Coronavirus هند به روز رسانی, 02 خرداد: به جای استفاده از کلمه "جامعه انتقال', نیاز به دانستن میزان Covid گسترش می گوید ICMR

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 2 ژوئن 2020 7:35:05 pm راجستان, Karnataka, Andhra Pra

توسط NEWSMINERAL در 13 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 2 ژوئن 2020 7:35:05 pm
راجستان, Karnataka, Andhra Pradesh, دهلی نو, Jammu and Kashmir در برخی از کشورهای دیگر با یک رکورد خوب در تست. (اکسپرس عکس Tashi Tobgyal)

وزارت بهداشت روز شنبه گفت که حداقل 73 درصد از Covid-19 مرگ و میر در هند است مردم با شرکت morbidities. در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک وزارت بهداشت, وزیر Lav Agarwal گفت: تا حال حاضر 95,527 بیماران بهبود یافته اند در حالی که نرخ بهبود بهبود یافته به 48.07 درصد است. پرسید: اگر هند وارد جامعه انتقال فاز شورای تحقیقات پزشکی هند دانشمند Nivedita گوپتا که او نیز در حال حاضر در این جلسه گفت: "به جای استفاده از کلمه جامعه و انتقال آن مهم است به درک میزان گسترش این بیماری و ما کجا ایستاده در مقایسه با کشورهای دیگر است."

هند دور از اوج covid-19 گسترش آن اقدامات پیشگیرانه بوده است "بسیار موثر" قرار دادن آن در موقعیت بسیار بهتری در مقایسه با کشورهای دیگر این مرکز گفت: به عنوان تعدادی از coronavirus موارد نزدیک به دو لاخ علامت سه شنبه. رمان coronavirus مرگ و میر افزایش به 5,598 در هند روز سه شنبه با 204 بیشتر مرگ و میر در حالی که 8,171 موارد جدید در زمان تعدادی از عفونت ها به بیش از 1.98 لاخ وزارت بهداشت گفت. فعال موارد از بیماری کروناویروس (COVID-19) با صعود به 97,581 و به عنوان بسیاری از 95,526 مردم بهبود یافته اند و یک بیمار به مهاجرت با توجه به داده ها.

به عنوان هند به تدریج باز می شود تا برخی از کشور را برجسته بهداشت عمومی و جامعه پزشکی کارشناسان از جمله دو نفر از اعضای یک ICMR گروه تحقیقاتی در covid-19 را مورد انتقاد دولت را از دست داده و همه گیر و عدم اپيدميولوژيستها در تصمیم گیری است. "این غیر واقعی است انتظار می رود که COVID-19 همه گیر را می توان حذف در این مرحله با توجه به این که جامعه انتقال در حال حاضر به خوبی تثبیت در سراسر بخش های زیادی یا زیر جمعیت در کشور" می خواند یک بیانیه مشترک هند بهداشت عمومی انجمن های هندی, انجمن پیشگیری و پزشکی اجتماعی و هندی انجمن اپیدیولوژی.

تامیل نادو است که کمک بیشترین تعداد موارد جدید پس از ماهاراشترا برای چند روز گذشته در حال حاضر تست شده بیش از 5-لاخ مردم تبدیل شدن به اولین دولت به انجام این کار. راجستان, Karnataka, Andhra Pradesh, دهلی نو, Jammu and Kashmir در برخی از کشورهای دیگر با یک رکورد خوب در تست. نخست وزیر نارندرا جمعه گفت هند خواهد شد رشد اقتصادی خود را به عقب به عنوان دولت همچنان به دنبال مختلف اصلاحات. در سخنرانی خود در انجمن صنعت CII جلسه سالانه او گفت: "از یک طرف ما باید برای نجات جان مردم ما و از سوی دیگر ما باید برای ایجاد ثبات در اقتصاد و سرعت آن را". دنبال coronavirus به روز رسانی های زنده

اینجا بالای تحولات روز

'باز کردن 1' در Gurgaon: افسر مجاز به کار در قدرت کامل و هتل ها و اماکن مذهبی بسته باقی می ماند

دستورالعمل برای 'باز کردن 1' در Gurgaon:

* دفاتر می تواند با قدرت کامل
* هیچ محدودیتی در درون کشوری جنبش
* حرکت بین ایالتی به تنظیم شود
* RWAs نمی تواند مردم را از انجام وظایف مجاز/حرکت به و یا در جوامع
* هتل ها و اماکن مذهبی بسته شود

Covid-19 تحت کنترل در تامیل نادو می گوید سانتی متر Edappadi

با توجه به اقدامات صورت گرفته توسط دولت coronavirus تحت کنترل است و در اکثر مناطق تامیل نادو وزیر Edappadi K Palaniswami روز سه شنبه گفت. او گفت: مخالفت رهبر است, ساخت اتهامات کاذب در حالی که دولت با در نظر گرفتن تمام اقدامات برای جلوگیری از گسترش ویروس.

صحبت کردن با خبرنگاران در چنای Edappadi بود که به همراه وزیر بهداشت C Vijayabaskar و دیگر مقامات بالاتر گفت: "به جز در مناطق مانند چنای تیرووللور, Kancheepuram و Chengalpet وضعیت تحت کنترل است در دولت است. در جلسه امروز با مقامات بالاتر ما در مورد اقدامات مختلف برای کنترل گسترش در چنای. گسترش این بیماری بیشتر در محله های فقیرنشین در چنای به دلیل تنگ خانه. بیشتر تست های انجام شده نزدیک به 13,000 در حال انجام روزانه در سراسر کشور و 4000 نفر در شرکت های بزرگ. مردم حتی با کوچکترین نشانه ها تست شده و قرارداد خود را در حال ترسیم در زمان سریع," او گفت:.

دهلی دولت راه اندازی برنامه برای پیگیری تخت بیمارستان

Delhi govt corona app, Delhi govt hospital beds app, delhi borders sealed, delhi corona app, arvind kejriwal, delhi coronavirus updates, indian express موارد coronavirus در حال افزایش در دهلی اما ما را ساخته اند تمام ترتیبات برای تخت Icu و پنکه" Kejriwal, گفت:, و اضافه کرد که همه اطلاعات در حال حاضر در دسترس در کلیک یک دکمه. (فایل)

دهلی وزیر Arvind Kejriwal مطمئن باشید مردم نیست به نگرانی در مورد مراقبت های پزشکی حتی به عنوان تعدادی از عفونت کروناویروس در حال افزایش در سرمایه های ملی. "ما ساخته شده ترتیبات برای کافی تخت, اکسیژن, سیلندر, هواکش. از تجارب کشورهای دیگر ما متوجه شده اند که بسیاری از آنها در حال سقوط کوتاه از بیمارستان زیرساخت ها است. با وجود اینکه به اندازه کافی ترتیبات همانطور که در حال حاضر ما دریافت تماس در مورد ناکافی تخت, اکسیژن, سیلندر. وجود دارد اطلاعات در فاصله. این است که چرا ما را با این برنامه به شما ارائه با اطلاعات در مورد بیمارستان ها در دهلی نو," او گفت:.

یک coronavirus خروش در شمال

تعداد آنها ممکن است بسیار بزرگ که از هم اکنون اما ایالات متحده گزارش داد یک افزایش بزرگ در رمان Coronavirus موارد در روز دوشنبه. تریپورا اضافه شدن بیش از 100 نفر در یک روز در حالی که تعدادی از عفونت در آروناچال پرادش افزایش از 4 به 20 و در مانیپور از 78 تا 83.

assam coronavirus, coronavirus cases assam, coronavirus india cases, coronavirus news, assam news, latest news, indian express آسام یکی از سریعترین کشورهای در حال رشد در این کشور در حال حاضر است. (اکسپرس فایل)

آسام و تریپورا شده اند بیشتر تحت تاثیر متحده در منطقه است. آسام در واقع یکی از سریعترین کشورهای در حال رشد در این کشور در حال حاضر است.

Remdesivir مواد مخدر پاک برای استفاده در 'شدید' Covid موارد

remdesivir, Coronavirus drug, Us giant company for remdesivir, Gilead Sciences, Gilead Sciences remdesivir, covid drug, Coronavirus treatment, Indian express Remdesivir یکی از نزدیک تماشا مواد مخدر در جهانی بالینی برای پیدا کردن یک درمان برای Covid-19.

هند در صدر مواد مخدر نظارتی بدن در روز دوشنبه تایید استفاده از داروهای ضد ویروسی remdesivir برای درمان مشکوک یا تأیید شده آزمایشگاهی مورد Covid-19 در بزرگسالان و کودکان بستری "با بیماری شدید.

Remdesivir یکی از نزدیک تماشا مواد مخدر در جهانی بالینی برای پیدا کردن یک درمان برای Covid-19.

ما غول داروسازی علوم جلعاد شده اند اعطا مجوز بازاریابی برای remedesvir دارو از هند دارو تنظیم به صورت "محدود اضطراری با استفاده از" در بیمارستان بستری coronavirus بیماران. روند تصویب برای remdesivir تسریع شد با در نظر گرفتن وضعیت اضطراری و نیاز برآورده نشده برای دارو در نور از coronavirus شیوع PTI گزارش شده است.

بیشتر قرنطینه برای بازگشت مهاجران به Bihar

از امروز مهاجران بازگشت به مقصود نخواهد بود ثبت نام یا تهدید و دولت تصمیم گرفته است. کسانی که به دولت بازگشت تا شنبه ثبت شده بود و قرنطینه در بیش از 5000 مراکز که با هم میزبان حدود 13 لاخ مهاجران. این مراکز بسته خواهد شد و پس از 15 ژوئن زمانی که 14 روز در قرنطینه از آخرین دسته از ثبت نام مهاجران به پایان می رسد.

کسانی که به دولت بازگشت تا شنبه ثبت شده بود و قرنطینه در بیش از 5000 مراکز. (اکسپرس عکس گانش Shirsekar)

حرارتی غربالگری در ایستگاه های راه آهن نیز به مجموعه قطع شود اما وجود دارد به پزشکی میز در هر ایستگاه به منظور تسهیل درمان برای کسانی که ناخوش است.

بخوانید| در بیهار مهاجران تعداد روز تا زمانی که آنها می تواند بازگشت

17 منطقه در ماهاراشترا دیدن سنبله در موارد

به عنوان مهاجر خروج از مراکز شهری همچنان نسبت به مناطق روستایی در ماهاراشترا 17 ولسوالی بود که صفر یا تعداد بسیار کمی از موارد شاهد ناگهانی سنبله در Covid-19 موارد است. یک تغییر تدریجی از Covid-19 مورد از شهری به روستایی مناطق در حال وقوع است. مردم سفر از بمبئی و پونا خان و ملگن شده است منبع اصلی عفونت در دیگر مناطق در دولت است. تا مارس 30 بمبئی و پونا دو Covid نقاط اختصاص 78.4 درصد از کل موارد در ماهاراشترا. سهم خود را کاهش داده بود به 70 درصد توسط مه 31.

Adityanath سفارشات اکید گشت اجتماعی فاصله در unlockdown 1

UP border buses, congress buses migrants uttar pradesh, priyanka gandhi vadra, yogi adityanath, Pankaj Punia tweet او همچنین به مقامات برای اطمینان حرارتی اسکنر در دسترس هستند در همه ایستگاه های راه آهن در دولت است. (فایل)

با بیشتر از بلند کردن اجسام از مستند محدودیت و جزئی از سرگیری آموزش, خدمات, وزیر یوگی Adityanath روز دوشنبه دستور اکید گشت های پلیس در بازارها و پارک ها و در بزرگراه به اطمینان حاصل شود که مردم پایبند به اجتماعی فاصله هنجارها و پوشیدن ماسک تمام وقت در حالی که آنها را برای جلوگیری از شیوع کروناویروس.

او همچنین به مقامات برای اطمینان حرارتی اسکنر در دسترس هستند در همه ایستگاه های راه آهن در دولت است.

پس از کابینه همکار آزمون, مثبت, Uttarakhand سانتی متر و وزرا در خانه قرنطینه

Trivendra Singh Rawat interview, Uttarakhand coronavirus, Uttarakhand Covid situation, Trivendra Rawat on migrants, covid-19 uttarakhand, covid-19 uttarakhand cases, covid-19 uttarakhand deaths, covid-19 uttarakhand recovered, uttarakhand migrant workers, uttarakhand news, indian express news Uttarakhand سانتی متر Trivendra سینگ Rawat. (عکس)

Uttarakhand وزیر Trivendra سینگ Rawat و سه نفر دیگر از وزرا بودند که بخشی از یک جلسه با حضور کابینه همکار Satpal Maharaj رفت و به خانه قرنطینه در روز دوشنبه. وزیر گردشگری Satpal Maharaj که آزمایش مثبت روز یکشنبه با حضور در جلسه این دبیرخانه در روز جمعه که در آن 20 نفر حاضر بودند.

منابع گفت: رئیس جمهوری در دبیرخانه شده است sanitised و مهر و موم شده.

بخوانید| MP: روز پس از اعلام مهار, رایگان Raj Bhavan گزارش یک Covid-19 مورد

Odisha راه اندازی اختصاصی پورتال برای تحویل خانه مشروب

دولت متعلق به Odisha دولت نوشیدنی Corporation Limited (OSBC) را توسعه داده است یک پورتال آنلاین برای صاف تعامل مشروب خرده فروشان و مصرف کنندگان در پاسخ به تقاضای گسترده برای تحویل خانه مشروب در Odisha.

pune lockdown, lockdown relaxation, pune coronavirus cases, pune mayor, india lockdown, indian express Odisha دیدم عظیم تقاضا برای خانه تحویل مشروب با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر.(اکسپرس عکس Arul افق)

پورتال راه اندازی شد بیشتر به روند ساده و به راحتی برای مصرف کنندگان و خرده فروشان و همچنین به منظور شفافیت و ساختمان پاسخگویی در کل فرایند رسمی از Odisha دولت آشامیدنی شرکت (OSBC) گفت.

به عنوان خوانده شده| یک سوم کسب و کارهای کوچک نزدیک به پیچ در پیچ می گوید: بررسی

صنایع باز کردن کارگران به آینده می گوید: "به ریاض میرود

‘I am confident migrant labourers will return but we need to create confidence in their minds’ اتحادیه وزیر Nitin کرد. (PTI/فایل عکس)

وزیر کابینه Nitin مقامات آمریکا روز دوشنبه گفت که کارگران مهاجر در حال بازگشت به صنایع آغاز شده باز اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای. اتحادیه وزیر برای میکرو, شرکت های کوچک و متوسط و حمل و نقل جاده ای و بزرگراه ها گفت: این کشور به یاد "هنر زندگی با کروناویروس".

وزیر مشخص نیست تعداد مشاغل از دست رفته به علت همه گیر و مستند. در پاسخ به یک سوال در مورد تاثیر بر اشتغال در صنایع مقامات آمریکا گفت: "تاکنون هر مقام و تحلیل (تعداد مشاغل از دست رفته) با توجه به Covid مشکل" اما Covid است "قطعا آن نهفته".

Piyush Goyal: 'خواهد رسیدن به $5 تریلیون اقتصاد... اجازه نمی Covid بر حل و فصل'

در یک مصاحبه با هفتم Indian Express, Piyush Goyal, وزیر, راه آهن, بازرگانی, صنعت و گفت:"با وجود جهانی بودن اقتصاد تاکید کرد, جهانی, زنجیره ارزش آینده تحت فشار شدید جنگ تجارت در میان کشورها و قاره ها با وجود عدم قطعیت آن مشخص می شود کل سال از نظر رشد اقتصادی بین المللی تجارت هند بود قادر به پیدا کردن یک مسیر مناسب اما برای coronavirus که به معنای واقعی کلمه از ژانویه شروع به نشان دادن تاثیر بر اقتصاد است." مصاحبه کامل را در اینجا بخوانید

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب