همیلتون فشرده به 85 حرفه ای برنده

غالب لوئیس همیلتون امن اولین پیروزی خود در این فصل و 85 کار خود را با یک کاملا قضاوت پیروزی از قطب در روز یکشن

توسط NEWSMINERAL در 22 تیر 1399

غالب لوئیس همیلتون امن اولین پیروزی خود در این فصل و 85 کار خود را با یک کاملا قضاوت پیروزی از قطب در روز یکشنبه اشتایر جایزه بزرگ.

Valtteri Bottas که برنده پرده-بالا بردن مسابقه هفته گذشته به پایان رسید 13.7 ثانیه شناور در ثانیه به تحویل اولین مرسدس بنز یکی-دو در اتریش پس از 2015 با حداکثر Verstappen در سوم.

Bottas آگهی قهرمانی جلوتر از همیلتون با Lando نوریس سوم.

حصار به نظر می رسید به تقسیم دوباره قبل از مسابقه به عنوان برخی از رانندگان غایب بودند به عنوان همیلتون رهبری تظاهرات در حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش با در نظر گرفتن زانو.

احساس خوب

"آن را به عقب تا اینجا و با تشکر از این تیم گفت:" همیلتون. "این احساس می کند مانند آن بوده است مدت زمان طولانی در آینده پس از یک مشکل آخر هفته زمان گذشته است."

Bottas گفت که او لذت می برد و نبرد او با Verstappen. "شروع چهارمین, این آسیب محدودیت برای من," او گفت:. "من سعی کردم اما ما فقط یک کمی بیش از حد آهسته" بستری Verstappen.

Verstappen بود آهسته با اندکی آسیب خودرو در مراحل نهایی جلوتر از هم تیمی الکس Albon که در دفاع از stoutly به پایان چهارم.

نوریس به خانه آمد قابل توجهی پنجم برای مک لارن پس از عبور از دو نقطه مسابقه صورتی مرسدس در طول یک خطر ناک نهایی دامان سرجیو پرز گرفتن ششم پس از شروع از 17 شبکه و لنس قدم زدن هفتم.

لکلرک عذر خواهی

هر دو فراری حذف شدند پس از توفنده با هم در سه نوبت در باز کردن دامان چارلز لکلرک عذرخواهی به چهار بار قهرمان Sebastian Vettel که در فصل گذشته با این تیم برای او بد قضاوت شیرجه رفتن به پایین در داخل که منجر به یک فاجعه برای تیم ایتالیایی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب