وادودارا: رنگارنگ ماسک صورت کاهش یکنواختی Covid

نوشته شده توسط Aditi رجا | Vadodra | منتشر شده در تاریخ: مارس 23, 2020 12:47:49 am این Khadi گرم Ud

توسط NEWSMINERAL در 2 خرداد 1399
نوشته شده توسط Aditi رجا | Vadodra | منتشر شده در تاریخ: مارس 23, 2020 12:47:49 am
coronavirus, coronavirus outbreak, coronavirus in vadodra, coronavirus masks, colourful coronavirus masks, indian express news این Khadi گرم Udyog در Raopura نیز تصمیم به ارائه مطابق مواد ماسک را به مشتریان خود. (بازنمودی عکس)

این Covid-19 شیوع انداخته است زندگی را از چرخ دنده ها و همچنین رنگ با بیشتر رنگ های آبی و سفید فولاد ماسک صورت نمادین به تصویر می کشد آنچه که در مجموع تجربه. اما با این مستند کاسته شود و کسب و کار بازگشایی, ماسک چشم نواز رنگ معمولی Baroda چاپ و حتی Khadi مواد آوردن برخی از تشویق به وادودارا.

Amit Padiya صاحب Baroda بوتیک و جلوگیری از چاپ گفت: "خواهرم به من گفت که از ماسک در اینجا به ماندن مردم به زودی شروع خواهد شد به دنبال رنگ ها و طرح های برای مطابقت با لباس های, برای شکستن یکنواختی. علاوه بر این پنبه ماسک با دوام قابل استفاده مجدد و راحت تر به پوشیدن."

"من و همسرم حدود هفت ساعت در هر دستگاه دوخت برای تهیه حدود 150 ماسک هر روز... آن همچنین کمک به تولید درآمد. من در زمان این ماسک به داروخانه ها و فروشگاه های ضروری و آنها فروخته شده در Rs 15 هر. ما در حال حاضر دریافت استعلام از کشورهای دیگر که در آن من یک خرده فروشی شبکه" Padiya اضافه شده

صاحب محبوب تطبیق مرکز در Alkapuri گفت: "ما با استفاده از تقریبا 3000 متر پارچه دوخته شده نزدیک به یک لاخ ماسک. ما شده اند قادر به ایجاد درآمد برای ما خیاط. رنگارنگ پنبه پارچه ماسک دریافت یک پاسخ خوب... ما شده اند به طور منظم عرضه به توزیع کنندگان."

Nitin پاتل یک خیاط از ambe ، manjalpur گفت: "من تصمیم گرفتم به کوک ماسک به صورت رایگان هنگامی که مشتریان خود را مواد را برای لباس خود را. برخی از دوستان در کسب و کار نیز گرفته شود نشانه های از مراسم ازدواج... چشم آبی یا سبز فولاد ماسک دلخراش است... رنگ قطعا مردم را خوشحال کند."

کمک یک شهر مبتنی بر سازمان های غیر دولتی اجرا شده توسط کنگره Corporator امی Ravat آغاز شده مشابه ابتکار به ایجاد اشتغال برای حدود 150 زنان است. به زنان اختصاص داده شد وظیفه دوخت حداقل 1000 ماسک هر ساخت سه روپیه برای هر یک ماسک. Ravat ساخته شده خرید عمده بیش از 10 ، 000 متر از پارچه های پنبه ای از رنگ های مختلف به طور کلی استفاده می شود برای کوک درونی دامن برای زنان البسه از فروشندگان محلی. او همچنین تهیه الاستیک و دوخت مواد از تولید کنندگان در انکلشور.

"این خوب است پنبه با کیفیت بسیار با دوام و در دسترس در انواع رنگ ها و پس, ماسک های پر جنب و جوش هستند. ما را ساخته اند حدود سه لاخ ماسک که اکثرا فروخته مسکونی جوامع... برخی نیز داده شد به صورت خیریه و به شرکت ها... بسیاری از زنان دیده می شود ورزشی ماسک برای مطابقت با البسه می گوید:" Ravat. Ravat اضافه شده که او نیز نزدیک معابد به عرضه پرتقال ماسک های که مطابقت با لباس کشیش و دیگر معبد کارگران است.

این Khadi گرم Udyog در Raopura نیز تصمیم به ارائه مطابق مواد ماسک را به مشتریان خود. اگر بخیه در خانه ماسک داده شده است به صورت رایگان. مدیر Jaswant Dalwadi گفت: "ما شاهد یک جریان از بازدید کنندگان که به طور منظم تابستان خریداران از Khadi مواد... ما تصمیم گرفتیم که ما را به مواد ماسک برای بدون هیچ هزینه اضافی... آن را هزینه نمی کند ما زیاد است اما آن می تواند مردم را خوشحال دوران Covid-19."

Nilesh Brahmabhatt کنگره سخنگو در وادودارا و حامی Khadi گرم Udyog گفت: "برداشت من از پنج رنگ مختلف از مد مواد از فروشگاه و مطابق با ماسک. آن است که در روند در حال حاضر."

چند رهبران سیاسی تصمیم گرفتند برای ماسک است که نشان دهنده رنگ خود را ، برای مثال رهبران حزب کنگره بوده است ورزشی, ماسک از tricolour در حالی که بسیاری از BJP رهبران گرفته اند به زعفران و نارنجی. وزیر کابینه Yogesh پاتل شیو Parivar سازمان نیز توزیع زعفران ماسک به مردم در مناطق آسیب دیده از شهرستان.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن