'عظمت کد' نقد و بررسی: این تلویزیون اپل+ ورزشی docu-سری طول می کشد و یک آهنگ

ما را به دور از ورزش مستند تکامل یافته است به خصوص در طول ماه های اخیر. قبل از مستند ما استفاده می شود به تکیه

توسط NEWSMINERAL در 26 تیر 1399

ما را به دور از ورزش مستند تکامل یافته است به خصوص در طول ماه های اخیر. قبل از مستند ما استفاده می شود به تکیه به چنین محتوایی به منظور می دانم ورزشی قهرمان backstory بنابراین ما می توانیم humanise آنها. اما در حال حاضر ما به تماشای آنها برای بالا بردن خودمان انگیزه ماندن و دوباره اولویت بندی جنبه های مختلف سلامت ما است. عظمت کدتوسط Gotham Chopra, مینی (و منظورم مینی) عهد که با توجه به این واقعیت است که هر قسمت — اختصاص داده شده به یک ورزشکار است — زیر شش دقیقه.

در فصل اول طرح ورزش تنوع نسبتا وانیل اما اکثر افرادی که به دنبال غربی خبر ورزشی خواهد می دانم که آمریکایی تام بردی فوتبالیست, surfer Kelly Slater, شناگر کتی Ledecky و افسانه ای قهرمان NBA Lebron James.

نشستن به پایین اعترافی سبک به ارمغان می آورد تمرکز برای لحظه ای مهم در این آمار و ارقام' زندگی. ما نه تحت تاثیر مصاحبه های خود را از همکاران و مربیان و یا دوستان — بلکه ما داده صمیمی و توصیفی به نظر می رسد به یک لحظه بود که واقعا یک نقطه عطف برای آنها. و تمام این تک گویی ها در فعلی اضافه کردن swathes از dramatism. شد قسمت دیگر این ویژوال انتخاب خواهد بدست خسته کننده.

 

ترین های ورزشی, مستند, منبع, 'هرگز قبل از دیده می شود' فیلم بیش از حد اما برنده شدن فیلم می آید در بیشتر مدرن فرمت: جلوه های بصری. جلوه های بصری مدیر لورن فیشر به کار کرده است در سال 2018 تام بردی docu-سری تام در مقابل زمان. برای عظمت کدهر قسمت دارای نوع خود را از VFX بازیکن یا نمره هدف عبور از خط پایان و یا گرفتن یک شیرجه رفتن.

تجربه لایه با شدید نمره تشکیل شده توسط جسی Voccia که قلم موسیقی برای بوش و مستند فارنهایت 11/9. وجود دارد مخلوط از synths, درام, رشته, همه کمک به ساخت منتقل شده توسط این فرد در قسمت. Voccia است که به وضوح آگاه از زمانی که به همچنین حذف نمره در مجموع یک تحت قدردانی مهارت برای آهنگسازان.

اگر شما به تماشای 'عظمت کد' در انتظار یک مستند تجربه شما ممکن است از دست Gotham چوپرا vision برای تلویزیون اپل+ سری اصلی. هر کس نمی خواهد لزوما 'دریافت' جان کلام نشان می دهد که در, اما نشان می دهد باعث می شود برای یک بایت به اندازه محرک است. چنین فرض می شود گسترش یافت و به کمتر شناخته شده ورزشی با دیگر افسانه ها; من دوست دارم برای دیدن برخی از ما cricketing افسانه های خود را به اشتراک بگذارید عظمت کد, پس به صحبت می کنند.

عظمت کد در حال حاضر در حال پخش در تلویزیون اپل+.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب