5:36:09 pm وزیر امور خارجه روسیه سر

توسط NEWSMINERAL در 3 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 23 ژوئن 2020 5:36:09 pm
US, Russia, US-Russia ties, nuclear treaty, russia violates CTBT, us alleges russia violates CTBT, donald trump, vladimir putin, world news وزیر امور خارجه روسیه سرگئی لاوروف گفت: دهلی نو-پکن نشان داد که تعهد خود را به حل مسالمت آمیز. (فایل)

در واکنش به بن بست بین هند و چین در Ladakh, مرز, مسئله, وزیر امور خارجه روسیه سرگئی لاوروف گفت که دو کشور "نمی نیاز به هر گونه کمک از خارج" در حالی که تاکید است که دهلی نو-پکن نشان داد که تعهد خود را به حل مسالمت آمیز.

"من فکر نمی کنم که هند و چین نیاز به هر گونه کمک از خارج. من فکر نمی کنم آنها نیاز به کمک به خصوص وقتی که می آید به مسائل مربوط به کشور. آنها می توانند آنها را حل کند خود به خود به این معنی اخیر رویداد" لاوروف گفت: در روسیه-هند-چین (RIC) سه جانبه وزرای امور خارجه نشست.

وزیر خارجه روسیه همچنین گفت که هند و چین به نمایش گذاشته اند تعهد خود را نسبت به حل مسالمت آمیز. "آنها شروع جلسات در سطح دفاع افسران وزرای خارجه و نه از 2 طرف ساخته شده است هر گونه اظهارات که نشان می دهد که هر یک از آنها را به دنبال غیر دیپلماتیک راه حل" او گفت:.

"ما امیدواریم که این وضعیت ادامه خواهد داشت مسالمت آمیز و آنها را همچنان متعهد به حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات" لاوروف گفت.

در ضمن با وزیر امور خارجه چین وانگ یی در کنار او در امور خارجی وزیر S Jaishankar شنبه سرمایهگذاری برای به رسمیت شناختن قانونی بهره از همکاران در یک چند جانبه تنظیم و پس اخلاق در روابط بینالملل است.

پرداختن کنفرانس های مجازی از روسیه-هند-چین (RIC) سه جانبه, Jaishankar گفت: "این نشست ویژه تاکید باور ما در زمان آزمایش اصول روابط بین المللی. اما چالش امروز است و نه فقط یکی از مفاهیم و هنجارهای اما به همان اندازه از خود عمل است."

این بود Jaishankar اولین چهره به چهره دیدار با همتای چینی وانگ یی پس از خشونت چهره فعال در Galwan دره که در آن 20 هندی پرسنل ارتش از جمله یک افسر فرمانده کشته شدند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب