مادر بزرگ ماراتن: شما می توانید لغو مسابقه اما نه روح

Dobertstein که تبدیل 40 ژوئیه گذشته و می خواستم برای انجام کاری خاص رو رستگاری شنبه, هر چند آن را نبود راه او

توسط NEWSMINERAL در 1 تیر 1399

Dobertstein که تبدیل 40 ژوئیه گذشته و می خواستم برای انجام کاری خاص رو رستگاری شنبه, هر چند آن را نبود راه او تصور حتی سه یا چهار ماه پیش.

با مادر بزرگ ماراتن حوادث لغو شد با توجه به coronavirus Doberstein تکمیل 13.1 کیلومتر تقریبا شنبه در حال اجرا از کارلتون به دلوت در مونگر دنباله.

پارکینگ در نزدیکی ویلارد مونگر مسافرخانه بود پر از اتومبیل به عنوان Doberstein تنها نبود. او پیوست توسط اعضای Fit4Mom پورت دوقلو اجرا ،

"تمام خانواده من و برخی از دوستان وجود دارد تشویق من در خط پایان بود که واقعا شیرین" Doberstein گفت.

Fit4Mom تا به حال ده دونده مصرف در بخش های مختلف مجازی حوادث و آنها حتی گیر اجتماعی فاصله متناوب خود را شروع می شود با یک دقیقه هر کدام.

باشگاه راه اندازی خط پایان یک چهارم مایل تا دنباله از مونگر مسافرخانه. وجود دارد بالن و عضو باشگاه بیرون رفت و بر روی دوچرخه خود را روز قبل و با استفاده از اسپری گچ به علامت فردی مایل است.

اگر شما نمی تواند انجام دهد چیزی واقعی این بهترین چیز بعدی.

"وجود دارد کاملا چند دونده در خارج وجود دارد" Doberstein.

در حالی که Doberstein نمی اجرای واقعی دوره آموزشی که دانستن مقامات دلسرد آن دیگران بود.

تام مسیحی از بلومینگتون در ایالت مینه سوتا در حال اجرا مستقیم 30 مادر بزرگ ماراتن و می خواستم به نگه داشتن خط رفتن.

"آن است که معمولا در روز پدر آخر هفته و آن را تبدیل به یک سنت خانوادگی برای بچه ها به ارمغان بیاورد و از آن لذت ببرید در دولوث" گفت: مسیحی, 61. "حتی اگر مجازی بود من هنوز هم به تعداد آن. این یک روز زیبا."

مسیحی دارای امتیاز آب و 8 در 10 مقیاس برای در حال اجرا است. درجه حرارت هرگز بالاتر از اواسط دهه 60 آن را ابری و نه بارانی و باد نور بود. هنوز مسیحی شوخی این ماراتن بود و فقط به عنوان سخت که همه دیگران است. آن است که بعد از همه 26.2 مایل ما در حال صحبت کردن در مورد در اینجا.

"یک ماراتن ماراتن" مسیحی گفت:. "همه آنها صدمه دیده است. آن را فقط یک ماده از چه مقدار از آنها صدمه دیده است."

با کار پل بر رودخانه مسیحی نمی خواهید به یک ظرف غذا با یک مسیر انحرافی را طی بنابراین او شروع به در مادر بزرگ ماراتن و خط پایان را زد به نقطه نیمه راه و برگشتم.

"که goofed بسیاری از مردم است. حتی عبور و مرور نمی تواند از طریق وجود دارد" مسیحی گفت: این پل کار می کنند. "اگر شما می خواهید برای شروع در ابتدا شما تا به حال برای رفتن مانند یک مایل از راه به عقب بر گردیم در این دوره و بسیاری از مردم نمی خواهید برای انجام این کار است."

مسیحی ماراتن بهترین زمان 2:58 مجموعه در دولوت و در روز شنبه در حال اجرا با یک زانوی چپ او به پایان رسید در 4:36.

مسیحی در اوایل آغاز شده و در ساعت 6 صبح تقریبا دو ساعت زودتر از او به طور معمول شروع به طوری که او مواجه می شوند کمی ترافیک وابسته به وسايط نقلیه اما دیدم کاملا چند دونده.

"پس از آن بود که مجازی ما فقط گفت: "چه خبره'" مسیحی گفت. "ما دریافت کنید و آن را انجام. آن شده است یک سال برای همه چیز, بنابراین این فقط یک مثال است. همه چیز متفاوت است این سال است."

آن را بدون سود.

مسیحی به طور معمول می پردازد $510 برای خود کانال پارک هتل. در این سال آن را 180 دلار.

"من خود را بخشی از این شهر با تمام پول من صرف در اینجا" مسیحی گفت:. "من کشف من صرف در مورد $60,000 در اینجا در حال حاضر بیش از 31 سال, شما می دانید."

Doberstein در ضمن آغاز شده کمی پس از 7 صبح به پایان رسید و کمی پس از ساعت 9 صبح آن را در زمان 2 ساعت 12 دقیقه و 10 ثانیه برای تکمیل. بعد از آن او را مشاهده کنید نتایج خود را به مادر بزرگ مسابقه دو ماراتون آنلاین و آنها او را فرستاده برگشت قابل چاپ گواهی.

"متاسفانه در آن بود و من خیلی احساسی بود که آن را لغو" Doberstein گفت. "من فکر کردم هیچ!!! این هدف بزرگ.' اما با پشتیبانی از در حال اجرا در باشگاه و همه فقط تصمیم گیری ما هنوز در حال رفتن به آن را انجام دهد ما راه اندازی یک دوره و پایان خط و جشن به طوری که واقعا خوب بود."

پس از آن او رفت و به کانال پارک به گرفتن برخی از تصاویر در واقعی مادر بزرگ ماراتن و خط پایان. وجود دارد بالن و یک نشانگر در جاده دلالت نقطه. Doberstein شوهر کردم تصویری از او در حال اجرا در زیر بالن و در حالی که آن را واقعا شلوغ در 10 a. m., آنها هنوز هم تا به حال به صبر برای اتومبیل به ترک از طریق عبور.

"من تو را دیدم دیگر دونده در آمده" Doberstein گفت. "این احساسی بود. آن را هنوز هم مهم است وجود داشته باشد."

دیو Haglin از دلوت به توافق رسیدند. 38 سال است اجرا 2:55 ماراتن و واجد شرایط برای مسابقه دو ماراتون بوستون قبل از این که رو لغو بیش از حد.

Haglin امضا شد تا برای مادر بزرگ اما همسترینگ مسائل انداخت او خود را در برنامه های آموزشی. او آمد به Lakewalk به اجرا برای اولین بار از ماه مارس ورود 10 مایل است.

در حالی که نه به عنوان مشغول به عنوان یک طبیعی مادر بزرگ ماراتن شنبه, آن را هنوز هم جشن و سرگرم کننده در اطراف کانال پارک.

"من می خواستم برای دیدن اگر مردم هنوز هم به مسابقه عکاسی" گفت: Haglin 1999 دلوت Denfeld گراد.

Doberstein الهام به در حال اجرا یک شات آمد و در مارس 2019 زمانی که او با او درگیر شد Fit4Mom.

Doberstein آیا William A. Irvin 5K در سال گذشته و مسابقه در طول تابستان به عنوان یک سنگ پله به روز شنبه گری Bjorklund نیمه ماراتن.

در حال حاضر او می خواهم به آن را دوباره.

"من دوست دارم به" Doberstein گفت. "من فکر کردم من فقط می خواهم به انجام این کار یک بار و با آن انجام می شود اما در حال حاضر البته من این اشکال. این امر می تواند سرگرم کننده برای اجرای واقعی دوره و دریافت مدال در پایان می شود و بخشی از این انرژی از 20000 نفر تشویق شما را در. من به جلو نگاه به آن در سال آینده."

شانزده دوستان و اعضای خانواده نشان داد تا به تشویق Doberstein در صبح روز شنبه, دادن به شما یک ایده چگونه یک رویداد مانند این است که برای یک شهر.

و به Doberstein آن شخصی بود. آخرین بار او تلاش گری Bjorklund او را ترک کنید و هیچ کس می خواهد به عنوان واگذارنده.

چه خسته کننده ترین به Doberstein بود و در واقع او از لحاظ جسمی آماده به اجرا 13.1 کیلومتر, اما او نبود ذهنی آماده برای آن است. هر کسی که اجرا شده است که در نوع خود از راه دور می داند که شما نیاز به هر دو و در روز شنبه او انجام داد.

"این داستان من و است که چرا من تا به حال بسیاری از خانواده و دوستان در خط پایان به دلیل این برنامه ریزی شده بود بسیاری از سال پیش," Doberstein گفت. "پس از 16 سال بعد به من گفت: برای من 40 روز تولد من قصد دارم به رستگاری و من.

"پدر و مادر من آمد و برادرزاده, خاله, چند تن از دوستان و تشویق های من, شوهر و بچه ها آن را واقعا شیرین بود."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب