گیر در بیهار روستای transwomen رقصندگان از بنگال فقط می خواهم به خانه

نوشته شده توسط Premankur Biswas | Kolkata | به روز رسانی: 28 مه سال 2020 1:20:23 pm لگن یا Launda n

توسط NEWSMINERAL در 8 خرداد 1399
نوشته شده توسط Premankur Biswas | Kolkata | به روز رسانی: 28 مه سال 2020 1:20:23 pm
Stuck in Bihar village, transwomen dancers from Bengal just want to get home لگن یا Launda naach محبوب تمرین در کرانههای اوتار پرادش و بیهار که در آن ترانس رقص زنان در عروسی ها و جشنواره های مذهبی. (اکسپرس عکس Partha پل)

زمان Raima Ghosh, 30, آموخته در مورد طوفان Amphan ravaging او محله در باراسات (در نزدیکی کلکته) او تمام اما با توجه به بالا امید. گیر در Amnour روستا در بیهار برای ماه Raima یک transwoman می دانستم که این امر می تواند بی معنی تلاش برای تماس با او 60 ساله و بیمار است که به تنهایی زندگی می کنند در خانه. "او به سختی با استفاده از تلفن به هر حال و من می دانستم که او تا به حال به سختی هر گونه تعادل به سمت چپ برای ایجاد و یا دریافت تماس" می گوید Raima. در هفته اول ژانویه زمانی که Raima سمت چپ صفحه اصلی به صورت Chapra در بیهار او پر از مثبت. یک فصل از لگن و یا Launda naach برای Raima معنی در مورد "تومان 50,000 تا 60,000" در پول نقد. "این به من کمک می کند صرف بقیه سال به راحتی می گوید:" Raima است که یک launda رقصنده حدود هفت سال در حال حاضر.

لگن یا Launda naachمحبوب تمرین در کرانههای اوتار پرادش و بیهار که در آن ترانس رقص زنان در عروسی ها و جشنواره های مذهبی. با توجه به مقاله ای با جنسیت و تمایلات جنسی webzine, Varta اعتماد Lagan فصل دو بار در سال اتفاق می افتد و پشتیبانی از معیشت صدها transwomen از غرب بنگال (ع نیز از دیگر بخش هایی از هند و همسایه نپال). و در حدود صد و یا بیشتر trans زنان از غرب بنگال در مناطق مختلف از بیهار و شرق اوتار پرادش به دلیل مستند.

با توجه به Joyita Mondal, transgender, فعال حقوق از شمال دینجپور (بنگال) این ترانس زنان بسیار vulerable. "آن را به عنوان عمل launda, رقص, در معرض آنها را به بسیاری از خشونت های جنسی. در طول سال شده اند وجود دارد موارد بی شماری از تکرار خشونت علیه launda رقصنده در این توابع می گوید:" Mondal.

Stuck in Bihar village, transwomen dancers from Bengal just want to get home با توجه به Joyita Mondal, transgender, فعال حقوق از شمال دینجپور (بنگال), trans زنان بسیار vulerable. (اکسپرس عکس Partha پل)

Bappa یا Bipul چاکرابورتی, فراجنسیتی فعال از کلکته که با حضور بسیاری از launda, رقص, حوادث در بیهار و در طول سال ادعا launda رقصنده در حال درمان با تحقیر توسط مقامات محلی بیش از حد. "ما نمی تسلیم پلیس شکایت به این دلیل آنها را در نظر نمی launda رقصنده به عنوان انسان در این روستاهای کوچک. ما دیده می شود به عنوان یک منبع سرگرمی. ما به طور کامل dehumanised می گوید:" Bappa.

اما در حال حاضر با مستند کشتن تمام حوادث آنها به طور کامل در رحمت خود را در "maaliks" عوامل که آنها را به مربوطه روستاها برای اجرای رقص می گوید: Mondal. "این maaliks هستند که به ترتیب خود را در سفر و اقامت. آنها همچنین رزرو برای اجرای برنامه می گوید:" Mondal.

Sahil Raj, 27, یکی مانند آن یا عامل اجرا می شود که Ajmeri گروه موسیقی در Amnour روستای بیهار. در لگن او فصل سازماندهی 60-70 launda, رقص, حوادث. در این سال بیش از حد مثمر ثمر بود تا مستند اتفاق افتاد درست در پایان lagan فصل است. "قبل از ما می تواند ارسال رقصندگان به خانه مستند اتفاق افتاده است. وجود دارد نمرات از عوامل مثل من در این روستا خود را. من حدود پنج رقصنده با من گیر کرده. دیگران باید به عنوان بسیاری از بیش از حد. بنابراین حداقل باید صد چنین رقصنده گیر در Amnour. ما در حال تلاش ما بهترین های ما به آنها غذا و آنها را امن نگه دارید, اما حتی ما محدود به این معنی است. آن را آسان به خوراک پنج اضافی دهان هر روز می گوید:" Sahil.

Puja, 24 است که بازدید از بیهار برای هفت سال گذشته برای launda, رقص, حوادث, شروع حفاری را به او پس انداز به پایان می رسد دیدار در حال حاضر. "من صرف هر چه من تا به حال به دست آورده اینجا. در حال حاضر من زندگی من ناچیز پس انداز. پنج نفر از ما در حال زندگی در یک اتاق کوچک ارائه شده توسط ما فرمانبردار. ما احساس شرمندگی به درخواست او برای چیزهایی که هر روز. حتی ما برخی از احترام به خود می گوید:" Puja که شد از گنگرمپور در شمال دینجپور district, West Bengal.

Stuck in Bihar village, transwomen dancers from Bengal just want to get home Puja, 24 است که بازدید از بیهار برای هفت سال گذشته برای launda, رقص, حوادث, شروع حفاری را به او پس انداز به پایان می رسد دیدار در حال حاضر.

آنها تلاش شبانه روزی هر یک از shramik قطار ؟ "ما نیاز به دریافت مجوز برای سفر در منطقه به سود آن است. نزدیکترین ایستگاه که در آن مانند یک قطار می تواند availed است Patna. که دو ساعت سوار دور. چگونه ما رسیدن به وجود دارد. ما در یک منطقه مهار می گوید:"Puja.

راج که شد از شمال دینجپور منطقه بنگال غربی در تلاش است تا هیئت مدیره کامیون حمل ملزومات اما متوقف شده است توسط او و فرمانبردار. "من از جان گذشته چون مادر من است که مبتلا به سرطان است و در حال حاضر از دست رفته شیمی درمانی تاریخ. من نیاز به بازگشت به خانه به تمایل به او می گوید:" راج. اما maaliks و عوامل ادعا می کنند که آنها فقط نمی تواند ترک launda رقصنده در بزرگراه. "چگونه ما می دانیم که آنها را به خانه با خیال راحت ؟" می پرسد Sahil.

آنها با نزدیک شدن به دولت های محلی ؟ "اگر ما گام به گام ما مورد آزار قرار گرفته توسط پلیس. آنها نمی خواهند به گوش دادن به ما. حتی رهبران محلی ادعا می کنند آنها نمی توانند هر چیزی را انجام دهید"

تماس های مکرر به Amnour ایستگاه پلیس بدون جواب رفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب