باز کردن 3.0 دستورالعمل: در اینجا این است که چه مجاز چه

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 29, 2020 7:48:32 pm باز کردن 3.0 دستورالعمل & ق

توسط NEWSMINERAL در 8 مرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 29, 2020 7:48:32 pm
باز کردن 3.0 دستورالعمل & قوانین: اجتماعی, سیاسی, ورزشی, سرگرمی, علمی, فرهنگی, مذهبی توابع و بزرگ دیگر جماعت هنوز هم مجاز نیست

باز کردن 3.0 دستورالعمل: اعلام 'باز کردن 3' دستورالعمل در چهارشنبه وزارت امور حذف محدودیت در حرکت افراد در طول شب در حالی که اجازه می دهد یوگا موسسات و ورزشگاهها برای باز کردن از اوت 5. با این حال اجرای دقیق مستند در مهار مناطق تمدید شده است تا اوت 31.

همچنین تصمیم گرفته شده است که مدارس و مربیگری موسسات بسته باقی خواهد ماند تا اوت 31. علاوه بر مترو, راه آهن, سینما, سالن, شنا, استخر, سرگرمی, پارک, تئاتر, میله, سالن مونتاژ سالن باید بسته باقی می ماند.

اجتماعی, سیاسی, ورزشی, سرگرمی, علمی, فرهنگی, مذهبی توابع و بزرگ دیگر جماعت هنوز هم مجاز نیست. دولت ذکر است که تاریخ از این خدمات خواهد بود "تصمیم گرفت به طور جداگانه بر اساس ارزیابی از وضعیت".

در حالی که بین المللی مسافرت هوایی مجاز شده است در صورت محدود تحت Vande بهارات ماموریت بیشتر باز خواهد شد در یک کالیبره شیوه های MHA دستورالعمل گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن