خواهد شد پیوستن به پلیس ارسال گانگستر که به آن تعلق دارند: کشته DySP دختر

نوشته شده توسط Avaneesh Mishra | Kanpur | به روز شده: ژوئیه 6 2020 6:12:43 am خانواده می گوید Mishr

توسط NEWSMINERAL در 16 تیر 1399
نوشته شده توسط Avaneesh Mishra | Kanpur | به روز شده: ژوئیه 6 2020 6:12:43 am
coronavirus, pune coronavirus, pune covid-19, pune police coronavirus, pune lockdown, pune city news خانواده می گوید Mishra قبلا متهم یک تابع افسر از بی انضباطی و بی نظمی های متعدد. (بازنمودی)

به عنوان او را تماشا خاکستر پدرش در حال غوطه ور در Ganga صبح روز یکشنبه Vaishnavi در زمان تصمیم گیری است. او می دهد تا او را "رویای مادام العمر" از تبدیل شدن به یک دکتر. در عوض 21 ساله گفته خودش او را تبدیل به یک افسر پلیس با پدر DySP Devendra Kumar Mishra.

"من خواهد شد ارسال جنایتکاران مانند Vikas Dubey جایی که آنها تعلق" B. Sc نهایی-سال دانشجویی گفت: او چشم قرمز با غم و اندوه و خشم. او 18 سال خواهر Vaishardi یک کلاس 12 دانش آموز می خواهد به واجد شرایط برای خدمات ملکی. "هم ما را به تحقق رویاهای او برای دو فرزند خود," او گفت:.

میشرا (59) بود و در میان هشت پرسنل پلیس کشته در Bikru روستای کنپور منطقه چهار شنبه, زمانی که آنها کمین در طول یک حمله برای تصرف گانگستر Dubey و همکاران خود را.

روز یکشنبه در خانه اش در کنپور را Bernhardt نگر فراتر از خشم و عزم و اراده وجود دارد سوال بیش از حد: چه کسی با نوک انگشتانش کردن Dubey در مورد پدر خود را پس از رسیدن به گرفتن او ؟ چرا قدرت قطع به روستا در طول raid ؟

خانواده می گوید Mishra قبلا متهم یک تابع افسر از بی انضباطی و بی نظمی های متعدد. که افسر Vinay Tiwari پس از Chaubeypur ایستگاه پلیس که تحت آن Bikru آبشار معلق شده است و در حال جستوجو برای خود ادعایی لینک کلیک کنید برای Dubey.

زبان به بیان Anant Deo سابق SSP از کنپور که در حال حاضر حفاری در ویژه نیروی تایید کرد که Mishra شکایت کرده بود در مورد این طوری رفتار. "چنین تفاوت بین سالمندان و نوجوانان شایع است و تقریبا در هر حرفه ای... من فکر نمی کنم که تا به حال هر گونه ارتباط مستقیم به این حادثه," او گفت:.

اما Mishra دختران در حال روشن است: آنها می خواهند یک نوبت انجام شد.

"کل اداره دانست و در مورد پدر من شجاعت است. او درگیر شد در متلاشیکننده Kalua باند. او شروع به کار خود را به عنوان یک پاسبان در سال 1980 و پس از پاکسازی Sub-بازرس معاینه رسیده پست معاون DP با خارج از نوبت به تبلیغات به کار خوب است. او در نوشته شده بود مناطق مانند یوننو, Basti و نیدا (Gautam Buddh نگر)" گفت: Vaishnavi.

"حتی در سن 59 ما می تواند شور و شوق خود را برای این کار گفت:" Vaishardi.

"آخرین ما او را دیدم دو روز قبل از حادثه است. او در نوشته شده بود و یک تاج-منطقه آسیب دیده و استفاده می شود برای دیدار با ما یا در لابی و یا در فضای باز خارج است. وجود دارد که او استفاده می شود به گریه کردن در مورد چگونه او می تواند برآورده نمی کند ما به درستی گفت:" Vaishnavi.

در روز شنبه دو دختر روشن pyre به عنوان مادر خود را Asha نگاه کرد.

"پدر من در برابر فساد و بی عدالتی و که به همین دلیل او به پلیس پیوست. کمی ما می دانیم که او را به زندگی خود را برای این که بیش از حد زمانی که او فقط چند ماه از بازنشستگی. هر سال در گورو Purnima ما استفاده می شود به جشن تولد من. امروز گورو Purnima اما او اینجا نیست... ما نمی دانیم که چگونه به زندگی بدون او گفت:" Vaishardi او صدای شکستن یک بار دیگر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب