شطرنج Gurukul ضربان Superkids به عنوان

دو بار قهرمان ملی Murali Karthikeyan را به نوبه خود ستاره برای شطرنج Gurukul قبل از هم تیمی R. Praggnanandhaa

توسط NEWSMINERAL در 28 اردیبهشت 1399

دو بار قهرمان ملی Murali Karthikeyan را به نوبه خود ستاره برای شطرنج Gurukul قبل از هم تیمی R. Praggnanandhaa قرار دادن نکات تکمیلی به یک پیروزی 4-3 برابر Superkids در Superfinal از افتتاحیه Sukooon تفریحی هندی Chess.com لیگ در روز یکشنبه.

با تنها چند ثانیه باقی مانده از زمان اختصاص داده شده Praggnanadhaa دفاع درخشان برای برگزاری Nihal سارین و شطرنج Gurukul به عنوان. قرعه کشی به معنای Gurukul برترین بازیکن Aravindh Chithambaram نمی شد مورد نیاز برای بازی.

Karthikeyan متوسط مثل همیشه گفت: "من خوشحال هستم من می تواند کمک به موفقیت تیم. ما همه آگاه از اشتباهات در چنین زمان کوتاه کنترل و من خوشحالم که من می توانم برخی از بازی های بسیار قوی حرکت می کند."

Gurukul کاپیتان R. B. رامش مورد ستایش قرار داد بازیکنان خود را برای برگزاری عصبی خود را. "ما در شطرنج Gurukul لذت ببرید و سعی کنید خلاق باشید و نه بعد از نتایج. دلیل این است که ما در هیئت مدیره به منظور رفت و با رتبه و بدون تلاش برای باهوش در مورد آن," او گفت:. "Karthikeyan بازی بسیار خوبی پس از آمدن در زمانی که ما توسط دو نقطه," او اضافه شده است.

نهایی شامل حذف دور آغاز از هیئت مدیره 5 بازیکن از هر دو تیم شاهد Karthikeyan نوبه خود جزر و مد Gurukul راه با حذف چهار Superkids بازیکنان در حالی که کمک 3.5 امتیاز.

پس از Divya Deshmukh (2) همچنین رامش دانشجویی قرار داده Superkids پیش توسط حسابداری R. Vaishali و خیره کننده Aditya Mittal, Karthikeyan ضرب و شتم Divya, N. Srinath و Raunak Sadhwani. پس از آن Karthikeyan برگزار شد در فرم Arjun Ergaisi (0.5). طبق قوانین قرعه کشی و بسته بندی شده, کردن هر دو GMs.

این چپ Gurukul شماره 2 Praggnanandhaa نیاز به تنها یک تساوی در برابر Nihal سارین برای تصمیم گیری در این عنوان است.

نتایج:

Superfinal: شطرنج Gurukul bt Superkids 4-3 (R. Vaishali از دست داد به Divya Deshmukh; Adtiya Mittal از دست داد به Divya; M. Karthikeyan bt Divya; Karthikeyan bt N. Srinath; Karthikeyan bt Raunak Sadhwani; Karthikeyan درو با آرجون Ergaisi; R. Praggnanadhaa درو با Nihal سارین).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن