دولت بارها همه بسته خواهد شد گواتی به طور کامل از یکشنبه می گوید: هیچ چاره ای

نوشته شده توسط Abhishek Saha | گواتی | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 5:58:36 am اعلام مستند سرما

توسط NEWSMINERAL در 7 تیر 1399
نوشته شده توسط Abhishek Saha | گواتی | منتشر شده در تاریخ: 27 ژوئن 2020 5:58:36 am
Guwahati lockdown, Coronavirus cases, Himanta Biswa Sarma, Community transmission, Maharashtra news, Indian express news اعلام مستند سرما گفت: مواد غذایی و میوه-سبزی فروشگاه ها اجازه داده نمی شود برای باز کردن در گواتی شروع ژوئن 28 شب.

این آسام دولت روز جمعه اعلام کرد یک سختگیرانه 14 روز مستند در ایالت گواتی از شب یکشنبه با وزیر بهداشت Himanta Biswa سرما و گفت که عملا "هیچ چیز به جز داروخانه ها ، آزمایشگاه ها و بیمارستان ها باز باقی خواهد ماند".

گفت: آنها تا به حال هیچ انتخاب دیگری سرما با اشاره به زمان سنبله از Covid-19 در گواتی. پس از ژوئن 15, هیچ, سفر, تاریخچه یافت شده است در حدود 700 نفر در این شهرستان نشان می دهد جامعه انتقال است. از آسام کل 6,600 Covid-19 موارد 2,600-عجیب و غریب فعال باقی می ماند. آن را دیده است 10 مرگ و میر. سنبله در آن موارد همزمان با افزایش تست با آسام در حال حاضر انجام 15,000-عجیب و غریب آزمون در روز است.

اعلام مستند سرما گفت: مواد غذایی و میوه-سبزی فروشگاه ها اجازه داده نمی شود برای باز کردن در گواتی شروع ژوئن 28 شب. در حالی که هفت روز اول را سختگیرانه ترین محدودیت سرما گفت: آنها می تواند در نظر گرفتن برخی تسهیلات پس از آن با توجه به وضعیت.

"با بسیاری از درد اجازه دهید من می گویند که ما نه هر گزینه دیگر در این نقطه" سرما گفت و اشاره کرد که از 276 نفر که تست مثبت در آسام در پنجشنبه 133 بودند از گواتی.

جدا از آمدن مستند در Guwahati آسام شروع و روز جمعه اعمال شب مقررات منع رفت و آمد (7 بعد از ظهر تا 7 صبح) در سراسر کشور. همه شهرها و شهرستانهای کشور — به جز گواتی همانطور که از در حال حاضر باقی خواهد ماند و تحت کامل مستند شنبه و یکشنبه. سرما گفت: آخر هفته مستند خواهد ماند تا همه گیر شده است.

در میان کسانی که معاف هستند دفاع و امنیت پرسنل و کسانی که در ارتباط با اورژانس و خدمات ضروری است. رسانه های چاپی و الکترونیکی و همچنین روزنامه توزیع مجاز است. کار کشاورزی و باغ چای فعالیت های مجاز است.

وزیر بهداشت همچنین در مورد صحبت موقت بیمارستان مجموعه آمده است تا در سه روز مصرف گواتی تخت ظرفیت به 1600 — نزدیک به دو برابر فعلی 890.

پیش از این BJP دولت اعلام کرده بود 31 Covid مراکز مشاوره برای ساکنان شهر به طور داوطلبانه ارائه نمونه های خود را. این مراکز مجهز به یک آمبولانس, دکتر, پرستاران و کارکنان.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب